TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/2/17
בוקר יום רביעי 8.2.2017

נקודות חשובות להיום :


הערכות כלליות :

1. אתמול כתבתי כך לגבי ה S&P וזה נותר בתוקף :
"התנועה בוול סטריט היא צידית יורדת בלבד ולא מהותית שלילית
הצפי שלי הוא שה S&P בצורה כלשהי יחזור חזרה לשיאו של יום שישי
מלמעלה הוא מוגבל ברמת 1300 ...שגם אם תיפרץ זה יהיה הססני ומועד מטה מכל נקודה בין 1300 ל 1400 "

2. הדאקס - הוסיף אתמול כ 0.34% וסגר על 11550 לאחר שכבר ביקר ב 11600
התנועה העולה שלו כרגע היא באמינות נמוכה
ולמרות שאני מדבר על חזרה שלו ל 11800 אני מאוד חושד שקודם הוא יפול ל 11400 וקיימת סבירות שגם ישבור אותה וילך 11200 עד 11100...כרגע זו הערכה גסה

3. מדד המעו"ף הוסיף אתמול עד לסיום כ 0.28% וסגר כמעט על 1418
התנועה שלו בחמשת ימי המסחר האחרונים היא תנועת ריצרץ צידית בהגדרה שלי שלא מעידה על כלום...הוא יכול לבקר היום ב 1422 עד 1424 אבל גם זה בספק
כרגע אני נשאר עדיין עם הערכה שלילית לטווח הקצרצר ולמעשה גם על התנועה העולה של מדד הבנקים אתמול אני כלל לא סומך ואף סבור שמדד הבנקים בטווח הקצרצר צפוי לזלוג לאזור 1520



הבוקר הארביטראז שלילי כ 0.3% בהשפעה ישירה של טבע שעוד תרד בסה"כ לכיוון ה 30 דולר לפחות לדעתי
חוזה S&P נסחר כרגע בנטייה חיובית זניחה...צריך להיות חשדן לגביו ולא לתת אמון גדול מידי בתנועה העולה שלו
את הדאקס סקרתי לעיל
בשנחאי - אין שינוי מהותי אבל סה"כ אני נותר שלילי כללי גם אם מידי פעם הוא מנסה לייצר גל עולה...זו הערכה שתישאר בתוקף עד שאעדכן אחרת
מעבר לטבע שהזכרתי לעיל - ראוי לציין את אלביט מערכות שמתקדמת ליעד 44000 ...יעד שנתתי לה גם בימים פחות טובים שלה והיום היא מודיעה על זכיה בחוזה נוסף
עוד ראויה לציון גזית גלוב שמראה סימני התאוששות לכיוון 4000
מבחינת המקרו :
היום יום רביעי - הריבית בהודו עוד כשעה כאשר הצפי הוא להורדה ברבע אחוז מ 6.25% ל 6% + מלאי הנפט הגולמי בארה"ב שבפעם האחרונה הראה על עלייה במלאי ולא השפיע על מחיר הנפט בגלל סימנים מרוסיה להורדת תפוקה
יום חמישי - אין מקרו משמעותי במיוחד
יום שישי - תפוקה תעשייתית בבריטניה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1408 עד 1422/4
סביר שהמדד יפתח שלילי מינורי על רקע הארביטראז ועל רקע טבע
לאחר מכן היתי מצפה ממנו לנסות להשיג את 1422
אבל בשורה התחתונה אני בספק לגבי מומנטום חיובי עד לסיום חושד שהמדד יפתח מגמה שלילית תוך יומית לכיוון 1410
בכל מקרה התנועה של חמשת ימי המסחר האחרונים מצביעה על תנודה חדה בפתח במדד
או לכיוון 1390 ...או ל 1440/50
אני כמובן עם הערכה שלילית...אבל מוטב לראות מה המדד אומר עד לסיום היום כי זה פשוט וקל יותר
כל סגירה היום מעל 1424 היא בפירוש חיובית לפחות ל 20 נקודות קדימה
ומצד שני מתחת 1410 חוזרים למטה ולפחות ל 20 נקודות מדד


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
1. ה S&P ביקר בלילה בשיאו אבל לא החזיק מעמד מעבר לזה וסה"כ נסוג מעט וסגר על האפס
אין בזה שום הפתעה ו 2300 נשארת חסם שגם חצייה שלו היא מוגבלת

2. הדאקס - ביצע אתמול עלייה צפויה אבל ברמת אמינות נמוכה

3. טבע - ממשיכה במומנטום השלילי לאחר עזיבת המנכ"ל אתמול ומי שקרא את הסקירה שלי לגביה לא אמור להיות מופתע ובינתיים אני נותר עם יעד מינמלי של 30 דולר עבורה

4. מחיר הנפט ממשיך לדשדש והפעם בנטייה שלילית ומתקרב לגבול דשדוש תחתון
אין בתנועה שלו שום סימן מגמגתי עדיין

5. הדולר ממשיך להתחזק מינורית מול השקל והיורו ואני חוזר על מה שכתבתי אתמול :
"הדולר לאחר חולשה מול סל המטבעות (למעט היואן והיין שחיים בסרט משלהם)
חוזר להראות סימני התחזקות מול השקל והיורו
מצבו מול השקל למרות שהוא באזור תחתית רב חודשית מעניין כי הוא במצב כללי שמעורר חשד למהלך ארוך מעלה גם מעל 4 שקלים וברור שלא מדובר על מהלך מהיום למחר וגם לא צריך להצמיד לזה לוח זמנים מדוייק
גם דעתי על היורו היא היחלשות שלו לכיוון 1 דולר ומטה
היין מתקשה לשמור על דולר חזק ...ליואן זה מצליח יותר כרגע אולי בגלל בחישה סינית "

6. מחר תתקיים רפורמת המדדים בת"א - מקווה להוציא עדכון בנפרד לגבי זה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il