TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/12/12
בוקר יום רביעי 12.12.2012 חנוכה שמח

1. ה S&P מתקדם קדימה בינתיים כפי שאמרתי וכפי שאני עדיין חושב לכיוון 1500
מקווה שלא יהיהו הפתעות בעניין

2. הגעה ל 1500 לא ניראית לי קשורה לצוק הפיסקאלי ופתרון לגביו ...הוא לכל היותר לא
מפריע ...צריך להיות איזה קטליזטור נוסף ...כך לפחות אני חושב

3. צפון קוריאה שיגרה טיל ...לא ניראה שזה משפיע ...לפחות כרגע על המדדים באסיה
למרות איומים מקדימים יפניים

4. לאן הולך מדד המעו"ף מכאן ? כרגע אני חושב על 1274
חציית הרמה הזו בביטחון תוביל אותנו לאיזור 1324 עד 1340...כרגע אני לא בונה על זה
אלא מסתכל קצר...הגעה לרמות 1300+ מצריכה איזו בשורה או קטליזטור לשווקים לטעמי
כפי שציינתי לעיל

מדד המעו"ף פרץ אתמול את רמת 1240 המיוחלת לאחר מעל חודשיים של דשדוש וחוסר יכולת פריצה של הרמה הזו ...סה"כ נעשו חמישה ניסיונות כאלו והחמישי צלח
מחזור המסחר היה סביר ולא חריג במיוחד
סה"כ עלה אתמול מדד המעו"ף 0.82% וסגר על 1244/5 שזו סגירה טובה
מניות הבנקים תרמו יחדיו כ 0.3%
טבע + פריגו ובעיקר פריגו תרמו יחדיו כרבע אחוז ...0.25%
כיל + מלנוקס תרמו עוד 0.22%
רבע אחוז נוסף תרמו כ 11 ממניות המדד הפחות משפיעות
בצד השלילי עמדו בזק + נייס + פרטנר עם הכבדה שולית של 0.15%

לסיכום:
פרצנו ועכשיו מצפים להמשכיות...זה לא ילך חלק אבל המטרה סומנה כפי שציינתי לעיל
היום ועד יום שישי אולי נקבל קטליזטור חיובי מחו"ל מנתוני המקרו וברננקי
שורה תחתונה - חודש דצמבר הוא לא חודש שלילי בד"כ
המבחן המהותי למדד המעו"ף לאחר פריצת 1240 נימצא ב 1274
1250 ו 1248 היא רמת מבחן משנית לטווח הקצר

מדד הבנקים כבש אתמול את 1150 וזה יעד הביניים שנקבתי לו כאן בסקירות
הסגירה היתה על 1154 ואני מצפה גם ל 1200 במדד
בינתיים ההערכה שלי ללאומי מתבררת גם היא כנכונה והיא מיישרת קו עם פועלים

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1144/5 עד 1170
כל חריגה כלפי מטה מהטווח התחתון היא הפתעה תוך יומית
כל פתיחה שלילית שהיא במדד היא בעיניי בגדר הזדמנות

מדד 75 סגר אתמול על 737 בעליה שולית של 0.44%
מרבית מניות ת"א לא נהנו אתמול מהפריצה במדד המעו"ף ....פריצה זה לא מילת קסם אלא בסה"כ רף פסיכולוגי ...לשאר המדדים יש זמן עיכול משלהם
ככל שניתקדם יותר כולם יישרו קו וגם מחזורי המסחר יטפסו
תמיד מומנטום מושך אחריו מחזור
סה"כ יעד שלי למדד 75 נותר 750 ו 800

וול סטריט סיימה בעליה סבירה כאשר ה S&P מוסיף 0.67% וסוגר על 1427
1430 היא רמת המבחן הקרובה עבורו ואתמול הוא קצת הקפיד לסגור מתחתיה
לדעתי היא תיחצה והוא יתמודד עם 1460 אם לא יקרה משהו חריג
ה VIX לא מאיים מיידית והוא רגוע כרגע
הדאקס קרוב מאוד להתמודדות מול 7600 וזו רמה שחשובה כאינדיקטור כללי להמשך
כל הזמן ברקע יש שיחות בקונגרס במרתוך להשגת פיתרון והשווקים כרגע ממש לא סופרים כישלון...פשוט לא בא בחשבון מבחינתם

הבוקר הארביטראז שלילי לא מבוטל כ 0.41% בראשות טבע
טבע חוזרת עם ארביטראז שלילי שהוא מרבית הארביטראז השלילי הכללי כתוצאה מתחזית ארוכת טווח שפירסמה אתמול בהרבה תחומים
חוזה S&P ניסחר כרגע סביב קו האפס כמעט חסר משמעות
היום בערב לאחר סיום המסחר אצלנו יהיה האירוע המרכזי של היום
בארה"ב יפרסמו ריבית וזה פחות מעניין כי היא לא צפויה להשתנות
יותר מעניין מה יאמר ברננקי בנאום שלו וכאן נימצא המוקש המטריד
הוא יכול לספק סוכריות ...והוא יכול לאכזב ואז לאחר פתיחה חיובית המדדים יכולים להתרגז ולסגור שלילי וזה עדיין לא ישנה את התמונה הכללית
בקיצור ניבחן את זה בלילה וכרגע יש להתרכז במדד המעו"ף ובדאקס עד לסיום היום

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1248 עד 1238/9
יש לקחת בחשבון פתיחה שלילית בגלל הארביטראז בעיקר
במקרה של פתיחה חיובית אז בכל מקרה לשחרר קולים בגלום 1248 ולעבור למוד המתנה
במקרה של פתיחה שלילית יש להמתין כי המדד המדד בכל מקרה יעבור מעל 1244/5 לכיוון 1248...השאלה כאן היא בעיקר עניין של זמן
אני מדבר ספוט ולא גלום כרגע

יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה





- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il