| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 3/1/13 בוקר יום חמישי 3.1.20131. זינוק עוצמתי במדדים נירשם בלילה בוול סטריט כאשר הם מוסיפים בין 2.5% ל 3% מדהים שהאמריקאים המתינו לאישור הסנאט כדי לרשום זינוק כזה 2. כפי שאני חוזר ואומר יש עוד משבר אחד בדרך בסביבות פברואר 3. מלאנוקס שוב תגרום היום לקשיים ...זה מרגיז וזה מתסכל ואפילו מאוד כאשר מדד המעו"ף לא נהנה במיידי מהעליות בעולם אלא תקוע בגלל מניה בודדת מלאנוקס פירסמה הלילה אזהרת רווח חמורה לאחר סיום המסחר בו דוקא עלתה המניה כ 3% 4. זה מרגיז ביותר שדוקא בעיתוי הזה מלאנוקס בוחרת לפרסם אזהרת רווח לקראת דוחות הריבעון הראשון שאותו תפרסם ב 23 לינואר ...אם מלאנוקס היתה ממתינה יום אולי היינו נהנים היום יותר ממדד המעו"ף היום אבל מדד המעו"ף לא משקר...אתמול הוא בחר שלא לזנק ולא ליישר קו עם החוזים והעליתי את החשדות שלי מספיק פעמים במהלך אתמול אבל בטח שלא ציפיתי לאזהרת רווח מצד מלנוקס היום והיא עוד דוקא סיימה בוול סטריט 5. יחד עם זאת מדד המעו"ף יחזור לרמת 1230 ו 1240 למרות מלאנוקס 6. אני מעריך שהשפעתה השלילית של מלנוקס תהיה היום בשיעור של בין 0.7% ל 0.8% על מדד המעו"ף אבל כנגדה יש מספיק מניות אחרות שיכולות וצריכות לקזז את מרבית ההשפעה הזו יחדיו מדד המעו"ף ניסחר אתמול דיי סולידי בעלייה של 0.55% בלבד למרות מה שהיה צפוי בוול סטריט והשתקף מצד החוזים יחד עם זאת הסגירה נותרה אופטימית ולא משנה מה יקרה היום בבוקר המדד יחזור לרמות 1230 ו 1240 יחד עם זאת רמות 1214 ו 1212 הן חסמים תחתונים כרגע למדד אתמול מחזור המסחר במדד המעו"ף היה יחסית מעט גבוה יותר ...קצת יותר לא ניתן לציין מניה בודדת או מדד ממדדי המעו"ף שהוביל את העליות אתמול למעט סקטור הגז שמתוך עליה כללית במדד של 0.55% תרם למרות משקלו הנמוך את מרבית העליה במדד עם תרומה של 0.3% אמרתי שיש לשים דגש על הסקטור הזה במדד לסיכום: הפתיחה במדד המעו"ף היום תהיה בעייתית מאוד למרות הזינוקים בחו"ל ואך ורק בגלל מלנוקס שהשפעתה היא נמוכה משמעותית מהעבר אבל עדיין בעלת השפעה שלא ניתן לזלזל בה...סה"כ מלנוקס ניסחרת במסחר המאוחר בתגובה לאזהרת הרווח בירידה של כ 13% בוול סטריט וקשה לאמוד כמה תרד היום בת"א אבל כמו שכתבתי אני מעריך השפעה שלילית מצידה בשיעור של 0.7% עד 0.8% מה שכתבתי לגבי מלנוקס אתמול עדיין תקף והיא תרד בוול סטריט ל 54/5 דולר שזה משקף את מה שהיא יורדת במסחר המאוחר ...לדעתי יהיה לה קשה לרדת ללא תיקון מתחת לרמות האלה אבל קשה מאוד לדעת כרגע במדד המעו"ף גם אם ירד היום כל ירידה היא לצורך עלייה מדד הבנקים סגר אתמול על 1183/4 לאחר שכמעט נגע ב 1200 הסגירה של אתמול היתה מאוד פרווה ורחוקה מלהיות עוצמתית טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1177 עד 1194 יציאה מהתחום הזה לכל צד תיחשב חיובית או שלילית בהתאמה מדד 75 סגר אתמול בעליה של 1.6% וסגר על 757 כמעט מה שכתבתי לגביו לאורך השבוע החולף למרות השליליות מתקיים ו 750 הושגה היעד הבא הוא 780 ובולטת לעיין עוצמתו היחסית אל מול מדד המעו"ף הבוקר הארבירטאז כמעט חסר משמעות בעקיר בגלל מלנוקס חוזה S&P שלילי בשיעור של 0.3% יש היום וביום שישי נתוני מקרו שפרטתי אותם בסקירה של אתמול והם אלה שיכתיבו את הכיוון במהלך הסופ"ש בראשות נתוני התעסוקה מחר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1212 או 1214 עד 1228 ההשפעה השלילית של מלנוקס עשויה להוביל ל 1214 בפתיחה קשה לי לאמוד מה בדיוק תהיה ההשפעה השלילית של מלנוקס הבוקר כי היא תלויה בביצועי מדד הבנקים שקצת חרק אתמול ובביצועי יתר המניות במדד המעו"ף אבל כן אני יכול לומר שכל ירידה במדד היא לצורך עליה והוא יחזור לרמות 1230 ו 1240 מי שמחזיק לונג או שוקת ...שימתין ...כי אני רוצה לראות מה תהיה הפתיחה במדד יום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |