| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/1/13 בוקר יום שלישי 1.1.2013 שנה אזרחית טובה1. בדקה ה 99 האמריקאים התאפסו על עצמם והגיעו להסכם לגבי הצוק 2. ההסכם הזה הוא על הנייר ועדיין לא עבר בחקיקה רישמית בהצבעה אבל כמו שזה ניראה אין מצב שהוא לא יעבור ובעצם הנושא הזה סגור 3. אובאמה התפשר והרפובליקנים התפשרו ויועלו מיסים למשתכרים מעל 400 אלף $ בשנה במקום למשתכרים מעל 200 אלף כפי שתיכנן אובאמה 4. ה S&P ניסחר שלילי במהלך הלילה וסגר חיובי חזק 1.69% 5. למרות שזה עדיין לא הסכם שעוגן בחקיקה אני רואה בזה הסכם סגור ומכאן הדרך אצלנו במדד המעו"ף סלולה לחזור לכיוון 1220 בשלב ראשון הוול סטריט לא יתקיים היום מסחר מדד המעו"ף ניסחר אתמול בתנודתיות בין 1177/8 ל 1188 כאשר החרב על הצואר ולא ברור מה ילד יום אצל האמריקאים סה"כ סגר מדד המעו"ף כמעט על קו האפס ואופטימי מניות הבנקים לא תרמו כמעט מאומה וגם לא הפריעו סטיית התקן טיפסה אבל לקראת סיום היא ירדה מעט והתייצבה כיל וחברה לישראל הכבידו בשיעור של 0.35% הכבדה שלא מחויבת המציאות לדעתי בזק מלנוקס וטבע תרמו ביחד 0.25% לסיכום: מדד המעו"ף יגיב היום לבשורה החיובית מצד האמריקאים וטוב שכך אתמול ציינתי שאו שנלך ל 1240 או שנלך ל 1140 כעת אני מניח שיתבצע טיפוס לכיוון 1240 כאשר תחנות קרובות הן 1200 ו 1214 קצת מפריעה לי תמונת המדד בריזולוציה חודשית אבל אעקוב אחרי זה ואעדכן מדד הבנקים סגר אתמול בול על קו האפס 1137.62 בסגירה אופטימית רוב הסיכויים שהוא יחצה את 1150 לכיוון 1180/5 כאשר הגעה ל 1200 ללא נסיגה תוביל אותו קרוב לרמות 1270/80 טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1130 עד 1180 קשה לי להאמין שהמדד יראה היום 1130 וסביר יותר שהוא לא ירד מ 1140 הטווח העליון הוא מתיחה עד קצה הגבול מדד 75 יעשה את מה שאני כותב כאן כבר מעל שבוע וישיג את רמת ה 740 לפחות בשלב זה...כאשר חציית ה 750 תוביל אותו ל 780 ואולי 800 אסל כרגע 740 היא הרמה הקרובה וול סטריט ניסחרה בלילה אך ורק על רקע הציפייה לפתרון או אי פיתרון של הצוק הפיסקאלי בסופו של לילה ניפתרה הבעיה וה S&P סגר על 1426 ודרכו ל 1440 שוב סלולה ה VIX צנח בחדות את כל מה שהוא טיפס לאורך השבוע האחרון סה"כ יש עוד ממחר ועד שישי נתוני מקרו מהותיים אגב...זה שניפתרה הבעיה הפיסקאלית זה נחמד אבל כדי לייצר ראלי צריך לסמוך על זה שיעלו לפסי צמיחה ובנוסף שהפתרון שהושג באמת ישיג את מטרתו לא לשכוח שיש עוד את נושא תקרת החוב לפתור עד פברואר בנושא תקרת החוב אולי ירשה לעצמו אובאמה להתעקש יותר מול הרפובליקנים הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי בשיעור של 0.15% חוזים לא כל כך כך רלונטיים היום הדאקס סגר פושר ועוד לא הגיב לפתרון שהושג אפשר לנשום לרווחה לעת עתה ולהתרכז בבעיות הבאות זה אומר לזרום כרגיל אבל לא לנוח על זרי דפנה כי יש עוד בעיות שצריך לפתור ראשית להתמקד בתנוי המקרו של מחר של יום חמישי ויום שישי לאחר מכן בחירות אצלנו ולאחר מכן תקרת החוב האחריקאית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1188 או 1192 עד 1207/8 רמת ה 1214 היא הרמה החשובה וסגירה מעליה חשובה או היום או בהמשך סה"כ באופן כללי אני מצפה מהמדד לחזור ל 1220 ולחזור ל 1240 אלו רמות שחזרתי וציינתי שנחזור לבקר בהן כל התפתחות אחרת תהיה מפתיעה יש לציין שהיתי רוצה לראות את המדד ברמת ה 1184/5 שוב פעם החודש לפני שהוא מטפס בקו ישיר ...כדי לבנות עלייה בריאה אבל יש עוד זמן לזה מי שיצא עם שני הצדדים קנויים צריך לדלל מהותית את צד השורט שלו יום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |