TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/1/13
בוקר יום ראשון 6.1.2013

1. מניית מלאנוקס ניבלמה בוול סטריט לעת עתה ואת החודש הזה לדעתי סיכוי סביר שהיא
תסיים מעל 54/5 דולר ...בסיכום יומיים היא ירדה בחו"ל "רק" 14%
מלנוקס הכניסה ביום חמישי את מרבית השוק לסנטימנט שלילי תוך יומי ביום חמישי

2. עוד שבוע וחצי בחירות אצלנו....עוד חודש + יתחילו האמריקאים להתמודד עם תקרת
החוב

3. סה"כ בסופ"ש נתוני המקרו יצאו סבירים עד טובים ותמכו באופן כללי בסנטימנט

4. ה VIX המשיך לצנוח וחזר לרמתו הנמוכה השנתית והרב שנתית
הוא עומד כרגע בין רמות ה 13 ל 14 וברור לי שהוא יחזור לרמות ה 18 וה 20
רמה נמוכה כזו ב VIX מזמינה סייקל מתקן במדדים...יכול להיות שבפברואר

5. מדד המעו"ף אצלנו ישוב לעלות אל 1228 בשלב ראשון ואני גם חושב על 1248
בהמשך אנחנו נחזור ל 1190 אבל כרגע זה לא ניראה לי מיידי

מדד המעו"ף ניסחר בירידות של 0.87% ביום חמישי כשהוא יורד מ 1223 וסוגר על 1210
מלאנוקס ריכזה מחזור מסחר גבוה משמעותית וגרמה לכך שהמחזור במדד המעו"ף ניראה מעל לממצוע שלו ביום חמישי
סה"כ השפעתה השלילית של מלנוקס על מדד המעו"ף הסתכמה ב 0.92% שזה גבוה מסך הירידה הכללית במדד
מניות הבנקים לא איזנו את התמונה והשפעתם השלילית הסתכמה בכ 0.18%
לזה נוספו טבע +כיל + סקטור הגז +בזק שהשפעתם השלילית הסתכמה בעוד 0.25%
כנגד זה עמדו פריגו + נייס + מספר מניות שוליות שאיזנו את התמונה לחיוב בשיעור של
כחצי אחוז 0.5%
סה"כ ירידה של 0.87% שלא הפתיעה אותי וציפיתי לה ...אבל בטח לא שעל הרקע של מלנוקס ולא בצורה הזו

לסיכום:
הירידה ביום חמישי היא סוג של אי בודד על רקע של רצף עליה לטעמי
מדד המעו"ף אמור לחזור חזרה את כל מה שירד ואף יותר מיזה ועד 1240 1248
בדקתי את המדד במספר ריזולוציות ולדעתי חודש פברואר לא יהיה חודש של דשדוש
האפשרות מבחינתי לחודש הזה היא פריצה קדימה עד 1274 או יותר לכיוון 1340
או שהמדד יחזור לרמת ה 1165 ונמוך ממנה
אבל באופן כללי המדד נימצא על קו פרשת דרכים
כאשר גם ירידה אפילו ל 1020 לא תשנה את זה ובריזולוציה חודשית המדד יכול במרבית השנה ללכת מעלה אגרסיבי

מדד הבנקים הוא האשם העיקרי בירידה של יום חמישי ולא מלנוקס
אם מדד הבנקים היה רוצה לאזן את התמונה ולייצר עלייה אז הוא זה שהיה משנה את הסנטימנט הכללי בשוק לטובה
סה"כ ירד המדד 0.73% וסגר על 1175
גם אם הוא יפתח היום חיובי וימשוך מעלה חזרה מעלה ל 1200 וזה בהחלט סביר
אנחנו ניראה אותו חזרה ב 1140 בסייקל היורד הקרוב שלו
אבל בינתיים יש לו עוד מה לתת מעלה

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1195
פתיחה חיובית במדד מעל 1180 תחזיר אותו לסייקל עולה
פיחה חיובית מתחת 1180 היא פתיחה חלשה שתעביר אותו למוד שלילי לפני שיתהפך

מדד 75 סגר בירידה של 1.56% על 745 ולדעתי לא אמר את המילה האחרונה
המדד יחזור מעלה ואף יבקר ב 780 כפי שאני רואה אותו כרגע

וול סטריט ניסחרה יומיים ללא תנודה משמעותית
אבל מה שחשוב זה שהסנטימנט לא התחלף ונישאר אותו הדבר
ה VIX מיהר מידי לרדת לרמתו הנמוכה הרב שנתית והוא זה כרגע מציק לי במכלול הסנטימנט החיובי בוול סטריט
סה"כ ה S&P עומד על 1466...זו רמה שציינתי שתגיע אבל אני מצפה ל 1500 לפחות
ואף ל 1520
אגב...פעם אחרונה שה S7P ביקר ברמות האלו סביב 1600 היה ב 2007 למי שזוכר
ובקרוב יש בחרות אצלנו + תקרת החוב אצל האמריקאים

הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.55% בתרומה של טבע ומלנוקס ופריגו
הפתיחה והממשך תלויים בעיקר במדד הבנקים
רשמתי לעיל מהם הסימנים לתנועה התוך יומית של המדד

טווח המסחר להיום במדד המעו"ף:
1203/4 עד 1216/7
אמרתי ביום חמישי ללא מעט אנשים שאני מצפה מהמדד להתהפך חזרה בימים ראשון שני
כמו שהתמונה ניראית כרגע זה רכן יקרה והמדד ילך ל 1228 בשלב ראשון
אם הפתיחה במדד תהיה חיובית מינורית עד 1212 אז סביר שהמדד עוד יעבור למוד שלילי תוך יומי לפני שיתהפך
אם ניפתח סביב רמות 1216/7 אז סביר שהיום הזה יסתיים חיובי
כמו שכתבתי לעיל המפתח הוא אצל מדד הבנקים שגם אם יעבור למוד שלילי תוך יומי יש לו עוד מה לתת
אבל מדד הבנקים יכול לפתוח חיובי ולסיים חיובי ולסגור " חשבונות" בהמשך
פתיחה שלילית במדד או פתיחה על קו האפס תיגרור את מדד המעו"ף לשליליות קלה תוך יומית

יום נעים רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il