TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 24/1/13
בוקר יום חמישי 24.1.2013 יום הפקיעה

1. מדד המעו"ף קצת מיצמץ אתמול לקראת הסיום ועל רקע הפקיעה אבל לא משנה בכלל
אם תהיה היום פקיעה שלילית כי מבחינתי המדד יחזור מעלה

2. מלנוקס איכזבה בדוחותיה שפורסמו אחרי המסחר בלילה וזה לאחר שפירסמה את אזהרת
הרווח בתחילת החודש שגם הם הביאו לצלילה ...האכזבה מהדוחות היתה צפויה ולא זו
הנקודה כי הריבעון הרביעי כבר השתקף בירידות ...מה שאיכזב זה התחזית שסיפקה
מלנוקס לריבעון הראשון...שורה תחתונה מלנוקס עלתה כ 7.5% בפועל בוול סטריט אבל
צוללת במסחר המאוחר 20% כלומר היא חוזרת עם ארביטראז חיובי של 7% לערך וצפויה
לרדת בארץ כ 13% ואולי מעט יותר ...למלנוקס יש משקל נמוך במדד המעו"ף ממה שהיה
לה משמעותית והשפעתה השלילית היום צריכה לנוע סביב ה 0.6% על מדד המעו"ף

3. ה S&P על 1494 וחסר לו פיפס ל 1500 וכבר אמרתי שיש מה לחשוב על 1520
כאשר הקונגרס מאשר במקביל השעיה של תקרת החוב עד ל 15 במאי

מדד המעו"ף על רקע יום לפקיעה ועל רקע תוצאות הבחירות עלה אתמול עד כמעט 1215 וסגר על 1204/5 סגירה שהיא עדיין אופטימית קלה וסה"כ תמונת המדד היא סבירה
1210 שדיברתי עליה קיבלנו ואני מחכה עכשיו ל 1240 שאני מקווה שתגיע בסייקל הנוכחי
כיל וחברה לישראל דוחפות את המדד והן שתי מניות שישבו בצל תקופה ארוכה
אתמול תרמו השתיים למדד ביחד כמעט 0.57%
מניות הבנקים תרמו למדד עוד 0.52%

לסיכום:
סביר שהפקיעה היום תושפע ממלנוקס אבל מצד שני יש למי שרוצה לאזן את תמונת הפקיעה מספיק כלים כאשר כיל וחברה במונטום חיובי והבנקים ניראים סביר
לכן לא ברור היכן תהיה הפקיעה ואפילו לא ברור אם תהיה בכלל שלילית ולמרות מלנוקס
סה"כ גם אם תהיה שלילית המדד לדעתי יחזור לצעוד מעלה

מדד הבנקים אנתח את מצבו לאחר הפקיעה

מדד 75 נע בטווח 720/30 עד 750/60 והמצב בו הוא סביר ואולי יצליח להשיג בטווח הקצר את 780

וול סטריט סגרה יום חיובי כאשר אין איום מיידי מצד ה VIX
ה S&P על 1494 ואני כבר חושב על 1520
הקונגרס אישר דחיה של כל נושא תקרת החוב ל 19 במאי כלומר מספקים זמן וחמצן להתנהל כרגיל ולהמשיך להוציא כסף מהכיס לצורך תשלומים שונים

הבוקר הארביטראז הוא לחלוטין חסר משמעות והוא קם ונופל על מלנוקס
לכאורה מלנוקס חוזרת עם ארבירטאז חיובי לא מבוטל אבל תכלס אני מעריך שהארביטראז השלילי שלה בארץ הוא בין 13 ל 15 אחוז
חוזה S&P ניסחר פרווה על גבול האפס לא משמעותי
הדאקס סגר אתמול סביר ויש נקודה שמטרידה אותי בדאקס ובכלל אירופה היא הבעיה של השנה הנוכחית לדעתי עם כל הדיבורים סביב תקרת החוב האמריקאית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
לא רלונטי עד לאחר הפקיעה
מה שכן גם אם יפקעו שלילי כלשהו המדד יחזור ל 1215 ואני עדיין מאמין ש 1240 תגיע
כיל שמשקלה במדד חזק ביותר ניראית מעולה
סביר להניח שהפקיעה תידחה כ 10 דקות ולא תתרחש בזמן המקובל עקב התנודה הצפויה במלנוקס

פקיעה נעימה ורגועה לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il