עדכון
יראה, 23/11/17
המצב כרגע במדד מאוזן ועושה רושם של משיכת זמן בגלל חג ההודיה ובלק פריידיי...כלומר הסגירה בו לא ברורה חד משמעית להיום
דיברתי בבוקר על חזרה ל 1418 כאפשרית לפני ירידה
הפקיעה המסובכת יצרה בלבול לא קטן בתמונת המצב התוך יומית
אם המדד סוגר היום מעל 1422 - מדובר על סגירה שוורית חד משמעית כמעט עם הפנים מעלה לעוד מהלך עולה עד 1430/40 בטווח הזמן המיידי
אם המדד סוגר מעל 1416 או 1418 אז הוא משאיר פתח ירוק לקראת יום ראשון אבל הוא לא חד משמעי אלא ממתין לפריצת דרך
אם המדד סוגר מתחת 1414 ועד 1412 הוא בנטייה שלילית אבל לא חד משמעית לטווח הזמן המיידי
אם המדד סוגר מתחת 1410 הוא חד משמעי עם הפנים מטה בטווח הזמן המיידי