| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 27/12/12 בוקר יום חמישי 27.12.2012 יום הפקיעה1. הפקיעה המסתמנת היא כפי שרשמתי אתמול בין 1180 ל 1190 ...זה מה שניראה גם כרגע אבל אף פעם זה לא בטוח 2. מדד המעו"ף נימצא ביום מעניין שבו נוכל להעריך לאן הוא הולך בטווח הקצר האפשרויות הן חזרה מעל 1200 ולכיוון 1240 ...או לכיוון 1140 כרגע אני מחכה לקבל אינדיקציה לזה היום 3. וול סטריט ממשיכה להיסחר על רקע הצוק הפיסקאלי והזמן הולך ואוזל לכיוון סוף החודש הדד ליין נימצא בפברואר אבל אי קבלת החלטה עד סוף החודש תגרור מימושים 4. המדדים בוול סטריט במוד דישדוש והם פתוחים לשני הכיוונים ה VIX עצבני ומבולגן וניסחר בלחץ ...התנודות שלו עצבניות וקצת מנותקות מהמסחר במדדים בפועל וזה טיבעי על רקע נושא הצוק שעומד על הפרק מדד מעו"ף נימצא ביום הפקיעה כאשר כל המסחר אתמול התנהל סביב מיקום הפקיעה השבוע שבוע הפקיעה ירד המדד מ 1220 כמעט בהדרגה ודיי בהפתעה עד 1180 שם הוא נעצר וכניראה גם יפקע ל 1240 הוא יחזור והשאלה היא רק נקודת הזינוק לעניין הזה ההשפעה של מניות הבנקים על השוק ועל המדד היא מכרעת סה"כ סגר מדד המעו"ף אתמול קרוב ל 1186 כאשר המסחר מתנהל בתנודיות המדד עלה ל 1192 ירד ל 1177 ועלה חזרה ל 1186 מניות הבנקים היו האחראיות הישירות לתנודתיות הזו סה"כ תרמו מניות הבנקים למדד אתמול כ 0.25% לסיכום: לתת למדד לפקוע היכן שירצה ומה שחשוב היום זה לחלוטין הסגירה במדד אנחנו תלויים בהכרעות בנושא הצוק יש לי סיבות לחשוד ברמת ה 1140 לפחות ומצד שני אני גם יודע שצריך להיות סייקל עולה שיקח את המדד ל 1240 אולי היום נקבל לזה אינדיקציה מדד הבנקים עדיין לא ראה את רמת ה 1100 וגם לא ירד ממנה המסחר אתמול במניות המדד כמעט ולא רלונטי כי הוא הושפע לחלוטין מהפקיעה כלומר העליה במניות הבנקים לא בהכרח הית מחויבת המציאות המדד צריך לרדת ל 1100 שם יבחן ועד שזה לא יקרה האימות שלו בעליות היא נמוכה טווח מסחר להיום במדד הבנקים: זה יום פקיעה וקשה לדעת היכן יפתח המדד אבל כרגע טווח ריאלי הוא 1145 עד 1100 ירידה מ 1115 תוביל אותו ל 1100 כניראה...המדד סגר אתמול על 1127 מדד 75 נימצא באיזור 720 האפשרויות הן 700 או 750 כאשר גם בירידה ל 700 אני מאמין שהוא יחזור ל 750 וול סטריט ניסחרה בירידות של כחצי אחוז כאשר ה S&P סוגר על 1420 לערך במהלך הסופ"ש הוא כניראה יבקר גם ב 1400 או קרוב אבל הוא עדיין במוד דישדוש הצוק הפיסקאלי ופתרונו כל הזמן ברקע וקובעים את רמת העצבנות מצב ה VIX הוא באמינות נמוכה מדד קייס שילר הציג קריאה טובה הבוקר הארביטראז הוא שלילי כ 0.27% טבע ומלנוקס עדיין לא הוציאו מהלך מתקן אבל לדעתי הוא קרוב אם לא יקרה משהו חריג חוזה S&P ניסחר חיובי קל על קו האפס כרגע היום שני נתוני מקרו במרכז: תביעות האבטלה השבועיות מכירות בתים חדשים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1200 עד 1167 ועדיף להתייחס אליו אחרי הפקיעה בהסתמך על הסגירה היום אולי נוכל להעריך את הטווח הקצר המסחר היום יכול להתנהל באותה תנודתיות כמו אתמול ...כלומר לפתוח על קו האפס לעלות מעל 1190 ולרדת שוב זה סוג של יום שמאפשר את זה עד יום שלישי הקרוב צריכה להתקבל הכרעה בנוגע לצוק הפיסקאלי בינתיים הם בעיקר רבים בניהם ואם לא תתקבל החלטה מהר זה ייצור אפקט שלילי המצב הזה מצריך סבלנות כי האמריקאים מושכים זמן ומשגעים את כולם מה שאפשר זה להתכונן למצבי קיצון ...מי שסוחר בניגזרים אולי שוקת תעשה עבורו את העבודה...לפחות עד שאראה מה קורה בסיום היום יום רגוע לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |