TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

BICOIN

יראה, 10/12/17
BITCOIN - אפשרויות השקעה ומסחר

ראשית למי שרוצה לצפות בשער הביטקוין בזמן אמת אז הנה קישור

https://il.investing.com/currencies/btc-usd


ידועות לי כמה אפשרויות להשקעה במטבע המבוזר הזה :

1. כספומטים - יש שני כספומטים פעילים לקבלת ביטקוין (אולי יותא ולא ידוע לי) -

דיזינגוף 99

אחוזת בית 1

לפני שניגשים לכספומט צריך להוריד אפליקציה שתשמש ארנק דיגיטלי

ארנק כזה אפשר לפתוח באתר Blockchain.com למשל...אחר כך יוצרים חשבון באחת מזירות מסחר של מטבעות וירטואליים ואז קונים או מוכרים ומעבירים לארנק הוירטואלי

בכספומט מפקידים מזומן ולוקחים ביטקוין לארנק כאשר את כל התהליך של פתיחת ארנק והורדת האפליקציה עושים שם למיטב הבנתי ויש מי שעוזר טכנית אם מתקשים שם

העמלות אגב גבוהות (3% עד 5% מהיקף העסקה)

יש לציין - לא ניסיתי לבצע רכישה כזו

2. אפשר לרכוש דרך אנשים פרטיים בקבוצות פייסבוק שונות או דרך חלפנים

3. זירות מסחר - למשל PLUS500 שם המינוף גבוה מאוד והסיכון בהתאם

4. מכישירם פיננסיים - זו הדרך המועדפת עליי
באמצעות ETF (קרן סל) שמאפשרת השקעה עקיפה בביטקוין - הסימבול שלה הוא GBTC - מדובר בהשקעה הנוחה ביותר לדעתי ורלונטית לסוחרים בוול סטריט ולבעלי חשבון מסחר דולרי
שער התעודה הוא כרגע 1672 $ לאחר יום מימוש


נכון לכרגע -

הביטקוין נכנס לתוך מהלך מתקן זה היום השלישי ברציפות ולאחר שנשק ל 17000 $

במסגרת התיקון הנוכחי אני מקווה שנראה אותו יורד עד 11000 $

אבל 12000 $ גם היא יכולה לבלום אותו וכרגע שערו עומד באזור 13450 $

למי שעוקב אחרי התעודה בחו"ל סימבול GBTC ...אז רמות 1300 עד 1400 $ עשויים להיות האטרקטיביים

התחושה היא שהמטבע הזה עוד ירוץ קדימה ויקבע שיאים מאחר ולאט לאט הוא מתחיל לקבל לגיטימציה עסקית

אבל יש להדגיש שלגיטמציה של הבנקים נראית רחוקה מאוד מאוד ובטח שלא במתכונת הנוכחית...זה למעשה קטסטרופה מבחינתם וסוג של איבוד שליטה וצריך לקחת את זה בחשבון...

אני חושב באופן אישי שרק משבר כלכלי עולמי חזק שמקורו בהדפסות כסף הנוכחיות וההתנהלות המוניטרית הנוכחית של הבנקים המרכזיים שבמסגרתה הם מזרימים כסף ...מדפיסים... ומנהלים את המדיניות המוניטרית דרך שוקי האג"ח שנמשכת כבר עשור ומנפחים חובות עצומים ...רק כישלון מהדהד של המדיניות הזו תרים את קרנו של המטבע המבוזר שנע ברקע...
יכול להיות שכשאנו רואים כיום את ההתנהלות של המטבעות המבוזרים ...אנו חוזים בעצם בהתרופה של המשבר הבא...


הערה:

מדובר על השקעה מאוד ספקולנטית ומאוד מסוכנת ...ואני לא סוקר כאן את המהות של המטבע אבל צריך לקחת בחשבון שכפי שזה נראה לי כרגע רוב הסוחרים במטבע הם ספקולנטים שפחות מעניין אותם השימוש במטבע אלא הקניה מכירה וגריפת הון
הבנקים המרכזיים עדיין לא מכירים בזה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il