TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/2/13
בוקר יום ראשון 3.2.2013

1. מניות הארביטראז במדד המעו"ף חוזרות עם ארבירטאז חיובי של אחוז...הרבה זמן לא זכינו לראות ארביטראז כזה בדואליות...ובכלל לאורך כל הגל העולה בוול סטריט זו אולי פעם או םעמיים קיבלנו בכלל ארביטראז חיובי דל מהן

2. ה S&P הוסיף בסופ"ש כאחוז וסגר על 1513 וזה כנגד דו"ח תעסוקה מאכזב ונתון אבטלה שעלה קלות כנגד הציפיות ...ה S&P כפי שאמרתי נע ל 1520 וגם 1550 לא יפתיע אותי
ככה זה כשהסנטימנט מכתיב מצב ...ולזה אפשר להוסיף עונת דוחות לא מאכזבת

3. נתניהו קיבל אישור מהנשיא לפעול להקמת ממשלה

השבוע הזה מדד המעו"ף היה בסדר עד יום שלישי לקראת סיום המסחר עם ההודעה של פישר ...ולזה אפשר להוסיף את האירועים בצפון
מרמת 1196/7 נחת המדד במשך שלושה ימים עד 1172
את השבוע הוא סגר על 1177 אבל בסגירה אופטימית
מניות הבנקים ביום חמישי ניסחרו בניגודיות בולטת
שתיים ירדו ושתיים עלו וקיבלנו תרומה שולית אבל לפחות לא שלילית
מנועי המעו"ף טבע + כיל (וחברה לישראל) + פריגו + נייס הכבידו בשיעור של 0.32%
כנגדם עמדו בזק + מלנוקס לבדן עם תרומה חיובית של 0.4%
סקטור הגז הכביד ואוזן על ידי מניות אחרות במדד
סה"כ קיבלנו תמונה חיובית בסיום יום לא מהותית וסגירה על 1177

לסיכום:
מדד המעו"ף כמובן צפוי לפתוח היום חיובי ולהערכתי עד 1190
אבל מה שחשוב זו הסגירה של היום ולא הפתיחה שלו
1202 היא חסם עליון של היום
1182 היא חסם תחתון שרצוי לא לרדת ממנו
ברמת המגמה ...בכלל לא יפתיע אותי אם המדד ירד החודש שוב ל 1172 או מתחת עד 1165 ...אני עדיין מצפה לטריגר שיתן מהלך לונג אגרסיבי במדד המעו"ף

מדד הבנקים סגר יום חמישי אופטימי קל על 1120 לערך
סביר שהוא יתמוך היום בעליות ולא בצורה מהותית לדעתי ...ולדעתי מדד הבנקים ירד החודש שוב ל 1120 או מתחת כאשר רמת ה 1040 לערך היא חסם תחתון שלו

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1120 עד 1130
לא ניראה לי שהמדד יצא מהטווח הזה היום לצד כלשהו

מדד 75 עומד כרגע על 730 כאשר לאורך כל החודש הוא התקשה לייצר מומנטום עולה ואפשר לראות את זה כמעט על בסיס יומי בסגירות היומיות החלשות שלו
בכל תרחיש של גל יורד אני לא רואה אותו יורד מ 650
עדיין יש לו סיכוי להתרומם לכיוון ה 780

וול סטירט נינעלה חיובי בסופ"ש למרות כל מה שציינתי לעיל
ה VIX כפי שציינתי לא מאיים במיידי אבל ברור שהוא צריך לתת גל עולה במהלך החודש חודשיים הקרובים ואולי זה יגיע במרץ עם תקרת החוב
אם ה S7P יגיע ל 1550 זה כבר כוננות מימוש
הדאקס אגב סיים את השבוע בעליה של 0.73% ...אבל אני לא קונה את המומנטום בדאקס
אני עוקב אחריו ועוד ארחיב לגביו

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי כאחוז בתמיכת פריגו ומלנוקס בעיקר
פריגו סיימה לדווח וסיימה סופ"ש בעליות אבל לא אמינות במיוחד
בכלל בכלל לא בטוח שכל הארבירטאז החיובי הזה ייסגר היום

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1181/2 עד 1190/2
מעל 1192 יוביל ל 1200 עד 1202 כשיש תחנה שם של 1196/7 שגם אותה צריך לחצות
פתיחה חיובית וירידה ל 1181 ומטה תיחשב שלילית מאוד ברמה התוך יומית וברמת המגמה
כלומר המשמעות היא שמדד המעו"ף עוד לא בשל לגל עולה

ההעדפה שלי היא למימוש של כל קול והמתנה אם המדד פותח בין 1190 ל 1196/7

שבוע טוב מוצלח ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il