TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/1/13
בוקר יום ראשון 27.1.2013

1. מלאנוקס - ההערכה המקורית שלי היתה שהיא לא תסיים את החודש מתחת 56/7 דולר
למרות אזהרת הרווח...למרות הנמכת צפי בדוחות ...בת"א היא חטפה חזק ביום חמישי
בוול סטריט היא חטפה חזק מינוס 20% ביום חמישי עד כמעט 40$
מייד הגיעו הקונים שהמתינו ברמה ההיא והזינקו אותה לאפס ואפילו מעל
40 דולר היתה הערכה שלילית כללית שנתתי לה בלי קשר לחודש הנוכחי והיא ביצעה את
זה ביום מסחר אחד ...40 דולר זוהי הרמה ממנה היא זינקה בפעם הראשונה ב 2012
והפכה לכוכבת ביום אחד ....יום חמישי היא חזרה לנקודת האפס כלומר נקודת הזינוק
הראשונה שלה אחרי שהחזירו אותה תוך פחות משנה "לתקופת האבן" שלה
התוצאה היא שכל הירידות בת"א ביום חמישי ימחקו במניה היום בבוקר והארביטראז הוא
20% וזה מה שהיא תעלה היום לפחות

2. ה S&P ממשיך לחתור מעלה והא כעת בדרכו ל 1520...1500 זה היעד שאני שבועות כבר
נותן לו ...1520 לפחות יגיע גם הוא ...מימוש ברור שיגיע כי זה מחויב המציאות

3. הדאקס פרץ יפה בסוף שבוע וסגר על 7858 והוא הולך לדעתי ל 8000
ברקע לזה היה הנאום של דארגי בו אמר :
"שהשווקים הפיננסיים חווים פתיחת שנה "רגועה יחסית" ושכל המדדים מצביעים על שיפור
ניכר בתנאי השוק"
הדאקס ואירופה בכלל הם היותר מטרידים והתנועה של סופ"ש מעודדת

4. מדד המעו"ף עדיין לא ביצע מהלך פורץ מאז סוכות האחרון אבל הוא ניראה על הסף
למהלך כזה ובפרט על רקע תוצאות הבחירות

מדד המעו"ף ירד ביום חמישי על רקע הפקיעה ועל רקע דוחות מלנוקס כ 0.69%
סה"כ סגר מדד המעו"ף סגירה פושרת על 1196/7 שלא הצביעה על כלום
כל זה היה על רקע חוזה נסדאק שלילי מאוד על רקע דוחות אפל
למרות זאת ולמרות מלנוקס יחסית שמר המדד על ירידה שפויה
עיקר הכוח השלילי במדד התרכז בכיל חברה לישראל ומלנוקס
כיל וחברה לישראל הכבידו בשיעור של 0.3%
מלנוקס הכבידה בשיעור של 0.5%
מלנוקס תעלה את כל מה שירדה ואף יותר
כיל וחברה לישראל אמורות בהקדם לחזור למתווה עליות

לסיכום:
כפי שאני אומר כבר חודשיים מדד המעו"ף יחזור ל 1240
זה עדיין רחוק ...אבל אפשר להריח את זה...בניגוד לעבר הגעה היום ל 1240 היא כבר ראלי בעיצומו ...פריצת 1228 היא פתיחה של ראלי
איזור ה 1224 הוא החסם המשמעותי
כל זה עדיין לא קרה אבל אני מקווה שיקרה
כל ראלי מוגבל ל 1270 עד 1274...מעל לרמה הזו אני מאמין שניראה כבר 1340 בשאיפה ל... אבל זה עוד רחוק וחזון למועד

מדד הבנקים החזיק את מדד המעו"ף ביום חמישי ולא תרם תרומה שלילית וזו הסיבה העיקרית שהמדד נע שלילי סולידי
סה"כ עומד מדד הבנקים על 1152 והוא כרגע ניראה בשאיפה ל 1200 חזרה

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1152/3 עד 1164/5
כל אחת מהנקודות האלה יכולה להיות מושגת היום
חשובה הסגירה ...אני מקווה שתהיה מעל 1164/5 או לפחות עליה

מדד 75 מדשדש בין 730 ל 750 ואני מקווה לראות מהלך פורץ דרך ל 760 ומעל

ה S&P סגר יומיים מסחר בעליה של 0.54% וסגר על 1503
1500 הושגה והיעד הבא הוא 1520
אני לא רוצה לדבר על 1580 למרות שיש סיכוי לראות את זה
כרגע אני מתמקד ב 1520 וב 1540
ה VIX קצת רדום אבל טריגר שיעורר אותו עוד יגיע וזה רק עניין של זמן
בכל מקרה אני מאמין שהראלי הנוכחי ב S&P לא יעבור את רמות ה 1580 ללא מהלך מתקן
בינתיים דחו את העיסוק בתקרת החוב למאי

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.75%
מלנוקס לבדה אמורה לתרום למדד כ 0.85% אם תשלים את כל הארביטראז שלה ...והיא תשלים לדעתי
כיל וחברה לישראל אולי יעיבו בחלק מהיום ...אבל אני מצפה שהן יחזרו למתווה עליות מהר מאוד
מניות הבנקים לא צפויות להתנגד לעליה במדד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1204 עד 1215
יציאה מהטווח הזה לאחד הכיוונים היא אינדיקציה חיובית או שלילית בהתאמה ברמה התוך יומית ...כרגע לא ניראית לי יציאה שלילית מהטווח
למרות מלנוקס המפתח לראלי או למומנטום חיובי נימצא אצל כיל והבנקים
לכן חשוב לעקוב אחרי התנהלות מדד הבנקים מהנקודה הנוכחית
ולראות את כיל מבצעת סיבוב פרסה לאחר הירידות של יום חמישי במניה

שבוע טוב ויום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il