| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 24/12/12 בוקר יום שני 24.12.2012 שבוע הפקיעה1. מדד המעו"ף איבד אתמול 1.37% וסגר על 1203 בחסות מדד הבנקים שאיבד 1.83% וסגר על 1163 ...יעד לבנקים הוא 1140 שאותו רציתי כל הזמן זוכרים שאמרתי שככה לא בונים גל עולה ? אז בכל רע יש גם טוב...כי מהימים הבאים אני מקווה שייבנה גל עולה בריא 2. מדד המעו"ף בסייקל היורד הזה אמור לרדת עד 1186/7 או בקירבתו +- ...משם אני מאמין שהוא יחזור לאיזור 1200 + ...אבל בשבוע פקיעה חייבים להיזהר ...הפקיעה הזו כרגע לא ניראית לי נמוכה מ 1190 ואולי לא גבוהה מ 1210 או 1220 ואסור לסמוך על זה 3. מדד המעו"ף יחזור ל 1240 לפחות אבל לא ניראה לי שהוא יעשה את זה עד לפקיעה הקרובה ביום חמישי 4. חג המולד הנוצרי והצוק הפיסקאלי מתערבבים ביחד...האמריקאים לא אוהבים לצאת לחגים בצורה רעה ומצד שני סוף השנה מתקרב וצריך לקבל החלטות בנושא הצוק ...אובאמה הבטיח שהוא יוציא משהו גם אם זמני מדד המעו"ף איבד אתמול 1.37% בחסות מלנוקס ומדד הבנקים בעיקר למלנוקס לא היתה אתמול סיבה לרדת כמו שירדה לדעתי מניות הבנקים לאחר שניסחרו שלילי עברו לחיובי וחזרו לשלילי ...סגרו מאוד שלילי ומובילות את מדד הבנקים ל 1140 בשלב זה סה"כ התרומה השלילית של מניות הבנקים למדד היתה אתמול כ 0.5% מלנוקס לבדה תרמה עוד רבע אחוז 0.25% שלילי למדד ביחד עם איזיצפ ונייס זה הגיע ל 0.4% תרומה שלילית בשבוע פקיעה יש ויסות של מניות במדד ככה זה היה תמיד וככה זה יהיה לפי האינטרסים לדעתי חלק מהמניות הדואליות ווסתו בצורה קצת מוגזמת לסיכום: מדד המעו"ף כניראה הולך ל 1190 ולאיזור 1185+ ...שם אני מצפה שהוא יעשה סיבוב ויחזור לרמות ה 1200 + עד לפקיעה אם המדד ירד גם מ 1180 שאני מאמין ומקווה שלא זה יהיה רק בחסות מדד הבנקים שילך ל 1100 לסגור חשבון במקום ל 1140 קשה לי לראות את וול סטריט יורדת בלילה ובטח לא בצורה חריפה המניות הדואליות בכל מקרה "זועקות" למהלך מתקן מדד הבנקים איבד אתמול 1.88% וסגר על 1163/4 המדד בדרכו ל 1140 שם אני מקווה לראות אותו עוצר בשלב זה אבל לוקח בחשבון שהוא ילך ל 1100 ורק שם יעצור את הסייקל היורד שלו טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1170 עד 1140 +- המדד יכול לפתוח בירוק אבל אני בספק גדול אם הוא יבצע את זה היום יהיה קשה לווסת את המניות הדואליות כך שאם רוצים שהמדד ירד צריך למקד תשומת לב בבנקים מדד 75 איבד אתמול כאחוז וסגר על 726 זה הבשורה הרעה הבשורה הטובה היא שהוא ילך ל 750 ולא משנה שהוא מיישר קו כרגע עם מדד המעו"ף הוא אחת מנקודות האור כרגע הבוקר הארביטראז לא רלונטי חוזה S&P ניסחר כרגע בירידות של 0.5% עד 0.6% הדאקס בחופש עד יום חמישי...האמריקאים יצאו לחופש מחר היום בערב החלטת הריבית במשק שצפויה לרדת על רקע המדד הנמוך שפורסם טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1184 עד 1207/8 ועד 1210 ועד 1212 המדד צפוי להיות גם היום שלילי בחסות מניות הבנקים יש לציין מספר דברים: באיזור הנמוך של הטווח בין 1184 ל 1188 צריך לצפות למהלך הפוך מעלה גם אם לא אגרסיבי והוא גם לא יהיה כזה באם יהיה יש לשים לב שהיום בלילה למרות החוזים השליליים בסדר גודל בינוני כרגע קשה לי לראות את האמריקאים יורדים חריף אם בכלל ואפילו להיפך אני בספק גדול אם מחר למשל המניות הדואליות יכבידו פישר עשוי להוריד ריבית בלילה וזה עוד נקודת אור לשוק המניות הערה: אתמול המדד פתח מתחת לטווח התחתון שהצבתי בסקירת הבוקר ממש בפיפס ואז עמד במקום מרבית היום ....הפתיחה הזו הדליקה לי נורה אדומה והעלתה בי את החשד שהמדד יסיים את היום בנר אדום למטה וזה מה שקרה ועם זה ניתמודד היום מחזור המסחר במדד המעו"ף אתמול היה נמוך ולא מצביע על שום דבר אני לוקח ברצינות את דבריי לגבי חזרה לרמות 1230 1240 שמשמעותן סייקל עולה אבל גם סייקל כזה אצטרך לבדוק איך הוא ניבנה כשיגיע הזמן יום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |