| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/12/12 בוקר יום שלישי 11.12.2012 חנוכה שמח1. יום אתמול ניסחר על רקע ההכרזה האיטלקית של ראש הממשלה על התפטרות וזינוקים בתשואת האג"ח האיטלקיות בתגובה...זה העיב על הדאקס ועל החוזים במהלך היום אבל היה לי ברור שזה מקומי בלבד...וול סטריט המשיכה להתעניין במה שמעניין אותה באמת והסגירה בת"א גם היא היתה אופטימית כפי הערכת הכיוון בסקירת הבוקר כנ"ל הדאקס וול סטריט...ממחר נקבל תמונה טובה יותר מחו"ל 2. נתוני המקרו השבוע + נאום ברננקי מחר הם אלה שיכתיבו את הסנטימנט לחודש דצמבר תקרת החוב היתה ונישארה הנושא המטריד ברקע 3. כרגע אני אופטימי על הכיוון לחודש הז וגם משדר אופטימיות...אבל זו אופטימיות זהירה מאוד כי הדברים סופר נזילים אני כרגע חושב על 1500 ב S&P ...אבל אומר את זה בהרבה זהירות אין לי סיבה כרגע להאמין בירידות אם יבואו כאלה ניצטרך להגיב אליהן ואני מאמין ומקווה שלא יבואו בזמן הקרוב מדד המעו"ף ניסחר מרבית היום בירידות כאשר סטיית התקן ממשיכה לרדת אבל הוא דאג לסגור כמה שיותר למעלה וכמעט בגבוה היומי היו אתמול שני כוחות מרכזיים במדד הבנקים מול כיל וחברה לישראל הבנקים תרמו כמעט 0.3% כאשר לאומי מיישרת קו עם פועלים ומי שעוקב אחרי יודע שציינתי את זה...זה עדיין לא חד משמעי ומצריך מעקב מצד שני עמדו כיל + חברה לישראל שלקחו מהמדד את מה שנתנו הבנקים כ 0.3% התוצאה היא 0:0 בזק ניצבה בצד השלילי ולקחה מהמדד כ 0.1% לסיכום: המדד יותר אופטימי מפסימי לקראת תנועה פורצת דרך אני מזכיר שבאופן כללי אנחנו עשרה ימים בדשדוש בין 1224 ל 1234 עיקר התנועה היא סביב ציר ה 1130 והמטרה כרגע היא פריצת טווח הדשדוש הזה לאחד הכיוונים...אני כמובן משדר שאני חושב מעלה אבל הכל בעירבון מוגבל בימים כאלו יש לציין שהמדד לדעתי מעט מווסת ואפשר לראות את זה בבזק אתמול ובכיל וחברה לא נותנים למדד למשוך יותר מידי לאחד הכיווניםך לפחות בינתיים עד שמשחריים לו את החבל שישתולל ואני שוב מביא את דוגמת ספטמבר אוקטובר בתקופת החגים בהם היה מצב דומה מהבחינה הזו מדד הבנקים בלי הרבה מילים הולך לכיוון היעדים שלי 1150 ו 1200 לפחות כך זה ניראה כרגע עם סגירה על 1142 הוא עושה את זה בקושי ולמרות המומנטום של לאומי שלא מספיק יציב לאומי כיום נחשבת למניה המשפיעה ביותר בת"א על מדד המעו"ף טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1135 עד 1150 1150 תיראה כמעט ללא ספק פתיחה שלילית במידה ותהיה היא רק הזדמנות במדד הזה מדד 75 ללא תנועה מהותית אבל אני עדיין מאמין שהוא יעשה 750 עד 800 וול סטריט ניסחרה כמעט ללא תזוזה כאשר ברקע כמעט ולא היו נתוני מקרו והמצב באיטליה העיב אבל לא סימן סנטימנט סופ"ש רביעי חמישי ושישי הם הימים שבהם ניראה תנועה בהתאם לנאום ברננקי ונתוני המקרו אני חושב שבינתיים השיחות על הצוק ידחקו לשבוע הבא כפי שציינתי לעיל אני חושד ב 1500 או קרוב ב S&P למרות שאולי זה נישמע קצת הזוי כרגע ה VIX לא מצביע על כלום כרגע הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של 0.3% חוזה S&P על קו האפס חסר משמעות כרגע הדאקס סגר אתמול למרות מסחר שלילי ולמרות איטליה הכי טוב שהוא יכול לסגור טבע תציג את האסטרטגיה שלה לשנים הקרובות וצפויה בה תנודה( בלילה) מלנוקס מתחילה מהלך מתקן אצלנו יהיהו שינויים במדדים שיכנסו לתוקף ביום ראשון מדד המעו"ף ללא שינוי למדד 75 יכנסו : אשטרום נכסים, קרור, קומפיוג'ן, קמהדע, אבוג'ן, פלוריסטם יצאו מהמדד : מודיעין, הכשרת הישוב, הכשרה אנרגיה, קרסו למדד היתר 50 יכנסו : מנרב, קסטרו, מודיעין, הכשרת הישוב, סאפיינס, שלאג, פולירם, פיסיבי טכנולוגיות, פריון נטוורק, אוריין, מזור רובוטיקה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1238/9 עד 1230 מהיום כל יום ועד סופ"ש יום חמישי הוא יום של פוטנציאל פורץ דרך של טווח הדשדוש הנוכחי במדד ...קרי 1240 מול 1222 אני כפי שציינתי רוצה ומאמין ומעריך כלפי מעלה אבל מדגיש שזה תלוי יותר בוול סטריט ובשיגעונות של האמריקיים בתקופה הרגישה הזו יום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |