| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 7/1/13 בוקר יום שני 7.1.2013מדד המעו"ף סיים אתמול בעליות מינוןריות של 0.47% וסגר על 1216 שזו סגירה שקצת פחות רציתי לראות הסגירה שרציתי לראות היא על 1220 ...הסגירה על 1216 מצריכה התחשבות בתסריט נוסף שכרגע הסיכויים שלו נמוכים אבל עדיין הוא תסריט שצריך לקחת בחשבון 1. מדד המעו"ף צריך ללכת ל 1230 ו 1240 וזה התסריט המרכזי והעיקרי שלי כלומר גם מהנקודה הנוכחית זה עדיין התסריט המרכזי עקס האכילס של התסריט הזה הוא מדד הבנקים שכרגע מצריך מעקב לאור החולשה שלו אתמול ...השאלה היא אם מדד הבנקים ילך ישירות ל 1140 מהרמה הנוכחית שלו או שיבצע סיבוב בין 1160 ל 1170...סיבוב כזה תומך בתסריט הנ"ל 2. תסריט נוסף הוא ירידה ל 1202 ואז הסיכון ל 1190 ו 1188 עולה ...אבל כרגע זה תסריט בסיכוי נמוך...המבחן שלו הוא ברמת ה 1210 אם תחזיק מעמד...כמובן שהכל בהשפעת מניות הבנקים מדד המעו"ף עלה אתמול כ 0.47%בהשפעה של המניות הדואליות עד ל 1122 וסגר על 1116 בהשפעה של מניות הבנקים...בפתיחה מניות הבנקים לא הפריעו אבל ככל שנימשך היום מדד הבנקים משך למטה והשפיע על הסגירה במדד שלא הית אופטימית מחזור המסחר היה זעום אתמול גם בהשפעת יום ראשון המסורתית טבע + פריגו + מלנוקס תרמו ביחד כ 0.6% כיל תרמה עוד 0.1% סקטור הגז לא היה שחקן משמעותי אתמול מניות הבנקים בסיוע בזק ונייס לקחו מהמדד כ 0.2% כך קיבלנו יום עליות פושר שהיה תלוי מתחילתו רק במניות הדואליות לסיכום: שני התסריטים שציינתי לעיל הם הקובעים כאשר התסריט הראשון הוא משמעותי יותר נכון להיום ...כלומר שהיעד למדד הוא 1230/40 בשלב זה מותנה בהתפתחות אצל מדד הבנקים מדד הבנקים עומד כרגע על 1171 וסגר אתמול שלילי מינורי 0.32% רמות המבחן להיום במדד הבנקים הן 1167 ו 1155 מעד 1160 כרגע אני מצפה ממדד הבנקים להתחיל להפוך כיוון ב 1167 ולא רוצה לראות אותו יורד ל 1160 שזה השפעה שלילית קצת יותר אגרסיבית אם אני מסתכל לפחות על מניית לאומי אז יש לה מה לתת עוד טווח מסחר להיחום במדד הבנקים: 1160 עד 1175 מקווה לראות את המדד מתהפך ב 1167 או ב 1160 מדד 75 הוסיף אתמול 0.2% וסגר על 746 אני מקווה לראות אותו ב 780 בקרוב הבוקר האריבטארז לא משחק תפקיד (הוא מוצא אתמול)( חוזה S&P מסתובב על קו האפס לא משמעותי הדאקס עומד על 7776 והוא עוד צריך להגיע ל 7800 ה S&P אני מאמין שיגיע ל 1500 מימושים בוול סטריט ובדאקס יגיעו ורמת ה VIX הנמוכה תומכת בעניין לדעתי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1214 עד 1228 ירידה מ 1214 תוביל ל 1210 ושם המבחן של המדד עדיף שהוא לא יגיע ל 1210 אבל זה תלוי במדד הבנקים ירידה מ 1210 מעלה משמעותית את הסיכוי ל 1202 ...מהלך שלילי כזה גורם לשבירת מומנטום לכיוון 1240 אבל נכון להיום הנטייה שלי היא לעליות לכיוון 1240 כל עוד לא קורה מה שציינתי ימי שני מתאפנים בד"כ כימים מעורבים במעברים מחיוב לשלילה וכן להיפך יום ירוק ורגוע לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |