TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/1/13
בוקר יום ראשון 20.1.2013

1. ה S&P הוסיף בסופ"ש במצטבר כ0.9% ועומד על 1486
1500 בדרך ולדעתי תגיע ...על 1520 ו 1540 העדפתי שלא לדבר וגם עכשיו אני ניזהר
מלהזכיר אותם למרות שאני יודע שהגעה לרמות האלו לא תפתיע אותי

2. ברקע נושא תקרת החוב שהפעם האמריקאים ניסהרים וממהרים לסגור עניין וכבר שבוע
הבא זה יעלה להצבעה

3. ה VIX ניסחר היום בשפל רב שנתי ...זהו שפל שכמוהו ניראה רק בשנת 2007 טרום משבר
הבנקים...או בשלהי 2006 ...אפשר להסתכל על זה בחיוב כי מה שהנחית אותו היה עצם
העובדה שנושא תקרת החוב נימצא בדיונים כבר עכשיו
ומצד שני אלו רמות שתמיד עולה מהן חשש ואין לי צל של ספק שבמהלך השנה הקרובה
הוא יחזור מעלה לרמות ה 18 או מעל והכל שאלה של נסיבות ...לעת עתה הוא עוד
ידשדש ולא במהרה יחזור מעלה

4. בארה"ב לא יתקיים מסחר היום ומחר
אנחנו לבד בעצם לקראת הבחירות ביום שלישי

יום חמישי התנהל המסחר בעצלתיים כאשר המדד נע בין 1204 ל 1208 וסוגר על 1207/8
מחזור המסחר היה חסר משמעות מיוחדת
הבנקים הכבידו וזה היום החמישי שלהם למימוש
סה"כ עיקר ההכבדה השלילית מהמניות המובילות במדד היתה בשיעור של 0.4% לערך
מניות הבנקים הכבידו כ 0.18%
טבע + פריגו הכבידו בשיעור של 0.18%
בזק הכבידה בשיעור זניח אבל עדיין הכבדה
13 מניות מדד תרמו תרומה חיובית שאיזנה את ההשפעה השלילית
יש לציין בשלב זה לחיוב את כיל וחברה לישראל
יש לציין לחיוב את נייס שלמרות תרומה אפסית ביום חמישי נימצאת על גל חיובי אגרסיבי והיא בעלת השפעה גדולה יותר ממלנוקס על המדד ולדעתי זו השפעה שתלך ותגדל בטווח הקצר ...אולי קצת מזכיר את סיפור מלנוקס

לסיכום:
מדד המעו"ף לא זז הרבה לקראת הבחירות ואני מעריך שהוא ייסחר היום מעורב
טווח המסחר הכללי במדד הוא 1188 עד 1224 בשלב זה
סגירה החודש מעל 1224 תיחשב לסגירה טובה מאוד
סגירה מתחת 1190 תיחשב לסגירה שתוביל למימוש במדד
נושא הבחירות ומה שיקרה לאחריהן בעייתי לחיוזי ...בעיקרון הבורסה אוהבת בחירות ועוד יותר יציבות...אבל צריך לראות מה יקרה עם העברת התקציב ואיך

מדד הבנקים הגיע ל 1140 ביום חמישי וסגר על 1145/6
1140 היא הרמה שציפיתי שיגיע אליה אבל מכאן לרדת ממנה זה כבר סיפור אחר
ירידה מ 1120 תיחשב מהלך שלילי שישפיע על מכלול השוק
נכון לעכשיו אני מאמין שהוא יצא לסייקל עולה קל

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1155 עד 1140
יציאה מהטווח הזה ברמה התוך יומית היא אינדיקציה חיובית או שלילית בהתאמה
גם דשדשו בא בחשבון בהמתנה לתוצאות הבחירות

מדד 75 סיים אופטימי חיובי ביום חמישי על 740
מכאן אם הוא לא ידהר ומהר ל 780 הוא ימצא את עצמו מידרדר ל 720

הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל 0.19%
הדאקס סיים את שבוע שעבר בדשדוש עם נטייה אופטימית קלה
מניות הבנקים צריכות לתת את הטון
כיל נימצאת במומנטום סביר ומשקלה הוא משמעותי במדד
נייס גם היא במומנטום חזק וצפויה לקזז בקלות את ההשפעה השלילית של מלנוקס
מנכ"ל בזק - הודיע על פרישה על רקע אישי כניראה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1204 עד 1210
מעל 1210 יוביל ל 1214/5
מתחת 1204 יוביל ל 1200
אני חלא מצפה מהמדד באיזור 1200 עד 1210 כל השבוע
מבחינתי או שהוא הולך ל 1188 השבוע
או שהוא הולך ל 1216/7 ומשם לתקוף שוב את 1224
כרגע רוב הסיכויים שניראים לי זה שהוא ילך ל 1190 וגם זה בספק גדול ולא ודאי ומוטב לעקוב אחרי המצב רק ברמה התוך יומית ולקבל החלטות בהתאם
שתי הרמות התוך יומיות הן 1200 ו 1204
עצם הגעה ל 1200 צריכה להחיד אפילו ברמה התוך יומית


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il