סקירת בוקר
יראה, 21/6/16
בוקר יום שלישי 21.6.2016
הערכות כלליות:
1. אין שינוי מהותי בהערכה הכללית שלי לגבי ה S&P והיא נותרת שלילית כרגיל
יש מעין המתנה במדדים לתוצאות משאל העם בבריטניה
אבל גם אם בריטניה תשאר באיחוד סביר מאוד להניח שלא אשנה את ההערכה הכללית
יש לציין בנוגע לבריטניה שהמדדים מגיבים כרגע לסקרים
אתמול הסקר הראה על יתרון קל למצדדים בהישארות...בערב כבר שמעתי על סקר שויון
לכן ברור שבלתי אפשרי לחזות את תוצאות המשאל הזה
2. הדאקס -
נשק אתמול ב 10000 וסגר בעלייה של 3.43% גם בתגובה לסקרים
במידה ובריטניה תשאר באיחוד הדאקס ילך ל 10300 עד 10400
אבל מצד שני ההערכה הכללית שלי תשאר שלילית
3. מדד המעו"ף -
ההערכה הכללית היא שלילית לנמוך שנתי מינימום ומדובר במונחי מינימום
גם על רקע העלייה במדד הבנקים וגם על רקע ה BREXIT
הערכות לטווח קצר -
וול סטריט -
ככל הנראה בכל המדדים צפוי יום מסחר ירוק סולידי עד מעורב
ה S&P סגר בחולשה וכנ"ל מדד הנסדאק למרות הגוון הירקרק בפתיחת המסחר אתמול
ה S&P שוב התקרב ל 2100 ונסוג
אני לא מצפה שהוא יעשה יותר מידי עד ליום חמישי שישי
הדאקס -
ספציפית להיום נקודת המבחן שלו לטווח הקצרצר נמצאת ב 10050
הוא אמור להיסחר מעורב היום
אני לא מצפה שהוא ינוע בסדר גודל מהותי היום על רקע ה BREXIT אלא ימתין לתוצאות בפועל...מצד שני הוא יהיה קשוב היום יותר למקרו מגרמניה
מדד המעו"ף -
סגר אתמול בעלייה של כ 1.22% על 1430 מעט בחולשה
מחזור המסחר היה גבוהה מהממוצע וכנראה בהשפעת הבנקים
בכל אופן יש חשיבות לסגירה היום והיא צריכה להיות מעל 1432/3 כדי לתת חמצן למדד לעוד קצת...כרגע אני נשאר עם הערכה סולידית ל 1438 בטווח הקצר
וההערכה הכללית יותר היא שלילית לגמרי
הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל 0.15%
חוזה S&P נסחר חיובי כ 0.3% ...ה S&P לא צפוי לנוע היום מהותית אלא להיסחר מעורב בנטייה חיובית קלה אולי בהמתנה ליום חמישי
הדאקס - כבר הרחבתי לעיל
שנחאי - ההערכה הכללית נותרת שלילית כרגיל
הנפט - נבלם לעת עתה סביב 49 דולר...אני לא חושב בשלב זה שהוא יתבסס בטווח הקצר מעל ל 50 דולר
הדולר - אין שינוי משמעותי בו והוא במוד דשדוש ...מניח שהוא יושפע מתוצאות משאל העם
הזהב - נותר בהערכה כללית חיובית לגביו ל 1400 דולר
מבחינת המקרו -
בשעה 12:00 - מדד הנסטימנט הכלכלי של ה ZEW בגרמניה צפוי להשפיע נקודתית על הדאקס
זה בעצם הנתון המרכזי של היום
אחרי הצהריים ינאמו דארגי וילין
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1426 עד 1438
המדד צפוי לפתוח מאוד סולידי
ההמשך תלוי ברובות בסנטימנט בחוזים ובמדדים בחו"ל
כרגע אני מצפה ל 1438
מצד שני ידועה הערכתי השלילית...אני מתלבט האם המדד יסוג עד לפקיעה ל 1414
או שיעשה את זה רק אחרי הפקיעה ולתוך יולי
בינתיים את העליות לקבל בכבדהו וחשדהו ובזהירות
ברמה התוך יומית - גדר כרגע אין שום סיבה למתן טריגר כלשהו