| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 23/1/13 בוקר יום רביעי 23.1.2013 יום לפקיעה ואפטר בחירות1. מדד המעו"ף סיים אופטימי ביום שני ועל פניו הוא חוזר לתמונה... אבל עדיין שברירי התמונה המצטיירת היא עמדת זינוק נוחה אבל רק עמדה ויש את היום ומחר לקבוע את התמונה ויש עוד גורמים במשוואה מחוץ לבחירות 2. הבחירות ניגמרו וכל אחד יעשה את הניתוח שלו ...השורה התחתונה והחשובה היא כך: 1. הבורסה רוצה רק יציבות...האם תקום ממשלה יציבה ? יש הפתעה בבחירות ואולי כן 2. יש תקציב וגירעון להתמודד איתם וזה הכי חשוב 3. אפקט בחירות בשוק הוא לא חד יומי ...הוא יכול להימשך חודש חודשיים או יותר בשלב ראשוני יכול להיות גם גישוש והמתנה לראות ממשלה 3. יש לנו פקיעה מחר והיום בלילה דוחות מלנוקס ...בקיצור המצב מורכב והגורמים במשוואה מגיעים מכמה כיוונים 4. ה S&P מתקדם אל ה 1500 שזו רמה שאני מדבר עליה בחודש האחרון ומבחינתי זה כבר כאן...עכשיו אני כבר מסתכל על 1520 אבל לא מדבר עליו בקול רם ושומר על זהירות 5. הדאקס מקרטע ויש בדאקס סממן שמטריד אותי אבל אעלה אותו אם אראה התפתחות לכיוון הסממן הזה 6. מדד המעו"ף צריך בכל מקרה לראות שתי רמות שהן 1210 ו 1240 1224 היא חסם עליון ראשון 1228 היא חסם תחתון שני מעל 1232 זה ניכנס למצב ראלי לכן ההנחה שלי היא שעצם הגעה ל 1240 מהנקודה הנוכחית היא כבר ראלי מנגד יש את 1180 שכל סגירה מתחתיה היא שלילית מדד המעו"ף סגר ביום שני על 1193 בעלחיה של 0.31% ועוד יום לבחירות זה היה ניראה לי קצת מפתיע וקצת הזוי...אבל תמיד אני אומר שהשוק רואה קדימה האם גם את תוצאות הבחירות וההפתעה הגלומה בהן הוא ראה מראש ? יותר סביר שהוא השאיר את האופציות על השולחן לפי הסגירה של יום שני מניות הבנקים היו המובילות הראשיות של התנועה מעלה מתוך עליה כללית של 0.32% לבנקים שייכים 0.2% לחיוב תרמו לא מעט גם כיל + חבר לישראל + טבע + בזק עם תרומה של 0.35% רבע אחוז מסך התמיכה החיובית התקזז דרך סקטור הגז בעיקר לסיכום: קשה לי להעריך מה יקרה היום ומה יקרה מחר בפקיעה קשה לדעת איך יגיב השוק היום בבוקר לבחירות יש בנוסף את דוחות מלנוקס היום בלילה מדד הבנקים ראה יום חמישי את 1100 שזה יעד שציינתי לו והוא ניתמך עליו והסתובב נקודת האור המדד הבנקים היא מבחינתי מניית פועלים אם אני קורא אותה נכון אז לדעתי היא הולכת לאיזור 1620 טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1110 1120 1130 1140 טווח ראילי הוא 1130 עד 1120 מעל 1130 ילך המדד ל 1140 מתחת 1120 יוביל ל 1110 מתחת 1110 זה סימן לא טוב קודם צריך לראות איפה פותח המדד ואח"כ נעריך טוב יותר מדד 75 סגר גם הוא אופטימי ביום חמישי ואולי בסופו של דבר הוא יצליח לתת את 760 ואז 780...מתחת נימצאת רמת ה 720 שהיא קו אדום הבוקר הארביטראז הוא זניח ולא משמעותי חוזה S&P הוא שלילי כרבע אחוז הדאקס מקרטע ולגביו אעדכן בניפרד לאחר שאקבל סימן להמשך התנועה שלו יום לפקיעה ועוד אחרי בחירות ועוד כשדוחות מלנוקס בפתח קשה לדעת מה יקרה היום אבל טווח המסחר עצמו הוא ברור טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: ראשית חשובה הסגירה היום כל עוד המדד מעל 1180 המצב הוא סביר מעל 1204 המצב הוא טוב זה ברמה התוך יומית והרמות נימצאות גם בתחילת הסקירה מה שחשוב היום זה בעיקר הסגירה והרבה פחות כל מה שבאמצע בעוד כשעה אחרי שאראה את המצב אעדכן דעתי לגבי הסגירה ומה מסתמן יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |