| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 30/12/12 בוקר יום ראשון 30.12.20121. הקונגרס האמריקאי עדיין לא חתם על הסכם בנוגע לצוק ואולי יעשה את זה היום בלילה או מחר ...היום בלילה שוה יובא הסכם להצבעה 2. בינתיים ה VIX משתולל וסף העצבים של האמריקאים כבר נמוך אובאמה מתבטא שהוא " אופטימי עדין " אבל לפחות אופטימי גם באפט מאמין שיגיעו להסכם אני מציע לקחת בחשבון גם מצב של כניסה לשנה האזרחית החדשה ללא הסכם ולא לסמוך על ההצהרות או תקוות ...אם אובאמה היה רוצה היה הסכם ויהיה הסכם אבל קשה לדעת מה מסתובב לו בראש ואיזה אינטרס אפל יש לו שעליו הוא לא מדבר אוב הסיכויים שיגיעו בסוף להסכם 3. ממצב המדדים האמריקאיים קשה להסיק מסקנה והם לא מרמזים על הצפוי עד יום שלישי סה"כ גם ההתנהלות השלילית היתה זהירה בסופ"ש ללא שבירת כלים 4. גם ממצב הדאקס קשה להסיק מסקנות ואם כבר הן חיוביות מדד המעו"ף לאורך השבוע האחרון עשה מה שבא לו והתנהל בפסימיות 5. בין אם ייחתם הסכם ובין אם לא אנחנו נחזור ל 1240 וסביר שזה יקרה במסגרת ראלי השאלה היא האם נחזור מהנקודה הנוכחית לשם או שנרד לבקר בנקודה נמוכה יותר על רקע הצוק מדד המעו"ף ניסחר לאורך השבוע האחרון ועל רקע הפקיעה המתקרבת בשליליות כאשר השבוע ניפתח ברמת ה 1220 ומסתיים ב 1184 הפקיעה עצמה היתה על 1165 ...פקיעה מפתיעה של גורמים שחיפשו רמת נזילות גבוהה ומצאו לשם כך את יום הפקיעה כמתאים התוצאה היא מחזור פקיעה הגבוהה בשנה האחרונה אבל לא גבוה מהותית לאחר הפקיעה עלה המדד מ 1165 וסגר על 1184 אופטימי ההיפוך הזה הוא לא קלאסי אבל עדיין היפוכון והוא שייך בעיקר למניות הבנקים לסיכום: מדד המעו"ף לא סגור על עצמו אבל כן יש מצב שהוא חוזר מכן לסייקל עולה האפשרויות מהמיקום הנוכחי הן: או חזרה ל 1220 ול 1240 או שיורדים ל 1140 ול 1120 מה יקבע ? מצב הרוח בקונגרס סביב נושא הצוק רוב הסיכויים שחוזרים מעלה באם לשפוט רק לפני מראה המדד מדד הבנקים ראה בחסות הפקיעה את 1100 שדיברתי עליה וסגר על 1138 עדיין מדד הבנקים יכול להשיג בחזרה את 1200 את 1150 בכל מקרה ניראה...ובאם יגיע המדד ל 1200 ישירות מכאן אז סיכוי סביר מאוד שהוא יבקר גם ב 1270/80 ...הרבה תלוי במניית לאומי טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1120 עד 1160 פתיחה שלילית לא אומרת דבר לגבי מצב המדד כי בכל מקרה הוא יבקר ב 1150 לדעתי מדד 75 אני עדיין מאמין שילך ל 750 ואולי אפילו 780 קיימת סבירות שהמדד יבקר קודם ב 700 כרגע הוא עומד על 720 וול סטריט ניסחרה בסוף השבוע בעצבנות וזה ניכר מהתנהגות ה VIX ה S&P איבד במהלך היומיים בסופ"ש כ 1.2% וסגר בקירבת ה 1400 אי אפשר להסיק מתנועת המדדים לגבי סיכויי פתרון לבעיית הצוק ביומיים הקרובים אבל אם לא יושג הסכם כזה ה S&P ידרדר עד 1340 מדד הנסדאק איבד כאחוז וסגר על 2960 במקרה של אי הסכם הוא עשוי לרדת ל 2840/50 הבוקר הארביטראז כמעט מאופס ובעצם חסר השפעה המניות הדואליות שמרו על עצמן במהלך הסופ"ש בדגש על פריגו טבע ומלנוקס התנועה היום תלויה יותר מכל בתנועת מניות הבנקים לכאורה המומנטוםפ החיובי של יום חמישי אמור להימשך אבל ספק גדול אם הוא ימשיך ישירות מהפתיחה בהתעלמות מוחלטת מהסנטימנט בסופ"ש בוול סטריט עשויה להיות השפעה שלילית בפתיחה וסביר שהיום או מחר נקבל תשובות בנוגע לצוק טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: מלמעלה : 1188 ו 1192 מלמטה 1174/5 ו 1170 אם הפתיחה תהיה שלילית ועדיף כך ...אז יש סיכוי כבר היום למעבר לחיובי אם לא יתבצע מעבר כזה והסיומת תהיה שלילית וגם הסכם לא ייחתם ונרד ל 1140 אז הסבירות לראלי היא גבוהה מאוד לדעתי...ולא לשכוח שגם אצלנו מחכים לבחירות ולתקציב אם הפתיחה תהיה ירוקה ונעבור לשלילי וגם ניסגור שלילי אז תהיה לי פחות אופטימיות אבל עדיים אופטימיות בנוגע לחזרה ל 1220 ול 1240 שורה תחתונה: יומיים של הכרעות...המושכות לא בידיים שלנו אלא בידיהם של 500 ומשהו חברי קונגרס שמושכים את העולם באף שבוע טוב ויום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |