| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/12/12 בוקר יום חמישי 13.12.2012 חנוכה שמחסקירת הבוקר נימחקה לי עקב תקלה לצערי אני שולח לכם סקירת בוקר מקוצרת אנחנו פותחים בוקר אחרי הנאום של ברננקי ברננקי אמר מספר דברים 1. הוא ירכוש אגחים בהיקף של 45 מיליארד לחודש וזה מה שציפו שהוא יאצר 2. הוא דחק לקבל החלטה על פתרון לצוק הפיסקאלי והיה גם איום בדבריו 3. הוא הרחיב באופן כללי על מצב הכלכלה ומצב התעסוקה ואמר את הדברים כפי שהם גם אם הם לא נעימים 4. המדדים בוול סטריט סגרו בשלילי קל והוא חסר משמעות להמשך הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.67% הארבירטאז הזה הוא ברובו שייך לטבע שלא מצא חן בעניני האמריקאים פרט בנאום שנישא סביבה והם מקצינים מצבים בכל אופן טבע תכביד מאוד על המדד אבל היא לא תיקבע את כיוונו הכללי חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי כ 0.2% הדאקס סגר אתמול סגירה טובה ואופטימית מעל 7600 אין מה להסיק מהמדדים בוול סטריט לפי התנועה של הלילה עדיין אין לי סיבה לשנות את דעתי שהמדדים ימשיכו לטפס מעלה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1238/9 עד 1248/9 טבע תכביד והבנקים אמורים למשוך לכיווןן 1200 בכל מקרה גם בפתיחה שלילית המדד יחזור מעלה אל 1248/9 שימו לב - מה שקורה כרגע זה מה שחששתי ממנו בסגירת המסיר אתמול גם בלי שראיתי מה ברננקי יגיד או מה טבע תעשה ידעתי שיש שיכוי גדול לפתיחה שלילית היום...אבל המדד צריך לחזור לרמות מעל 1245 יום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |