TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 24/12/12
בוקר יום שני 24.12.2012 שבוע הפקיעה

1. מדד המעו"ף איבד אתמול 1.37% וסגר על 1203 בחסות מדד הבנקים שאיבד
1.83% וסגר על 1163 ...יעד לבנקים הוא 1140 שאותו רציתי כל הזמן
זוכרים שאמרתי שככה לא בונים גל עולה ? אז בכל רע יש גם טוב...כי מהימים הבאים אני
מקווה שייבנה גל עולה בריא

2. מדד המעו"ף בסייקל היורד הזה אמור לרדת עד 1186/7 או בקירבתו +- ...משם אני מאמין
שהוא יחזור לאיזור 1200 + ...אבל בשבוע פקיעה חייבים להיזהר ...הפקיעה הזו כרגע לא
ניראית לי נמוכה מ 1190 ואולי לא גבוהה מ 1210 או 1220 ואסור לסמוך על זה

3. מדד המעו"ף יחזור ל 1240 לפחות אבל לא ניראה לי שהוא יעשה את זה עד לפקיעה
הקרובה ביום חמישי

4. חג המולד הנוצרי והצוק הפיסקאלי מתערבבים ביחד...האמריקאים לא אוהבים לצאת
לחגים בצורה רעה ומצד שני סוף השנה מתקרב וצריך לקבל החלטות בנושא
הצוק ...אובאמה הבטיח שהוא יוציא משהו גם אם זמני



מדד המעו"ף איבד אתמול 1.37% בחסות מלנוקס ומדד הבנקים בעיקר
למלנוקס לא היתה אתמול סיבה לרדת כמו שירדה לדעתי
מניות הבנקים לאחר שניסחרו שלילי עברו לחיובי וחזרו לשלילי ...סגרו מאוד שלילי
ומובילות את מדד הבנקים ל 1140 בשלב זה
סה"כ התרומה השלילית של מניות הבנקים למדד היתה אתמול כ 0.5%
מלנוקס לבדה תרמה עוד רבע אחוז 0.25% שלילי למדד
ביחד עם איזיצפ ונייס זה הגיע ל 0.4% תרומה שלילית
בשבוע פקיעה יש ויסות של מניות במדד ככה זה היה תמיד וככה זה יהיה לפי האינטרסים
לדעתי חלק מהמניות הדואליות ווסתו בצורה קצת מוגזמת

לסיכום:
מדד המעו"ף כניראה הולך ל 1190 ולאיזור 1185+ ...שם אני מצפה שהוא יעשה סיבוב
ויחזור לרמות ה 1200 + עד לפקיעה
אם המדד ירד גם מ 1180 שאני מאמין ומקווה שלא זה יהיה רק בחסות מדד הבנקים שילך ל 1100 לסגור חשבון במקום ל 1140
קשה לי לראות את וול סטריט יורדת בלילה ובטח לא בצורה חריפה
המניות הדואליות בכל מקרה "זועקות" למהלך מתקן

מדד הבנקים איבד אתמול 1.88% וסגר על 1163/4
המדד בדרכו ל 1140 שם אני מקווה לראות אותו עוצר בשלב זה אבל לוקח בחשבון שהוא ילך ל 1100 ורק שם יעצור את הסייקל היורד שלו

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1170 עד 1140 +-
המדד יכול לפתוח בירוק אבל אני בספק גדול אם הוא יבצע את זה
היום יהיה קשה לווסת את המניות הדואליות כך שאם רוצים שהמדד ירד צריך למקד תשומת לב בבנקים

מדד 75 איבד אתמול כאחוז וסגר על 726 זה הבשורה הרעה
הבשורה הטובה היא שהוא ילך ל 750 ולא משנה שהוא מיישר קו כרגע עם מדד המעו"ף
הוא אחת מנקודות האור כרגע

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P ניסחר כרגע בירידות של 0.5% עד 0.6%
הדאקס בחופש עד יום חמישי...האמריקאים יצאו לחופש מחר
היום בערב החלטת הריבית במשק שצפויה לרדת על רקע המדד הנמוך שפורסם

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1184 עד 1207/8 ועד 1210 ועד 1212
המדד צפוי להיות גם היום שלילי בחסות מניות הבנקים
יש לציין מספר דברים:
באיזור הנמוך של הטווח בין 1184 ל 1188 צריך לצפות למהלך הפוך מעלה גם אם לא אגרסיבי והוא גם לא יהיה כזה באם יהיה
יש לשים לב שהיום בלילה למרות החוזים השליליים בסדר גודל בינוני כרגע קשה לי לראות את האמריקאים יורדים חריף אם בכלל ואפילו להיפך
אני בספק גדול אם מחר למשל המניות הדואליות יכבידו
פישר עשוי להוריד ריבית בלילה וזה עוד נקודת אור לשוק המניות

הערה: אתמול המדד פתח מתחת לטווח התחתון שהצבתי בסקירת הבוקר ממש בפיפס ואז עמד במקום מרבית היום ....הפתיחה הזו הדליקה לי נורה אדומה והעלתה בי את החשד שהמדד יסיים את היום בנר אדום למטה וזה מה שקרה ועם זה ניתמודד היום

מחזור המסחר במדד המעו"ף אתמול היה נמוך ולא מצביע על שום דבר
אני לוקח ברצינות את דבריי לגבי חזרה לרמות 1230 1240 שמשמעותן סייקל עולה
אבל גם סייקל כזה אצטרך לבדוק איך הוא ניבנה כשיגיע הזמן

יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il