TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/1/13
בוקר יום שני 7.1.2013


מדד המעו"ף סיים אתמול בעליות מינוןריות של 0.47% וסגר על 1216 שזו סגירה שקצת פחות רציתי לראות
הסגירה שרציתי לראות היא על 1220 ...הסגירה על 1216 מצריכה התחשבות בתסריט נוסף שכרגע הסיכויים שלו נמוכים אבל עדיין הוא תסריט שצריך לקחת בחשבון

1. מדד המעו"ף צריך ללכת ל 1230 ו 1240 וזה התסריט המרכזי והעיקרי שלי
כלומר גם מהנקודה הנוכחית זה עדיין התסריט המרכזי
עקס האכילס של התסריט הזה הוא מדד הבנקים שכרגע מצריך מעקב לאור החולשה שלו
אתמול ...השאלה היא אם מדד הבנקים ילך ישירות ל 1140 מהרמה הנוכחית שלו או
שיבצע סיבוב בין 1160 ל 1170...סיבוב כזה תומך בתסריט הנ"ל

2. תסריט נוסף הוא ירידה ל 1202 ואז הסיכון ל 1190 ו 1188 עולה ...אבל כרגע זה תסריט
בסיכוי נמוך...המבחן שלו הוא ברמת ה 1210 אם תחזיק מעמד...כמובן שהכל בהשפעת
מניות הבנקים

מדד המעו"ף עלה אתמול כ 0.47%בהשפעה של המניות הדואליות עד ל 1122 וסגר על 1116
בהשפעה של מניות הבנקים...בפתיחה מניות הבנקים לא הפריעו אבל ככל שנימשך היום מדד הבנקים משך למטה והשפיע על הסגירה במדד שלא הית אופטימית
מחזור המסחר היה זעום אתמול גם בהשפעת יום ראשון המסורתית
טבע + פריגו + מלנוקס תרמו ביחד כ 0.6%
כיל תרמה עוד 0.1%
סקטור הגז לא היה שחקן משמעותי אתמול
מניות הבנקים בסיוע בזק ונייס לקחו מהמדד כ 0.2%
כך קיבלנו יום עליות פושר שהיה תלוי מתחילתו רק במניות הדואליות

לסיכום:
שני התסריטים שציינתי לעיל הם הקובעים כאשר התסריט הראשון הוא משמעותי יותר נכון להיום ...כלומר שהיעד למדד הוא 1230/40 בשלב זה
מותנה בהתפתחות אצל מדד הבנקים

מדד הבנקים עומד כרגע על 1171 וסגר אתמול שלילי מינורי 0.32%
רמות המבחן להיום במדד הבנקים הן
1167 ו 1155 מעד 1160
כרגע אני מצפה ממדד הבנקים להתחיל להפוך כיוון ב 1167 ולא רוצה לראות אותו יורד ל 1160 שזה השפעה שלילית קצת יותר אגרסיבית
אם אני מסתכל לפחות על מניית לאומי אז יש לה מה לתת עוד

טווח מסחר להיחום במדד הבנקים:
1160 עד 1175
מקווה לראות את המדד מתהפך ב 1167 או ב 1160

מדד 75 הוסיף אתמול 0.2% וסגר על 746
אני מקווה לראות אותו ב 780 בקרוב

הבוקר האריבטארז לא משחק תפקיד (הוא מוצא אתמול)(
חוזה S&P מסתובב על קו האפס לא משמעותי
הדאקס עומד על 7776 והוא עוד צריך להגיע ל 7800
ה S&P אני מאמין שיגיע ל 1500
מימושים בוול סטריט ובדאקס יגיעו ורמת ה VIX הנמוכה תומכת בעניין לדעתי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1214 עד 1228
ירידה מ 1214 תוביל ל 1210 ושם המבחן של המדד
עדיף שהוא לא יגיע ל 1210 אבל זה תלוי במדד הבנקים
ירידה מ 1210 מעלה משמעותית את הסיכוי ל 1202 ...מהלך שלילי כזה גורם לשבירת מומנטום לכיוון 1240
אבל נכון להיום הנטייה שלי היא לעליות לכיוון 1240 כל עוד לא קורה מה שציינתי

ימי שני מתאפנים בד"כ כימים מעורבים במעברים מחיוב לשלילה וכן להיפך

יום ירוק ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il