| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 24/1/13 בוקר יום חמישי 24.1.2013 יום הפקיעה1. מדד המעו"ף קצת מיצמץ אתמול לקראת הסיום ועל רקע הפקיעה אבל לא משנה בכלל אם תהיה היום פקיעה שלילית כי מבחינתי המדד יחזור מעלה 2. מלנוקס איכזבה בדוחותיה שפורסמו אחרי המסחר בלילה וזה לאחר שפירסמה את אזהרת הרווח בתחילת החודש שגם הם הביאו לצלילה ...האכזבה מהדוחות היתה צפויה ולא זו הנקודה כי הריבעון הרביעי כבר השתקף בירידות ...מה שאיכזב זה התחזית שסיפקה מלנוקס לריבעון הראשון...שורה תחתונה מלנוקס עלתה כ 7.5% בפועל בוול סטריט אבל צוללת במסחר המאוחר 20% כלומר היא חוזרת עם ארביטראז חיובי של 7% לערך וצפויה לרדת בארץ כ 13% ואולי מעט יותר ...למלנוקס יש משקל נמוך במדד המעו"ף ממה שהיה לה משמעותית והשפעתה השלילית היום צריכה לנוע סביב ה 0.6% על מדד המעו"ף 3. ה S&P על 1494 וחסר לו פיפס ל 1500 וכבר אמרתי שיש מה לחשוב על 1520 כאשר הקונגרס מאשר במקביל השעיה של תקרת החוב עד ל 15 במאי מדד המעו"ף על רקע יום לפקיעה ועל רקע תוצאות הבחירות עלה אתמול עד כמעט 1215 וסגר על 1204/5 סגירה שהיא עדיין אופטימית קלה וסה"כ תמונת המדד היא סבירה 1210 שדיברתי עליה קיבלנו ואני מחכה עכשיו ל 1240 שאני מקווה שתגיע בסייקל הנוכחי כיל וחברה לישראל דוחפות את המדד והן שתי מניות שישבו בצל תקופה ארוכה אתמול תרמו השתיים למדד ביחד כמעט 0.57% מניות הבנקים תרמו למדד עוד 0.52% לסיכום: סביר שהפקיעה היום תושפע ממלנוקס אבל מצד שני יש למי שרוצה לאזן את תמונת הפקיעה מספיק כלים כאשר כיל וחברה במונטום חיובי והבנקים ניראים סביר לכן לא ברור היכן תהיה הפקיעה ואפילו לא ברור אם תהיה בכלל שלילית ולמרות מלנוקס סה"כ גם אם תהיה שלילית המדד לדעתי יחזור לצעוד מעלה מדד הבנקים אנתח את מצבו לאחר הפקיעה מדד 75 נע בטווח 720/30 עד 750/60 והמצב בו הוא סביר ואולי יצליח להשיג בטווח הקצר את 780 וול סטריט סגרה יום חיובי כאשר אין איום מיידי מצד ה VIX ה S&P על 1494 ואני כבר חושב על 1520 הקונגרס אישר דחיה של כל נושא תקרת החוב ל 19 במאי כלומר מספקים זמן וחמצן להתנהל כרגיל ולהמשיך להוציא כסף מהכיס לצורך תשלומים שונים הבוקר הארביטראז הוא לחלוטין חסר משמעות והוא קם ונופל על מלנוקס לכאורה מלנוקס חוזרת עם ארבירטאז חיובי לא מבוטל אבל תכלס אני מעריך שהארביטראז השלילי שלה בארץ הוא בין 13 ל 15 אחוז חוזה S&P ניסחר פרווה על גבול האפס לא משמעותי הדאקס סגר אתמול סביר ויש נקודה שמטרידה אותי בדאקס ובכלל אירופה היא הבעיה של השנה הנוכחית לדעתי עם כל הדיבורים סביב תקרת החוב האמריקאית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: לא רלונטי עד לאחר הפקיעה מה שכן גם אם יפקעו שלילי כלשהו המדד יחזור ל 1215 ואני עדיין מאמין ש 1240 תגיע כיל שמשקלה במדד חזק ביותר ניראית מעולה סביר להניח שהפקיעה תידחה כ 10 דקות ולא תתרחש בזמן המקובל עקב התנודה הצפויה במלנוקס פקיעה נעימה ורגועה לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |