TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/2/17
בוקר יום חמישי 9.2.2017 יום פקיעה שבועית + רפורמת המדדים

נקודות חשובות להיום ולסופ"ש:
הערכות כלליות :

1. ה S&P עומד על 2294 והוא צפוי לחזור ל 2300 כבר בסופ"ש בסבירות גבוהה כאשר גם אם הוא יחצה את 2300 זה צפוי להיות הססני ומקרטע ומועד מטה מכל נקודה בין 1300 ל 1400
אני נותא שלילי לגביו בהערכה הכללית
מאז תוצאות הבחירות וול סטריט עולה באפקט טראמפ...עד היום יש לציין טראמפ לא יצא בצעדים כלכליים אלא זה נותר בינתיים הבטחות על הנייר

2. הדאקס - ללא שינוי מהותי עדיין נסחר סביב 11550
מלמטה יש לו את 11400 ומלמעלה את 11800
כלומר זהו התחום שמוגדר כתחום פוטנציאלי לדשדוש
אני בשלב זה כלל לא בטוח שהוא יתמך ב 11400 וחושד שיש סבירות מסוימת שהוא ישבור אותה מטה לכיוון 11200 בטווח הקצר קצרצר לפני שינסה לחזור חזרה

3. מדד המעו"ף - איבד אתמול 0.66% וסגר על 1408
היום הוא פותח עם פקיעה שבועית שרוב הסיכויים שתהיה חיובית מינורית
אני לא נותן אמון בכל נסיון שלו לעלות כרגע ורואה אותו זולג מטה לכיוון 1402 כרגע וגם זה במונחים של לפחות



הבוקר הארביטראז חיובי מינורי 0.23%
חוזה S&P נסחר אפסי חסר משמעות ...והמסחר בפועל צפוי להיות חיובי לפחות בחלקו
הדאקס - רוב הסיכויים שיסחר מעורב ומה שחשוב זה הסיומת בו ...אני כאמור כרגע חשדן לגביו וצריך הוכחה חותכת שהוא רוצה לעלות חזרה במיידי
הנפט - ממשיך בקו הדשדשת שלו ולאחר שהתקרב לקו דשדוש תחתון הוא שוב מנסה לחזור חזרה...סה"כ אין בתנועות האלה מגמה ברורה
הדולר - ללא שינוי מהותי אבל מתחזק מול היורו וגם השקל מתחזק מולו ..וכבר אמרתי שהיורו ירד מ 4 שקלים וגם מ 1 דולר להערכתי ...זה אגב אחד הדברים שטובים לדאקס
הריבית בהודו לא שונתה אתמול וזה מול צפי שהיא תרד ברבע אחוז
מבחינת המקרו :
היום יום חמישי - אין מקרו משמעותי במיוחד למעט נאום של הנגיד הבריטי בלילה
יום שישי - תפוקה תעשייתית בבריטניה + המאזן המסחרי בסין...ויש לציין שמול קריאה קודמת גרועה הצפי הפעם הוא לקריאה חיובית משמעותית ביחס לפעם הקודמת ואני מנחש שזה יכזיב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1402 עד 1418
זה יום פקיעה שבועית שצפוי להיות חיובית עד 1412
גם אם המדד אכן יפתח חיובי - לדעתי הוא יצנח חזרה מטה ובסבירות לא נמוכה כבר היום
רק אם המדד יסגור היום מעל 1422 אשנה את דעתי לטווח הקצר קצרצר
יש לזכור שהיום בסזיום יש את רפורמת המדדים הגדולה ועל פניו רוב מניות המעו"ף מקבלות הצעים...אבל אסור לסמוך על זה בקבלת החלטות כלל וזה על סמך נסיון העבר בעדכוני מדדים רגילים במהלך השנה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

1. אפס תזוזה בוול סטריט ...אבל יש לציין שהמדדים סיימו אופטימי מה שאומר שעל פניו צפוי סופ"ש רגוע (אבל כבדהו וחשדהו)

2. דאקס - אתמול כתבתי כך
"הדאקס - ביצע אתמול עלייה צפויה אבל ברמת אמינות נמוכה "
זה הוכח בפועל במסחר אתמול והוא נמצא במצב בו ספק אם הוא יתמך ברמות הנוכחיות

3. אין היום מקרו משמעותי - אבל מחר יפורסם המאזן המסחרי הסיני שהוא אחד הנתונים היותר מענינים אצל הסינים (עד כמה שהפרסום אמין)
הנתון הזה משפיע בין היתר גם על שיקולי הריבית ותנועת היואן מול הדולר
מדד שנחאי נסחר בדשדשת ואני נותן אמינות נמוכה לכל נסיון שלו לעלות

4. רפורמת המדדים הגדולה בת"א תתקיים היום ומסחר הנעילה יוקדם ביותר מחצי שעה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il