| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 26/12/12 בוקר יום רביעי 26.12.2012 יום לפקיעה1. מדד המעו"ף סגר אתמול על 1181/2 ללא יום היפוך והמשמעות היא שסביר יותר שהוא יבקר ב 1167...הבעיה היא שאנחנו יום לפקיעה וחשוב לראות שני דברים: איך היום הזה יסתיים היכן הוא יסתיים מחר שזה יותר חשוב כי רמת ה 1180 היא חשובה היכן תהיה הפקיעה זה פחות חשוב ...יותר חשובה הסגירה של מחר 2. על פי מפת הפוזיציות לאחר רצף של ימים יש כתיבה בפוטים על סטרייק 1180 אם מסתמכים רק על המפה אז פקיעה סביב 1180 היא סבירה +- 3. הירידות במדד המעו"ף הן אינו הפתעה...ההפתעה היא רק בתזמון ...המדד היה צריך לעלות לאיזור 1240 שוב והוא לא עשה את זה ...מתחת 1210 ו 1200 הוא היה צריך לרדת וזו הסיבה שאמרתי בסקירות שככה לא בונים עליה ...אולי לקירבה לפקיעה הית השפעה על העניין אבל כל השבועות האלו זה איזור זמן סבוך....גם בחירות אצלנו ...גם צוק פיסקאלי ומצד שני אין בעיה למדד שלנו להשלים פערים בקלילות מול חו"ל והדוגמא הכי טובה לזה היא חול המועד האחרון גל עולה יחזור לדעתי ויחזיר את המדד לאיזור 1240 שוב 4. המוביל של גל הירידות הוא מדד הבנקים וברוב המקרים הוא סוחף אחריו את כל השוק בין אם זה מוצדק ובין אם לא ...למניות הבנקים יש משקל מכריע במדד המעו"ף ולכן כל גל יורד בבנקים משפיע הרבה יותר מכל גורם אחר ...אגב עד כמה שידוע לי הורדת ריבית זה לא הדבר הכי טוב לבנקים ...בכל אופן מדד הבנקים מתקרב ל 1100 שדיברתי עליה אתמול מדד המעו"ף ניסחר אתמול מרבית היום בין 1187 ל 1192 אבל שוב סמוך לסיום הוא ירד וסגר על 1181 בירידה של 0.8% ושוב במחזור לא גבוה ואף נמוך משלשום מתוך הירידה הזו לבנקים שייכת השפעה שלילית של 0.5% 4 מניות מדד בראשות פריגו וישראמקו תמכו בשיעור של 0.15% עוד 17 מניות מדד התחלקו ביניהן בהשפעה שלילית של 0.45% על מדד המעו"ף כדאי לשים לב לעובדה שהשפעתן של 4 מניות הבנקים גבוהה יותר מ 17 מניות מדד ביחד פריגו בוול סטריט ניראית סביר השפעתה של ישראמקו על מדד המעו"ף עולה בהדרגתיות לסיכום: אנחנו יום לפקיעה וכרגע היא לא ניראית לי רחוקה מהמיקום הנוכחי של המדד סביר שנרד היום מ 1180 גם אם המדד יפתח חיובי אבל יום לפקיעה קשה לצפות את מלא התנועה של המדד עדיף להתרכז בסיומת של היום ומחר נכון להיום אין שום תמיכה מצד העולם לירידות במדד אצלנו רק מחר לאחר הפקיעה ובסיום היום אוכל לדעת האם אנחנו הולכים לאיזור 1130 לפני שנחזור מעלה ...הרבה מיזה תלוי במה יעשה אובאמה עד סוף דצמבר בנוגע לצוק הפיסקאלי ...כך שהדברים מאוד נזילים לשני הכיוונים מדד הבנקים כבר נימצא ב 1115 והוא הולך ל 1100 אם הוא לא יעצור ב 1100 או בסביבתה אז הוא יגיע ל 1030...אבל מ 1100 הוא ירד תוך כדי מאבק עליה ומה שחשוב במדד זה הסגירה טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1100 עד 1125 ועד 1130 כמעט מיותר לתת טווח מסחר יום לפקיעה מדד 75 ...סגר אתמול בירידה יחסית מינורית של 0.24% ועל 716 סה"כ מדד 75 עדיין לא פתח איזה גל יורד והסיבה העיקרית לזה היא כי הוא לא מושפע ממניות הבנקים באופן ישיר ...אלא רק עקיף מדד 75 יחזור לבקר לדעתי ברמות 740 750 הבוקר הארביטראז לא רלונטי חוזה S&P שלילי כרגע בין 0.4% ל 0.5% באירופה אין מסחר היום באסיה המומנטום חיובי גם היום אין נתוני מקרו משמעותיים היום אלא רק מחר עם מכחירות בתים חדשים ודורשי האבטלה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1167 עד 1187 כמעט מיותר לתת טווח מסחר היום כל כך קרוב לפקיעה פקיעה לא ניראית לי מעל 1200 וכרגע אפילו לא מעל 1190 (אבל לא ניתן לדעת בוודאות) רק בסיום יום המסחר מחר ואולי אפילו היום אם לא יעמדו במקום יהיה אפשר להעריך את התחתית של הגל השלילי הזה יום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |