TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/4/17
בוקר יום שלישי 25.4.2017 יומיים לפקיעה חודשית

נקודות חשובות להיום :

הערכות כלליות :

1. ה S&P זינק בלילה כאחוז בדיוק כפי שהצביעו החוזים
סה"כ הוא סגר על 2374 וסביר מאוד להניח שהוא ישיג כמעט את 2400 במסגרת העלייה הזו
אלא שאני בספק מעבר לזה ובכל מקרה סבור שהוא ימחק את הזינוק הזה ומה שיבא לאחריו מסיבות כלשהן
הרמה החשובה מלמטה נותרה 2320 ומלמעלה 2400

2. הדאקס נוסיף אתמול כ 3.37% וסגר בגבוה היומי על 12455 ופרץ את שיאו האחרון
כל זה בתמיכת מניות הבנקים גם בגרמניה וגם בצרפת
יעד הכי קרוב הוא 12800
יעד כללי נותר בין 14000 ל 15000
אף על פי כן - אני מעריך שמדובר על הסייקל העולה האחרון שלו לפני ירידה מהותית גדולה
יש לציין שגם הקאק הצרפתי זינק בחדות ומסמן את יעד 6000

3. המעו"ף - לא משחק במגרש של ה"גדולים"
הוא רחוק משיאו וגם אתמול כשעלה הוא סגר כאילו הוא עושה טובה ...הרחק משיאו התוך יומי
אף על פי כן הוא עדיין אמור להשיג את 1410 אבל גם את 1416
ובכל זאת גם את הזינוק הזה אני סבור שהוא ידאג למחוק איכשהו



הבוקר הארביטראז חיובי כ 0.12% וזה מספיק לפתיחה חיובית מינורית
חוזה S&P נסחר חיובי כ 0.15% והוא צפוי בפועל להיסחר חיובי לפחות בחלק מהלילה
וסה"כ להמשיך עדיין בחתירה לכיוון 1400...כלומר עד למחר אני מניח יהיה שקט עד נאום טראמפ מחר
הדאקס - סקרתי לעיל מסמן יעד 12800
שנחאי - אין שינוי בנוגע למה שכתבתי לגביה אתמול - ההערכה הכללית שלי לגביה ממשיכה להיות שלילית
הניקיי - חוזר לרצועת הדשדוש שלו ואין שום צפי מהותי לגביו עדיין לחיוב או לשלילה

מבחינת המקרו השבוע :

היום יום שלישי :

ב 17:00 - מדד אמון הצרכנים + מכירות בתים בארה"ב

יום רביעי :

ב 17:30 - מלאי הנפט בארה"ב

יום חמישי :

בעיקר קביעת הריבית באירופה ונאום דארגי - אבל זה לא צפוי להשפיע בעיקר כי לא צפויים שינויים

עונת הדוחות תשפיע יותר מהמקרו השבוע



טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1396 עד 1410
הרמה 1396 מציגה נקודת קיצון שלילית תוך יומית שאליה יכול המדד לסגת היום
זה עשוי להתרש אם הוא ישבוראת 1400 היום
אבל כל עוד זה לא קורה אני מסתכל על 1410 ו 1416 כשתי רמות מטרה
אפילו אם המדד יסגור היום ב 1396 זה לא מחייב שמחר הוא ייסחר שלילי או יפתח שלילי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


1. ה S&P מתקדם חזרה לכיוון 2400 וגם סביר שישג את אזור הרמה הזו שוב ויש לזה אינדיקציה עוד מלפני הבחירות בצרפת

2. למרות סעיף 1 יש לחשוד מאוד בנסיון הזה לייצר מומנטום
אני מאמין שה VIX יחזור להשתולל בהקדם
ה S&P ירד בחזרה את מה שעלה אתמול מסיבה כלשהי

3. ההתיחסות של השווקים היא שהבחירות בצרפת מאחורינו ועוברים הלאה...כל זה למרות שרק הסיבוב הראשון הסתיים - הסיכוי להפתעה בסיבוב השני נמוך אבל הוא קיים וראינו כבר הפתעות דומות בשנה האחרונה - אלא שהפעם אין צפי למרוץ צמוד ולכן הספק פחות מנקר

4. טראמפ ינאם מחר ואמור להציג את תוכנית הפחתת המיסים שלו
זו כמובן רק הצגה...זה גולם בוסר שעדיין צריך לעבור אישורים והרבה פוליטיקה ומלחמות
צריך לשים לב לשני דברים :
שהתוכנית ראשית תהיה אהובה על האינטרס של השווקים ...היא צריכה להצדיק את התמחור הנוכחי וגם לתת דלק לתנועה עולה נוספת
דבר נוסף - גם הריאליות של התוכנית חשובה מבחינת היכולת של טראמפ להעביר אותה ולאשר אותה בצינורות הרגילים...וכבר ראינו שזו משימה מאוד קשה
לכן ספק גדול אם התוכנית תתקבל בחיבה גדולה בשוק
אבל גם אם טראמפ יצליח - מדובר על תוכנית שיכולה להיות מתכון לאסון ולבנות את המפולת הבאה בסוג של בועת מחירים

5. צפון קוריאה יכולה להפוך בוקר אחד לנושא המרכזי בעולם
אין לי מה להוסיף בעניין - כולם קוראים חדשות אבל צריך להבין שזה עלול להוביל לברדק גדול

6. עונת הדוחות האמריקאית לרבעון הראשון נפתחת עם מבול דוחות השבוע
השיא יהיה ביום חמישי
זה דוקא טוב שמבול כזה מגיע בצמידות לנאום טראמפ שסקרתי לעיל
יום חמישי ידווחו ארבע ענקיות גוגל אמזון אינטל ומיקרוסופט בנוסף לעשרות חברות נוספות



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il