TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/1/13
בוקר יום רביעי 9.1.2013

1. אלקואה עקפה את התחזיות וסה"כ דו"ח טוב ופתיחה טובה לעונת הדוחות

2. המדדים בוול סטריט סיימו בדשדשת עם נטייה שלילית קלה ואני מאמין שגם אם יגיע
מימוש בטווח הקצרצר הפנים של ה S&P הם לכיוון 1500

3. ה VIX ניסחר ממש בתחתית וגם בלילה לא הרים ראש ...קשה לי לראות אותו ממשיך מטה
ללא מהלך מתקן ...כלומר מצב כזה יכול להוביל למימוש ב S&P לכיוון 1440 ואז טיפוס ל
1500

מדד המעו"ף הוא כרגע מדד "תקוע" גם בגלל שהוא סובל מהשפעות אבל בעיקר כי סך המרכיבים שלו נימצאים כרגע לא בתקופת תור הזהב שלהם למעט סקטור הגז
השפעתן של המניות הדואליות על המדד היא קריטית
מדובר בפריגו , טבע, מלנוקס ,נייס , איזיצפ , ובעקיפין גם כיל וחברה לישראל
כל אלו סובלות מימים רעים ותקופה אעה כאשר טבע ופריגו מנסות לצאת ממנה
סקטור הגז ...למרות שהוא באופן כללי בתקופה שוורית סך ההשפעה שלו על מדד המעו"ף
היא נמוכה יחסית
נישארנו עם מניות הבנקים שהן בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על המדד
יוצא שכל מימוש בתקופה הזו במדד הבנקים קובע את תנועת המדד לאותו היום
אתמול למשל ...מדד הבנקים לא הספיק להשפיע על מדד המעו"ף ולהפוך אותו לחיובי בסגירה אלא רק גרם לו לסגור אופטימי
מה קרה בעצם ? במסחר הנעילה העלו את מדד הבנקים כמעט 0.7% !!
כשזה קורה במסחר הנעילה אז זה בא רק מצד מניות הבנקים והן לא משפיעות בגלים על שאר המניות וכך יוצא שמדד המעו"ף מסיים את היום בירידה של 0.23% אבל בסיומת אופטימית

לסיכום:
מדד המעו"ף מקרטע ובעצם תלוי לא מעט כרגע בתנועת מדד הבנקים
אני בספק אם החודש הזה יסתיים באופן אופטימי במדד ...התרחיש של 1500 ב S&P יכול לתת לו תנופה אבל כדי לדעת אם המדד הולך לראלי או לירידה צריך לראות איך ניסגר החודש הזה
סגירת החודש הזה מעל 1224 מעלה את הסבירות לראלי
סגירה מתחת 1190 מעלה את הסבירות למימוש
יש לזכור שעוד מעט מגיעה תקרת החוב עוד חודש + שאיתה צריך להתמודד
ויש לנו עוד שבוע וחצי בחירות

מדד הבנקים סיים אופטימי בפרט במסחר הנעילה ובהובלת לאומי שזינקה 1.32%
פועלים תיקנה עד קו האפס
לאומי כפי שכתבתי אתמול מקבלת רוח גבית מהצפת ערך שמתכנן לה הבנק

טווח מסחר להיום במדד הבנקים :
1155 עד 1169
הבנקים יהיהו היום ירוקים לפחות בחלק מהיום
האם אני סומך על הבנקים שהם סיימו לתקן ופניהם מעלה ? אני בספק גדול מאוד
עדיין 1140 לפחות צריכה להיראות ואני מתייחס למומנטום של אתמול בחשדנות

מדד 75 הוא מדד עדיף כרגע ומדד המעו"ף "תוקע" אותו
אבל אני עדיין חושב שפניו לכיוון 780 עד 800

וול סטריט ניסחרת כרגע על רקע פתיחת עונת הדוחות
ובציפייה לנתוני המקרו של סוף השבוע
ה S&P סגר על על 1457 ובהחלט יש מצב שהוא ירד ל 1440 אולי במהלך הסופ"ש
אבל באופן כללי אני יותר מאמין בנטייה ל 1500
ה VIX זועק לדעתי למהלך מתקן מינימלי

הבוקר הארביטראז שלילי קל מאוד 0.15% בהשפעת מלנוקס
כמו שכתבתי אתמול מלנוקס כבר לא מה שהיתה מבחינת ההשפעה שלה על המדד
וטוב שכך
חוזה S&P ניסחר כרגע בירוק קל של 0.1%
נתוני מקרו משמעותיים יגיעו החל ממחר וביום שישי
הדאקס קצת התממש אתמול אבל לדעתי הוא ילך לראות את 7800 בהמשך

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1210 עד 1202
1207/8 יכולה להיות גם היא בטווח העליון
אם נרד מ 1202 נלך לבקר ב 1197/8 כאשר תמיד ממתינה רמת ה 1190 1188
שבה עוד נבקר
נכון להיום רק סוף החודש יקבע את הכיוון להמשך במדד לטווח הקצר
אני מאמין כרגע בשני דברים אבל
1. יש מצב שהחודש נחזור לבקר ב 1220 ואין על זה אינדיקציה
2. אנחנו נחצה השנה את 1240 שוב

לדעתי במידה והמדד פותח בירוק יש לצאת מאחזקה של לונג ולהמתין

יום מוצלח ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il