| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/12/12 בוקר יום שני 10.12.2012 חנוכה שמח1. מדדי וול סטריט ניראים בנטייה מעט שוורית ואני גם מניח שהנטייה הזו תמומש בפועל חודש דצמבר הוא לא חודש שמאופיין בירידות גם אם לא יעלו שם הם גם לא יפלו ...לא ירדו יחד עם נסיקה במדד הפחד ולכל היותר ירדו בצורה מתמונה בתוך טווח דשדוש רחב יש חודשיים וחצי לפתור את הצוק הפיסקאלי והצפיות כרגע הן בסה"כ שיפתרו את הבעיה עד סוף השנה האזרחית 2. מדד המעו"ף כרגע הולך עקב בצד אגודל ובחון את הדופק בעולם ומי ימצמץ ראשון אין כרגע שום סימן לשורט מהותי המצב הנוכחי אפילו מזכיר מעט את אוגוסט ספטמבמר האחרונים...גם אז המחזורים היו בשפל ...גם אז שלטה במעו"ף הדיפרסיה עקב העמידה במקום ותנועת שיני מסור לאורך זמן ...כולנו זוכרים מה קרה בחול המועד בימים ספורים זה לא אומר שזה יקרה גם הפעם אבל אני כן חושב שיהיה ניסיון לטפס גם אם העוצמה לא תזכיר בכלל את העוצמה של אותם ימי חול המועד לקחת את ההערכה הזו בעירבון מוגבל ואלה דברים שכתבתי כבר ביום חמישי מדד המעו"ף ניסחר אתמול בעלייה של כחצי אחוז וסגירה טובה על 1234/5 מחזור המסחר היה נמוך כיאה לימי ראשון טבע היתה אחראית אתמול לחצי מהעליה במדד ותרמה כרבע אחוז ....0.25% מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.18% עוד ראויות לציון כיל + חברה לישראל + מלנוקס שתרמו יחדיו עוד כרבע אחוז ...0.25% בצד השלילי ראויות לציון : פריגו + בזק + איזיצפ + נייס שהכבידו ביחד בשיעור של רבע אחוז...0.25% לסיכום: סה"כ סגירה סבירה עד טובה במדד אבל ללא חציית 1240 היא הפיכה עדיין לטווח הקצר במה זה תלוי ? בתנועה הבאה של וול סטריט...לחיוב או לשלילה תנועה שלילית תחזיר למדד המעו"ף את תנועת שיני המסור מעלה ומטה בתוך הטווח 1238 עד 1224...כרגע לא רואה סימן לזה אבל זה כן צריך להילקח בחשבון האם יש ויסות ויד מכוונת במדד ? לדעתי יש ימים בחודש שכן הימים האחרונים יש ויסות כזה לדעתי...אפשר למשל לראות את זה בתנועות של בזק שהשפעתה על המדד נימצאת במגמה עולה לא באמת היתה סיבה אתמול לירידה של בזק ...לדעתי לפחות תקיפת 1240 אפשרית היום והשאלה היא רק חציה או נסיגה מ 1238/9 מדד הבנקים הוא החשוד העיקרי בסיפור אני לא כל כך קונה את האחידות כרגע בין לאומי לפועלים שהיתה לכאורה אתמול עדיין לאומי לא מנגנת באותו כינור של פועלים ויקחו עוד כמה ימים או יומיים עד שזה יקרה כמו שאמרתי לפני שלאומי תייצר סנטימנט חיובי אמיתי היא צריכה לרדת עוד קצת זו הסיבה היחידה שאני כרגע לא כל כך בטוח לגבי פריצה מיידית של רמת ה 1240 טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1140 עד 1127 ירידה מ 1127 תוביל לביקור ב 1120 שבאופן כללי זה ביקור סביר ולא משנה מומנטום לטווח הבינוני מדד הבנקים יכול לבקר ב 1160 1180 ועד 1200 קשה לי לדעת כרגע מה יהיה הטריגר לזה אבל אני כן רואה שיש אפשרות כזו מדד 75 ללא שינוי ממה שאמרתי בימים האחרונים אני עדיין מאמין שלפחות ב 750 הוא יבקר הבוקר הארביטראז לא משמעותי למסחר חוזה S&P ירוק על גבול האפס וגם הוא חסר השפעה כרגע לזכור שכרגע ה S&P הוא מדד אופטימי יותר מהנסדאק ואין כרגע איום מיידי מצד ה VIX נתוני מקרו משמעותיים יגיעו מיום רביעי ועד שישי הדאקס מעניין אותי יותר מהחוזים כרגע...הוא עומד על 7517 ואני מאמין שיבקר ב 7600 מעניין אותי לראות את ההתנהגות שלו ב 7600 אם הוא יפרוץ את הרמה הזו קשה לראות את זה קורה בלי גיבוי מוול סטריט ובטח שמדד המעו"ף לא ישאר אדיש מדד המעו"ף באופן כללי יכול להשלים חוסרים של חודשים במספר ימים בודדים כפי שראינו בחול המועד במנותק מהעולם...וכרגע יש חסר מסוים ביחס לדאקס טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1238/9 עד 1223/4 אני בכוונה רושם טווח רחב כי הוא אפשרי תיאורטית אם רוצים טווח סולידי ריאלי יותר אז 1238/9 עד 1232 שזה טווח סביר יותר חציית 1240 אפשרית היום....פתיחה שלילית במדד אם תהיה כזו היא סיבה לחפש את השורט כי אני מאמין שנבקר היום ב 1238 לפחות יום מוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |