TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/7/16
בוקר יום ראשון 10.7.2016

נקודות חשובות לשבוע הנוכחי:

1. דו"ח התעסוקה האמריקאי מזגזג ולוקח גם איתו את המדדים לזיגזוג
לאחר שחודש שעבר הוצג דו"ח מזעזע עם תוספת משרות אפסית
בא החודש הנוכחי והציג ההיפך מבחינת תוספת המשרות
סה"כ 186 K תוספת משרות ומעל לצפי המוקדם לכאורה
מצד שני השכר לשעה ירד...זה לא הכי מעודד אבל גם הגיוני שככל שתוספת המשרות
נמוכה יותר הנתון של השכר הוא גבוה יותר
גם רמת האבטלה מציגה עלייה
שורה תחתונה - הדו"ח סיפק נקודתית טיפה שקט...יש יותר ריח של חוסר וודאות מוודאות
עוד נקודה חשובה -
זה מה יעלה בגורל הריבית בחודשים הקרובים ...הרי הדו"ח לכאורה טוב
יש חשיבות לכאורה לנתוני שוק העבודה האמריקאי בעת הזו ...מאחר והשוק מחפש
נקודות אור בתוך החושך האירופאי והמזרח
אבל בתכלס - גם הפד לא יודע מה יראה הדו"ח הבא והנקודת אור הזו עוד עלולה
להתגלות כחושך יותר גדול מהחושך האירופאי


2. השבוע חוזרים הנתונים מסין לככה
זה התחיל כבר הבוקר ויהיהו נתונים נוספים כמו מדד המחירים לצרכן והתמ"ג
בסופ"ש יחזרו הנתונים מארה"ב ואירופה

3. למרות התגובה החיובית בוול סטריט לדו"ח - אני נותר שלילי בהערכה הכללית



הערכות כלליות:

1. ה S&P נע סביב הציר 2120 אבל 2140 היא ריאלית
סה"כ אני לא אופטימי גדול לגבי העליות של יום שישי בלילה ...כלומר מעריך כרגע שהן
לא ימשכו יותר מידי ואני נותר בהחלט שלילי בהערכה הכללית
כשדיברתי על זיגזג זה מה שחשבתי לראות ועדיין המדדים בוול סטריט נמצאים בתוך תחום
דשדוש ארוך בין שנה וחצי עד שנתיים


2. הדאקס -
גם הוא נכנס לתוך מהלך מתקן שכבר דיברתי עליו מראש
גם אצלו זה שבירירי לחלוטין
יכול מאוד להיות שבטווח הקצרצר הוא יגרד את ה 10200 שכבר דיברתי עליה לפני שבוע
אבל בהערכה הכללית אני לגמרי שלילי גם לגביו

3. מדד המעו"ף -
בשלב זה אני רואה אותו מתקרב ל 1430 עם סיכוי מסויים להיכנס לתחום 1430 עד 1440
אבל בשורה התחתונה אני שלילי גם עליו
והוא יחזור לדעתי לנמוך השנתי שלו לפחות בנסיבות כאלו או אחרות


הערכות קצרות טווח:

1. ה S&P צפוי ככל הנראה לבקר ב 2140 השבוע כאשר
לא נראה לי שהוא יעשה יותר מידי מעבר לזה
אני כן מצפה שהוא ימצא סיבה לסגת כי ההערכה הכללית שלי נשארת שלילית לגביו
גם אם הוא מוצא סיבות לזגזג או לנסות ליצור מראית עיין של אור ועליות
מדד הנסדאק - אמור לראות את 5000 שכבר דיברתי עליה שבוע שעבר אבל הוא דיי
רחוק משיאו שנמצא בכלל ב 5200
גם עליו אני שלילי ולא משנה את ההערכה הזו


2. הדאקס - נתלה בוול סטריט על מנת לתקן
סה"כ הדאקס עומד כרגע על 9629...כאשר סיכוי לא נמוך שהוא ישיג השבוע לפחות את
1000 וינסה אולי לנגוע ב 10200 ...אבל בזה מסתכם הניסיון שלו לעלות
אינני רואה אותו מעבר לזה ונותר שלילי לגביו



הבוקר הארבירטאז הוא חיובי סביר כ 0.44%
אין היום מסחר בוול סטריט ובדאקס
אבל אני מצפה שהדאקס מחר יפתח חיובי וינוע לכיוון 10000
שנחאי - אני נותר שלילי בהערכה הכללית
הנפט - גולש לכיוון 45 דולר כאשר 44 עד 42 דולר זה אזור משמעותי...מצד שני אני גם מצפה שהוא יחזור ל 50 דולר בטווח הבינוני קצר
הדולר - ללא שינוי משמעותי אבל אני עדיין אופטימי לגבי 4 שקלים כיעד
הזהב - שומר על חוזן ויעדו נשאר מינימום 1400 דולר...זה יעד מינימום שעוד אעדכן בהמשך
מבחינת המקרו -
היום פורסמו - נתוני מדד המחירים לצרכן בסין שסה"כ עמדו בצפי אבל נמוכים ביחס לקריאה קודמת
מחר+ שלישי - אין נתונים מהותיים
יום רביעי - המאזן המסחרי הסיני (מלאי הנפט בארה"ב נתון דיי משני ביחס לזה)
יום חמישי - בבריטניה החלטת הריבית ובארה"ב מדד המחירים ליצרן
יום שישי - התמ"ג והייצור התעשייתי הסיני + מדד המחירים לצרכן באירופה
בארה"ב- מדד המחירים לצרכן + המכירות הקימעונאיות


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1428 עד 1416
המדד סביר להניח ייכנס גם לתחום 1430 עד 1440 אבל לא סביר שהיום אלא יותר מחר
סה"כ היום אינני מצפה ליותר מ 1424 או 1428

קול 1430 - אותו סחרנו ביום חמישי צפוי עוד לבקר ככל הנראה קרוב ל 1600


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il