TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/12/16
בוקר יום חמישי 8.12.2016 יום פקיעה שבועית

נקודות חשובות להיום ולסופ"ש :

1. קפיצה קצת חדה במדדים בוול סטריט בלילה
ה S&P זינק כ 1.3% ל 2240 כשהוא חוצה את 2220...כאשר ציפיתי שהוא יתנדנד מעט לפני שיעשה את זה...למרות הירוק הנחמד הזה דעתי נשארת ללא שינוי - מדובר על שירת הברבור של המדדים בוול סטריט גם אם זו רגל נוספת כלפי מעלה במסגרת קבלת הפנים לטראמפ
בכלל - טראמפ והמדיניות המוצהשרת שלו ראויים לסקירה נפרדת שאעשה בתחילת השבוע הבא

2. מחיר הנפט - נפל אתמול על רקע מלאי הנפט שפורסם בארה"ב ...למעשה מחיר הנפט נסוג ל 49 דולר חזרה...אני עדיין נותן לו קרדיט להשיג את אזור 54 עד 56 דולר

3. במסגרת כל הרעש סביב טראמפ - האיש גם מפיל את סקטור הביוטק
טראמפ הצהיר שמדינותו בעניין חברות התרופות לא שונה מזו שהצהירה קלינטון
התוצאה - כל חברות התרופות נכנסות ללחץ ובכלל זה טבע ופריגו - ההשפעה על המעו"ף אצלנו היא קריטית בעניין הזה...מצד שני הסיפור הזה מתומחר בחלקו אם לא ברובו

4. אני נותר בעמדה שמדד המעו"ף שיגיב חיובי הבוקר לעליות בעולם יפול בחזרה כל מה שיעלה...וכמו כן גם הגל העולה בדאקס הוא מוגבל

5. עניין הריבית בארה"ב צפוי לחזור לכותרות בקרוב מאוד - על פניו אין סיבה לפד לא להעלות ריבית אם לא שיקולים צדדיים וחיצוניים לעניין
הדולר אמור להנות מזה אבל הוא בעמדת המתנה כרגע סביב ה 3.8 שקלים כאשר בשיאו האחרון כבר עשה 3.88 שקלים

6. המקרו חוזר בסוף השבוע הנוכחי היום ומחר מעט מארה"ב ובעיקר מסין ויפן


הערכות כלליות וטווח קצר :

1. ה S&P הוסיף בלילה כ 1.3% וסגר על 2240
למעשה מאז שה S&P התבסס מעל 2150 עד 2180 שזה היה אזור אותו הוא לא חצה שנתיים ודשדש מתחתיו בגלים ארוכים ...הוא מבצע פריצה מעלה לכאורה מאז החירת טראמפ בהפוך על הפוך ובגלים ואירועים מלאים תהפוכות
אני מאמין מאוד שמדובר על רגל עולה שהיא מעין שירת ברבור
המדדים בוול סטריט יכנסו למצב דובי גם אם הם משדרים מראית עיין של הכל בסדר
כמובן שמדובר על עוד כמה אחוזים של ירוק אבל בודדים ביחס לרמה הנוכחית

2. הדאקס - השיג אתמול למעשה את ה 11000 שאותה רציתי לראות כאשר הוא עולה כ 2% כמעט...אני נותן לו קרדיט נוסף עד 11400 כרגע
גם במקרה של הדאקס אני מאמין שהוא מוגבל בעלייתו ולא ישרוד יותר מידי בגל הירוק הזה שהוא יוצר אבל בינתיים אפשר להינות ממנו


3. מדד המעו"ף - סגר אתמול שלילי בניגוד לכולם
סה"כ הוא ירד אתמול כ 0.33% וסגר על 1440 כמעט
הסיבה העיקרית היא ההשפעה של מניות התרופות כמו טבע על המדד
בכל אופן הפקיעה היום צפויה להיות ברוח תגובה חיובית לתנועה במדדים בעולם
פקיעה חיובית מינורית ולאחריה מעבר לשלילי כאשר מה שהערכתי אתמול ל 1434 בשלב זה עדיין בתוקף
הסגירה עצמה זה סיפור אחר לגמרי שעליו כבר אעדכן



הבוקר הארביטראז חיובי מינורי פחות מ 0.2%
חוזה S&P נסחר חיובי אפסי לא משמעותי אבל אמורה להיות המשכיות חיובית גם אם מינורית
העלייה של הלילה לא מחייבת רצף ישיר עולה ובכל יום בו המדדים בוול סטריט עולים אני כמעט רואה בזה נס
הדאקס - צפוי להמשיך בירוק שלו חלקית היום לפחות...יתכן שהוא קצת יזגזג אבל תכלס אני מצפה לו ביעד חדש 11400
הנפט - סקרתי אותו לעיל
התמ"ג היפני + המאזן המסחרי הסיני - מציגים קריאות לא טובות...יש התעלמות מזה
היום תהיה החלטת הריבית באירופה - מה שמעניין זה לא הריבית שלא צפויה להשתנות ולהישאר על האפס (הריבית על הפקדות בבנק בכלל שלילית)
אלא ימתינו לדיבורים של דארגי
מבחינת המקרו לסופ"ש :
מעבר להחלטת הריבית באירופה היום...מחר יפורסם מדד המחירים לצרכן בסין


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1446/7 עד 1434
למרות הירוק בעולם אני מצפה ל 1434 אצלנו ...זה מאוד קשה להעריך דבר כזה בניגודיות לעולם...אבל זו התמונה כרגע...ואני לא מבטיח 100 אחוז שיתקבל היום אבל זה החשד שלי כרגע וכמובן אעדכן באם יהיה שינוי בהערכה הזו
הסיומת היא לגמרי סיפור בפני עצמה וכל סיומת מעל 1442 ורצוי מעל 1444 תחזיר את הרוח הירוקה...גם זה בתנאי שקודם עושים ביקור ב 1434 בקירוב


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il