TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/1/13
בוקר יום שלישי 8.1.2013

1. המסחר בוול סטריט הסתיים אופטימי קל לא משמעותי במיוחד אבל לא ניראה לי שסימנו
פיסגה במדדים בחו"ל וגם לא בדאקס

2. מצד שני ברור לי לפחות מה VIX שמהלך יורד מתקן בוול סטריט יגיע בקרוב

3. עונת הדוחות האמריקאית לרביעון הרביעי ניפתחת היום כאשר אלקואה כרגיל תפרסם
היום ראשונה ...יוצא לה תמיד בימי שלישי

4. מדד המעו"ף הפגין חולשה גם אתמול וסגר לא טוב בהובלת מניות הבנקים ובמחזור
מסחר זעום...מה שהבנקים יעשו זה מה שיקרה בשוק ...היום הם עוד צפויים לרדת אלא אם מניית לאומי תיסחר חיובי

מדד המעו"ף פתח אתמול על 1214 וסגר על 1207 בהובלת מניות הבנקים שברמה התוך יומית מעט מווסתות לדעתי על ידי אינטרסים של בעלי עניין במעו"ף
אתמול כל מניות המדד הצטרפו לבנקים למעט טבע ופריגו הדואליות ובזק
מתוך ירידה כללית במדד של 0.8% ריכזו הבנקים השפעה שלילית של 0.47%
18 מניות מדד נוספות על הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של כחצי אחוז 0.5%
טבע + פריגו + בזק ניתנו השפעה שלילית בשיעור של 0.18%

לסיכום:
כמו שכתבתי אתמו7ל ההעכרעה עוברת להיום ...אין כמעט ספק שהיום נבקר ב 1202
אם מניות הבנקים לא יבצעו היפוך היום אנחנו נלך ישירות ל 1190
מדד המעו"ף לא כל כך מחובר לנעשה בחו"ל אבל מצד שני הוא גם מדד שיכול להשלים פערים בקלילות בזמן קצר ביותר ומחזורי המסחר מאפשרים לו את זה

מדד הבנקים עושה מה שהוא רוצה ברמה התוך יומית בפרקי זמן קצרים מאוד הוא משנה מומנטום במהירות
בכל אופן הוא שלילי כרגע אבל בתוך טווח תנועה תחום 1120 1180
נכון לסגירה אתמול הוא עומד על 1150 כאשר את 1140 לפחות הוא ישיג היום

טווח תנועה להיום במדד הבנקים:
1140 עד 1160
גם אם מדד הבנקים יפתח הבוקר חיובי באיזור 1160 וזה לא מופרך זו עליה לצורך ירידה
אם הוא יפתח שלילי אז נותר לקוות שהוא יבצע מהלך מתקן חזרה מ 1140 או מ 1120
ככל שמושכים את הזמן ולא מיישרים קו עם חו"ל רמת הסיכון עולה
זה נכון ש 2013 היא שנה בעלת פוטנציאל טוב לשווקים אבל אני מדבר על הטווח הבינוני קצר

מדד 75 איבד אתמול רק 0.37%
אני עדיין מקווה לראות אותו ב 780 אבל גם כאן ככל שיחלוף הזמן והוא ישתהה עם זה
זה יהיה קשה יותר לביצוע בטווח הקצר

וול סטריט ניסחרה מתון ...ממתינים לדו"ח של אלקואה היום שיתן את הגונג לעונת הדוחות וב"כ מייחסים חשיבות לדוח שלה שהוא מעין אינדיקציה לעונה כולה לכאורה
סה"כ ה S&P והנסדאק סיימו אופטימייים ואין לי סיבה נכון להיום לפקפק בהגעה של ה S&P ל 1500...רק ה VIX מעלה בי חשדות וחששות אבל אסקור את מצבו מידי יום

הבוקר הארביטראז שלילי כ 0.3% בחסות מלנוקס שהשפעתה על מדד המעו"ף כבר לא מה שהיתה והיא נמוכה היום מהשפעתה של נייס אפילו ועומדת על פחות מחצי משיא ההשפעה שהיתה לה עד לפני כמה חודשים וטוב שכך
חוזה S&P שלילי כרגע בשיעור של 0.3%
היום ניכנסים לעונת הדוחות ונתוני מקרו משמעותיים יגיעו רק בימים חמישי שישי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1202 עד 1210
פריצת הגבול הזה לכל צד מסמנת את הכיוון לחיוב ולשלילה בהתאמה
אם מדד הבקנים יפתח היום חיובי אז הפתיחה במדד יכולה להיות על קו האפס או חיובי קל ביותר ...בכל מקרה פתיחה חיובית במדד הבנקים היא חיובית זמנית ולא אמינה והם ילכו לבקר ב 1140 לפחות
זה חודש שהוא קצת חודש מפתח להמשך
אם החודש הזה יסתיים מתחת 1184 אז אנחנו הולכים ל 1140 1150 במדד בשלב ראשון
אם החודש הזה יסתיים מעל 1224 אז סיכויי הראלי מתגברים
יש לציין שאני מקווה שמניית לאומי תגיב בחיוב למהלך שזומם הבנק שבמהותו הוא חיובי למניה עצמה...ואגב רק ממראה עיניים ציינתי שלאומי עדיפה על פועלים

אלו ימים לא פשוטים בכלל לחיזוי הן ברמה התוך יומית והן ברמה היומית
אבל אם מדד הבנקים לא יתאושש ומהררר אז הסבירות שאנחנו הולכים למהלך של בין 70 ל 100 נקודות מדד עולה משמעותית
אני אעדכן ויש גם התניות שכתבתי בסקירה לעיל

יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il