| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/7/16 בוקר יום שני 11.7.2016נקודות חשובות לשבוע הנוכחי: 1. דו"ח התעסוקה האמריקאי מזגזג ולוקח גם איתו את המדדים לזיגזוג לאחר שחודש שעבר הוצג דו"ח מזעזע עם תוספת משרות אפסית בא החודש הנוכחי והציג ההיפך מבחינת תוספת המשרות סה"כ 186 K תוספת משרות ומעל לצפי המוקדם לכאורה מצד שני השכר לשעה ירד...זה לא הכי מעודד אבל גם הגיוני שככל שתוספת המשרות נמוכה יותר הנתון של השכר הוא גבוה יותר גם רמת האבטלה מציגה עלייה שורה תחתונה - הדו"ח סיפק נקודתית טיפה שקט...יש יותר ריח של חוסר וודאות מוודאות עוד נקודה חשובה - זה מה יעלה בגורל הריבית בחודשים הקרובים ...הרי הדו"ח לכאורה טוב יש חשיבות לכאורה לנתוני שוק העבודה האמריקאי בעת הזו ...מאחר והשוק מחפש נקודות אור בתוך החושך האירופאי והמזרח אבל בתכלס - גם הפד לא יודע מה יראה הדו"ח הבא והנקודת אור הזו עוד עלולה להתגלות כחושך יותר גדול מהחושך האירופאי 2. השבוע חוזרים הנתונים מסין לככה זה התחיל כבר הבוקר ויהיהו נתונים נוספים כמו מדד המחירים לצרכן והתמ"ג בסופ"ש יחזרו הנתונים מארה"ב ואירופה 3. השבוע תחל עונת הדוחות האמריקאית עם אלקואה ביום שלישי ויש לזה השפעה לא מבוטלת 4. למרות התגובה החיובית בוול סטריט לדו"ח - אני נותר שלילי בהערכה הכללית הערכות כלליות: 1. ה S&P נע סביב הציר 2120 אבל 2140 היא ריאלית סה"כ אני לא אופטימי גדול לגבי העליות של יום שישי בלילה ...כלומר מעריך כרגע שהן לא ימשכו יותר מידי ואני נותר בהחלט שלילי בהערכה הכללית כשדיברתי על זיגזג זה מה שחשבתי לראות ועדיין המדדים בוול סטריט נמצאים בתוך תחום דשדוש ארוך בין שנה וחצי עד שנתיים 2. הדאקס - גם הוא נכנס לתוך מהלך מתקן שכבר דיברתי עליו מראש גם אצלו זה שבירירי לחלוטין יכול מאוד להיות שבטווח הקצרצר הוא יגרד את ה 10200 שכבר דיברתי עליה לפני שבוע אבל בהערכה הכללית אני לגמרי שלילי גם לגביו 3. מדד המעו"ף - בשלב זה אני רואה אותו מתקרב ל 1430 עם סיכוי מסויים להיכנס לתחום 1430 עד 1444 אבל בשורה התחתונה אני שלילי גם עליו והוא יחזור לדעתי לנמוך השנתי שלו לפחות בנסיבות כאלו או אחרות הערכות קצרות טווח: 1. ה S&P צפוי ככל הנראה לבקר ב 2140 השבוע כאשר לא נראה לי שהוא יעשה יותר מידי מעבר לזה אני כן מצפה שהוא ימצא סיבה לסגת כי ההערכה הכללית שלי נשארת שלילית לגביו גם אם הוא מוצא סיבות לזגזג או לנסות ליצור מראית עיין של אור ועליות מדד הנסדאק - אמור לראות את 5000 שכבר דיברתי עליה שבוע שעבר אבל הוא דיי רחוק משיאו שנמצא בכלל ב 5200 גם עליו אני שלילי ולא משנה את ההערכה הזו 2. הדאקס - נתלה בוול סטריט על מנת לתקן סה"כ הדאקס עומד כרגע על 9629...כאשר סיכוי לא נמוך שהוא ישיג השבוע לפחות את 1000 וינסה אולי לנגוע ב 10200 ...אבל בזה מסתכם הניסיון שלו לעלות אינני רואה אותו מעבר לזה ונותר שלילי לגביו 3. מדד המעו"ף הוסיף אתמול כ 1.37% במחזור נמוך מאוד בגבוה היומי שלו הוא ראה את 1433 וסגר לא הרחק משם סה"כ הוא נע צפוי בסינכרון מול מדד חו"ל כרגע בשלב זה אני לא נותן לא קרדיט מעבר ל 1444...אבל במידה ועד לסופ"ש הוא ישמור על יצבות מעל לרמה הזו אתן לו עוד קצת קרדיט שעליו אעדכן אבל בשורה התחתונה אני שלילי עליו כרגיל הבוקר הארבירטאז חסר משמעות חוזה S&P נסחר חיובי בין 0.4 ל 0.5 אחוז בהמשך למומנט של יום שישי הדאקס - כבר כתבתי אתמול שאני מצפה שינוע חיובי בתחילת השבוע לכיוון 10000 ההרחבה לגביו נמצאת לעיל שנחאי - אני נותר שלילי בהערכה הכללית בלי קשר לעובדה שהיום השוק היפני ובאסיה בכלל רושם יום חיובי בתגובה לעלייה של וול סטריט בשישי הנפט - גולש לכיוון 45 דולר כאשר 44 עד 42 דולר זה אזור משמעותי...וגם היום בבוקר הוא ממשיך בקו הזה ...מצד שני אני גם מצפה שהוא יחזור ל 50 דולר בטווח הבינוני קצר הדולר - ללא שינוי משמעותי אבל אני עדיין אופטימי לגבי 4 שקלים כיעד הזהב - שומר על חוסן ויעדו נשאר מינימום 1400 דולר...זה יעד מינימום שעוד אעדכן בהמשך מבחינת המקרו - היום + שלישי - אין נתונים מהותיים כאשר מחר יתמקדו בפתיחת עונת הדוחות האמריקאית יום רביעי - המאזן המסחרי הסיני (מלאי הנפט בארה"ב נתון דיי משני ביחס לזה) יום חמישי - בבריטניה החלטת הריבית ובארה"ב מדד המחירים ליצרן יום שישי - התמ"ג והייצור התעשייתי הסיני + מדד המחירים לצרכן באירופה בארה"ב- מדד המחירים לצרכן + המכירות הקימעונאיות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1430 עד 1443 למעשה אני מצפה לפתיחה חיובית הבוקר מתונה של מספר נקודות אולי עד 1438 לא מצפה שהמדד יעלה מעל 1443 היום וכן יש לשים עיין על גלישה לכיוון 1430 סה"כ מצפה לתנועה מדודה היום עם סיכוי לכך שתהיה מעורבת יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |