סקירת בוקר
יראה, 22/6/16
בוקר יום רביעי 22.6.2016 יום לפקיעה
נקודות חשובות למסחר היום:
אין כמעט כאלה...יש אומנם נתוני מקרו מארה"ב ...אבל אני לא מצפה להשפעה שלהם
כעת כולם מרוכזים במשאל העם הבריטי מחר והמדדים צפויים להיסחר חיובי הססני גם היום
הערכות כלליות:
1. אין שינוי בהערכה הכללית לגבי ה S&P והיא נותרת שלילית
לא ניתן לדעת מה יצא ממשאל העם הבריטי...אבל אם יצביעו בעד יציאה הירידה במדדים אמורה להיות מיידית חריפה גם אם בהשפעה קצרת טווח
במידה ויצביעו על הישארות תהיה תגובה חיובית אומנם אבל אני מעריך שגם היא תהיה דיי קצרה
2. הדאקס -
ההערכה הכללית היא שלילית כרגיל
יחד עם זאת בטווח הקצר ...הוא עשוי להמשיך להתקדם לכיוון 10300/400 כאשר רק הצבעה לטובת הישארות תביא אותו כנראה לנקודה הזו ...ויש לציין שהרוח הנושבת היא לכאורה להישארות באיחוד גם על בסיס איך שהדאקס מתנהג מתחילת השבוע...האם לסמוך על זה?? בלתי אפשרי לדעת מה יהיו התוצאות אמת
3. מדד המעו"ף -
נשאר עם הערכה כללית שלילית תחילה לנמוך שנתי תחילה
גם עלייה במדד בטווח הקצר לא תשנה את ההערכה הזו
הערכות קצרות טווח:
1. ה S&P הוסיף בלילה כ 0.27% ביום מסחר הססני
סה"כ הוא נסחר באופטימיות קלה לקראת מחר ויום שישי
במידה והבריטים ישארו ה S&P יעשה זינוק לאזור 2120 כנראה
הנסדאק במקביל יזנק סביר להניח קרוב ל 5000
עד לתוצאות האמת שניהם צפויים להמשיך לגמגם
אבל עם או בלי קשר ל BREXIT אני נשאר עם הערכה כללית שלילית
2. הדאקס עומד כרגע טיפונת מעל 10000 כאשר הוא מוסיף אתמול כ 0.53%
בחסות תוצאות משאל העם הוא עשוי להגיע ל 10300/400
כאשר ספציפית להיום הוא צפוי לנוע סביב 10150
אבל עם או בלי קשר ל BREXIT ההערכה הכללית היא שלילית
3. מדד המעו"ף ביקר אתמול ב 1438 שזו ההערכה שנתתי כבר לפני יומיים שלושה
אבל עם הביקור ברמה הזו הוא דלף חזרה וסגר על 1428/9
סה"כ הוא איבד 0.12% בסיכום יום ובמחזור נמוך
מחר יום פקיעה חודשית ויש לזה השפעה
לא נראה לי שנראה אותו מבצע תנועה חיובית מהותית עד לפקיעה מאחר ובפרט שזה על רקע ההמתנה למשאל הבריטי אבל מאוד יתכן שהוא יחזור לבקר שוב ב 1438
בלי קשר ל BREXIT ההערכה הכללית היא שלילית
מדד הבנקים נסוג אתמול לאחר רצף של שלושה ימי עליות
אבל הוא צפוי לנסות להתרומם שוב ועד 1380 כרגע שזו נקודה שכבר כתבתי לפני שלושה ימים
הבוקר הארביטראז שלילי שולי חסר משמעות
חוזה S&P נסחר על גבול האפס בגמגום מסויים ...כאשר כבר כתבתי לעיל שלא מצפה לתנועה מהותית עד לתוצאות המשאל הבריטי
הדאקס - נתתי לו הערכה לעיל
שנחאי - ההערכה הכללית היא שלילית גם אם הוא יתן תנועה חיובית קצרת טווח
הנפט - שוב פורץ את ה 50 דולר ושוב מנסה להתבסס מעל...יש משמעות להתבססות מעל לרמה הזו אבל מצד שני קשה לי לראות את זה קורה כל כך מהר לפני תיקון משמעותי יותר כלפי מטה
הדולר - אין שינוי מהותי ...סביר להניח שיציאה בריטית מהאיחוד תזניק אותו
הזהב - ההערכה כללית חיובית והוא נמצא בתוך מומנטום מתקן אבל גם בזהב תהיה השפעה קצרת טווח לתוצאות המשאל הבריטי...יציאה בריטית מהאיחוד תזניק אותו כנראה וכנ"ל להפך לטווח קצר
מבחינת המקרו -
יש לנו היום מכירות בתים בארה"ב
מלאי נפט גולמי בארה"ב
המשך נאומה של ילין
סה"כ אני לא מצפה להשפעה משום נתון מקרו היום אלא הכל בהמתנה לבריטים
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1426/7 עד 1438
בשלב זה אני מאמין שהמדד עוד יחזור ל 1438
אבל מצד שני אנחנו יום לפקיעה וביום כזה אני תמיד מוריד מערכן של הערכות מוקדמות
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה