TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/7/16
בוקר יום ראשון 17.7.2016

נקודות חשובות להיום ולשבוע:

1. סה"כ לא הית כמעט תנודה במדדי חו"ל בסופ"ש

2. ביום שישי פורסמו נתוני מקרו בעלי השפעה:
נתון התמ"ג מסין ללא הפתעות מיוחדות
גם הנתונים מאירופה והמכירות הקיעונאיות מארה"ב ללא הפתעות מיוחדות

3. פותחים את השבוע לאחר שני אירועים בעלי פוטנציאל נפיץ בסופ"ש
הפיגוע בצרפת ויום לאחר מכן נסיון ההפיכה בטורקיה
נכון לעכשיו שניהם עברו בשלום...
אבל זה ממחיש על הקצה את הבעיה העולמית הגיאו פוליטית
לא מצפה להשפעה משמעותית של שני האירועים האלו כרגע

4. המדדים בוול סטריט עמדו במקום בסופ"ש - אבל סביר להניח שנראה עוד עליונת בדאקס
ובמעו"ף וקצת בוול סטריט...ויחד עם זאת כפי שנראה לי כרגע הנסיגה אחרונית מתקרבת
וזה תקף לכל המדדים שציינתי

5. אין השבוע אירועי מקרו משפיעים כל כך...אבל יש לציין שבניגוד לעבר נתונים מבריטניה
מקבלים חשיבות יתרה... בעיקר כי העולם פוקח עיניים על מצב הכלכלה הבריטית ועל כל
נושא הריבית שם לאחר ה BREXIT ויש לציין את העובדה שביום חמישי למרות עודף
הציפיות ...הפד הבריטי ברוב מכריע בחר לא לשנות את הריבית

6. עונת הדוחות האמריקאית ממשיכה בזרימה

7. מדד המעו"ף והן הדאקס - גם אם יפתחו שלילי את השבוע אני מצפה שזו תהיה פתיחה
שלילית נקודתית בלבד...המעו"ף אמור להתקדם ל 1470 ושם עולה הסיכון מאוד
הדאקס צפוי להתקדם ל 10200 עד 10300



הערכות כלליות:

1. אין שינוי בהערכה הכללית הנוגעת ל S&P ואני נותר שלילי כללי לגביו
כפי שציינתי לעיל הוא ככל הנראה לא יצליח להתרומם יותר מידי ממיקומו הנוכחי
אני מצפה לנסיגה בו מסיבה כזו או אחרת כאשר ברקע עונת הדוחות ממשיכה לזרום באופן
סביר כרגע

2. הדאקס -
הערכת הטווח הקצר היא עדיין כלפי מעלה ל 10200 עד 10300
ישנה סבירות לא גבוה במיוחד שהוא ימשוך אל 10400/500
אבל סה"כ אני נותר עם הערכה שלילית כללית

3. מדד המעו"ף - עלה ביום חמישי כ 0.8% וסגר קצת מעל 1460
הצפיות שלי לטווח הקצר הן לראות אותו מנסה להשיג את 1470
מצד שני אין לי יותר מידי ציפיות כלפי מעלה ואני נותר עם הערכה שלילית לגביו לנסיגה
אחורנית את כל הדרך


הבוקר הארביטראז הוא שלילי לא מהותי כ 0.2%
אין היום מסחר בדאקס ובוול סטריט...יחד עם זאת פתיחת השבוע יכולה להיות בהם שלילית נקודתית לא מהותית ...אני כן אצפה שהדאקס ימצא כוח להתקדם ל 10200/300
שנחאי - אני נותר שלילי כרגיל בהערכה הכללית לגניה
הנפט - מדשדש סביב ה 46 גולר עדיין ובנטייה חיובית קלה וסה"כ ההערכות שנתתי לו משבוע שעבר בתוקף
הדולר - ללא שינוי מהותי נמצא בתוך תחום דשדוש בנטייה חיובית כאשר אני אופטימי ל 40 שקלים עדיין
הזהב - עדיין עם הערכה חיובית כללית ל 1400 דולר מינימום
מבחינת המקרו -
מחר - אין מקרו מיוחד
יום שלישי - מדד המחירים לצרכן בבריטניה + ה ZEW בגרמניה
יום רביעי - דו"ח התעסוקה הבריטי + מלאי הנפט בארה"ב
יום חמישי - המכירות הקימעונאיות בבריטניה + הריבית באירופה + מדד הייצור של פילדלפיה בארה"ב + עוד נאום של דארגי
יום שישי - מדד מנהלי הרכש בבריטניה וגרמניה
סה"כ לא מצפה להשפעה מהותית מצד המקרו השבוע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1456/7 עד 1464/5
סה"כ אני מצפה שגם אם המדד יפתח שלילי הוא יטפס חזרה לאפס ויעבור אף לחיובי כאשר כל יום מהיום הסגירה זה סיפור בפני עצמו
היעד כרגע הוא אזור 1470+-...וכדאי להיות זהירים בכל האזור הזה כל עוד המדד עולה כי "לא לעולם חוסן" בעניין הזה לדעתי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il