TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 16/1/13

בוקר יום רביעי 16.1.2013

1. ה S&P עדיין בשאיפה אל ה 1500 ואין איום מיידי מצד ה VIX

2. אובאמה מתחיל כבר מהיום ללחוץ על הקונגרס את הגדלת תיקרת התקציב והתחושה שלי היא שלמדו את הלקח מ אוגוסט 2011 ...אובאמה זוכר את זה טוב טוב וזה ניכר מדבריו

3. אתמול המכירות הקימעונאיות הציגו קריאה טוב כך שלא נוצר לחץ על המדדים בוול סטריט

4. השבוע ימשיך שטף נתוני המקרו עד יום שישי + דוחות חלק מהבנקים

5. אצלנו עלה מדד המחירים לצרכן ב 0.2%

6. אין בתנועה השלילית אל אתמול בת"א קביעת כיון או מגמתיות לפחות כרגע

7. שבוע הבא בחירות ולא ניתן לדעת איך יגיבו המדדים לתוצאות הבחירות ...אני רק יכול לומר שמדד המעו"ף יחזור ל 1240 ו 1248 וכשהוא יעשה את זה בפעם הבאה אז מרבית הסיכויים שזה יהיה במסגרת סייקל של ראלי או ל 1340...זה תלוי איך הוא יצא ומאיפה ועוד חזון למועד

מדד המעו"ף סגר את היום בירידה של 0.75% ובסגירה על 1210 לערך
עיקר כוח ההכבדה השלילי הגיע ממניות הבנקים שמתוך ירידה כללית של 0.75%
תרמו לנתח הזה כ 0.4%
כיל + חברה לישראל הכבידו עוד 0.1%
בזק + נייס הכבידו עוד 0.15%
סקטור הגז היה שחקן סטטי אתמול ...לא תרם ולא הפריע וההכבדה שלו היתה שולית ביותר
עוד 9 מניות מדד הכבידו ביחד בשיעור של 0.25%
טבע + פריגו + מלנוקס תמכו את השוק באופן מינורי כ 0.15%

לסיכום:
אין בתנועה של אתמול כדי לסמן איזו מגמתיות ובינתיים אני מגדיר אותה
כתנועת סרק לא משמעותית עדיין
כל עוד המדד עומד מעל 1207/8 על בסיס סגירה אז הכל פתוח עדיין
סגירה מתחת לרמות האלו תיחשב סמן שלילי לטווח הקצר
סגירה מעל 1224 עד סוף החודש תיחשב חיובית
המפתח נימצא אצל מדד הבנקים בעיקר

מדד הבנקים משך אתמול למטה את כל השוק
אתמול הוא ראה בנמוך בדיוק את הנקודה התחתונה לטווח שנתתי לו אתמול וסגר על 1164
כל עוד הוא מעל 1160 אז הכל פתוח כולל חזרה לסייקל עולה
גם ירידה מ 1160 תלויה בעוד דברים ועל זה אעדכן

טווח המסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1180
המדד יכול לפתוח על 1170 וחיובי וההמשך פתוח לחלוטין
החשד שלי הוא שהוא ילך לבקר ב 1140 וזה כבר יכביד על מדד המעו"ף


מדד 75 הכביד אתמול מאוד עם ירידה של קצת מעל אחוז וסגירה על 734
אני מקווה לראות אותו סוגר את החודש על 750 או מעל

וול סטריט ניסחרה על קו האפס בנטייה לעליות קלות וסיומת אופטימית
נתוני המקרו תרמו תרומה חיובית בסה"כ
הדיבורים של אובאמה על נושא תקרת החוב מראים שהוא דרוך ומבין את החשיבות לסגור את הסיפור הזה כמה שיותר מהר
אין אינדיקציה שלילית מצד ה VIX
סה"כ ה S7P לדעתי עדיין ישאף ל 1500

הבוקר הארביטראז לא משמעותי חיובי קלילי 0.07%
חוזה S&P שלילי כרגע כרבע אחוז 0.25%
הדאקס פחות או יותר מראה תמונה זהה למדד המעו"ף והוא במוד המתנה לכאורה
היום יפורסם התמ"ג של ישראל ב 13:00 (לא נתון משפיע מהותית על התנועה)
נתון המקרו המרכזי להיום הוא מדד המחירים לצרכן האמריקאי ב 15:30

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1220 עד 1207/8
הפתיחה יכולה להיות על 1214/5 לערך וז תלוי יותר במדד הבנקים
ירידה מ 1207/8 תוביל ל 1204/5
ירידה מ 1202 תקרב את רמת 1190 עד 1188
הגעה היום ל 1220 אם תתרחש תיחשב חיובית להמשך
נכון לרגע זה אני חצוי מעט על הסיומת של היום הזה
מצד אחד אין לי אינדיקציה שלילית מהמדדים בוול סטריט
מצד שני אני בהחלט לוקח בחשבון זליגה לכיוון 1190 למרות שקשה לי להאמין שזה יקרה טרום בחירות אצלנו
אם ניפתח חיובי ונרד אל מתחת 1207 היום זה יעלה את הסבירות הזו


אין צורך להמר על כיוון...פשוט להמתין להתרחשויות בפועל

יום מוצלח ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il