TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/1/13
בוקר יום רביעי 23.1.2013 יום לפקיעה ואפטר בחירות

1. מדד המעו"ף סיים אופטימי ביום שני ועל פניו הוא חוזר לתמונה... אבל עדיין שברירי
התמונה המצטיירת היא עמדת זינוק נוחה אבל רק עמדה ויש את היום ומחר לקבוע את
התמונה ויש עוד גורמים במשוואה מחוץ לבחירות

2. הבחירות ניגמרו וכל אחד יעשה את הניתוח שלו ...השורה התחתונה והחשובה
היא כך:
1. הבורסה רוצה רק יציבות...האם תקום ממשלה יציבה ? יש הפתעה בבחירות ואולי כן
2. יש תקציב וגירעון להתמודד איתם וזה הכי חשוב
3. אפקט בחירות בשוק הוא לא חד יומי ...הוא יכול להימשך חודש חודשיים או יותר
בשלב ראשוני יכול להיות גם גישוש והמתנה לראות ממשלה

3. יש לנו פקיעה מחר והיום בלילה דוחות מלנוקס ...בקיצור המצב מורכב והגורמים במשוואה
מגיעים מכמה כיוונים

4. ה S&P מתקדם אל ה 1500 שזו רמה שאני מדבר עליה בחודש האחרון ומבחינתי זה כבר
כאן...עכשיו אני כבר מסתכל על 1520 אבל לא מדבר עליו בקול רם ושומר על זהירות

5. הדאקס מקרטע ויש בדאקס סממן שמטריד אותי אבל אעלה אותו אם אראה התפתחות
לכיוון הסממן הזה

6. מדד המעו"ף צריך בכל מקרה לראות שתי רמות שהן 1210 ו 1240
1224 היא חסם עליון ראשון
1228 היא חסם תחתון שני
מעל 1232 זה ניכנס למצב ראלי
לכן ההנחה שלי היא שעצם הגעה ל 1240 מהנקודה הנוכחית היא כבר ראלי
מנגד יש את 1180 שכל סגירה מתחתיה היא שלילית

מדד המעו"ף סגר ביום שני על 1193 בעלחיה של 0.31% ועוד יום לבחירות
זה היה ניראה לי קצת מפתיע וקצת הזוי...אבל תמיד אני אומר שהשוק רואה קדימה
האם גם את תוצאות הבחירות וההפתעה הגלומה בהן הוא ראה מראש ? יותר סביר שהוא השאיר את האופציות על השולחן לפי הסגירה של יום שני
מניות הבנקים היו המובילות הראשיות של התנועה מעלה
מתוך עליה כללית של 0.32% לבנקים שייכים 0.2%
לחיוב תרמו לא מעט גם כיל + חבר לישראל + טבע + בזק עם תרומה של 0.35%
רבע אחוז מסך התמיכה החיובית התקזז דרך סקטור הגז בעיקר

לסיכום:
קשה לי להעריך מה יקרה היום ומה יקרה מחר בפקיעה
קשה לדעת איך יגיב השוק היום בבוקר לבחירות
יש בנוסף את דוחות מלנוקס היום בלילה

מדד הבנקים ראה יום חמישי את 1100 שזה יעד שציינתי לו והוא ניתמך עליו והסתובב
נקודת האור המדד הבנקים היא מבחינתי מניית פועלים
אם אני קורא אותה נכון אז לדעתי היא הולכת לאיזור 1620

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1110 1120 1130 1140
טווח ראילי הוא 1130 עד 1120
מעל 1130 ילך המדד ל 1140
מתחת 1120 יוביל ל 1110
מתחת 1110 זה סימן לא טוב
קודם צריך לראות איפה פותח המדד ואח"כ נעריך טוב יותר

מדד 75 סגר גם הוא אופטימי ביום חמישי ואולי בסופו של דבר הוא יצליח לתת את 760 ואז 780...מתחת נימצאת רמת ה 720 שהיא קו אדום

הבוקר הארביטראז הוא זניח ולא משמעותי
חוזה S&P הוא שלילי כרבע אחוז
הדאקס מקרטע ולגביו אעדכן בניפרד לאחר שאקבל סימן להמשך התנועה שלו
יום לפקיעה ועוד אחרי בחירות ועוד כשדוחות מלנוקס בפתח
קשה לדעת מה יקרה היום
אבל טווח המסחר עצמו הוא ברור

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
ראשית חשובה הסגירה היום
כל עוד המדד מעל 1180 המצב הוא סביר
מעל 1204 המצב הוא טוב
זה ברמה התוך יומית והרמות נימצאות גם בתחילת הסקירה
מה שחשוב היום זה בעיקר הסגירה והרבה פחות כל מה שבאמצע
בעוד כשעה אחרי שאראה את המצב אעדכן דעתי לגבי הסגירה ומה מסתמן

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il