סקירת בוקר
יראה, 19/6/16
בוקר יום ראשון 19.6.2016 שבוע הפקיעה
נקודות חשובות השבוע:
1. השבוע ביום חמישי תיפול ההכרעה לגבי בריטניה האם כן או לא תישאר באיחוד
אין טעם בכלל לנסות להעריך את זה...הסקירם מתנדנדים מכאן לשם
בכל אופן במידה והיא תישאר באיחוד נראה תנועה חיובית מתקנת קצרת טווח במדדים
במידה ולא נקבל החרפה נוספת במדדים עד לגבול מסויים ועד שיתפזר ערפל ההלם
למה הלם ? כי למעשה לא ברורות כלל ההשלכות של האירוע הזה וכולן בגדר הערכות
מותנות
2. השבוע הוא שבוע פקיעה שנפתח על רקע השינוי שאיפשר בנק ישראל באחזקות הבנקים
סה"כ זה טוב למחזור המסחר אבל התגובה החיובית של השוק לזה היא מוגבלת וקצרה
3. מבחינת המקרו - החל מיום שלישי כמעט כל השבוע הוא מקרו מגרמניה
אבל הכל מתגמד עד להחלטה הבריטית
הערכות כלליות:
1. אין שום שינוי בהערכות הכלליות לגבי וול סטריט
ההערכה הכללית ל S&P היא שלילית כרגיל
ספציפית לשבוע הנוכחי יש חשיבות לסיומת שלו שתקבע גם את הטווח הקצר
2. הדאקס - ביום חמישי במייל עדכון לגביו ציינתי שהוא יבקר בסופ"ש ב 9600
זה אכן מה שקרה בפועל ...ביום חמישי הוא איבד "רק" 0.6% וביום שישי כבר עלה 0.84%
סה"כ הוא סגר שבוע על 9630
בשורה התחונה ולקראת השבוע אין שום משמעות לתנועה של הדאקס בסופ"ש
ההתנהלות היא התנהלות של המתנה למשאל העם בבריטניה ללא כיוון ברור כלל
במידה והבריטים יצביעו על הישארות באיחוד אז אני מעריך שהדאקס יטוס חזרה עד קרוב
ל 10400...אבל מדובר על תנועה קצרת טווח ובגדול הוא יחזור לשליליות שלו לאחר מכן
בהדרגה...נכון לעכשיו אני נוטה טיפב יותר לטובת תנועה חיובית שלו עד קרוב ל 10400
לפני שהוא דועך שוב אבל בשום אופן לא ניתן לסמוך על זה על רקע ההצבעה בבריטניה
3. מדד המעו"ף -
ההערכה הכללית נשארת שלילית לחלוטין מבחינתי לנמוך שנתי מינימום ובדגש על מינימום
זה בתוקף גם על רקע ההודעה של בנק ישראל לגבי הבנקים
הערכות לטווח הקצר:
1. ה S&P למעשה בסופ"ש לא זז כלל הוא קיזז את התנועה שלו ביום חמישי
על ידי התנועה ביום שישי
כך יוצא שהוא עומד נכון להיום על 2070
במהלך הסקירות בשבוע שעבר ציינתי שירד ל 2040/50...הוא אכן ירד ל 2050 אבל נבלם
עוד ציינתי את 2030 כנקודה קריטית לטווח הקצר - הנקודה הזו לא הובאה למבחן
נכון להיום - עד ליום חמישי אני לא מצפה לתנועה מיוחדת ב S&P
ההתנהלות צפויה להיות בין 2040 ל 2100
לאחר תוצאות משאל העם יש שתי אפשרות :
או שבירה של 2030 ואז הידרדרות עד 1950 בקירוב
או שוב נסיקה לאזור 2120
2. כבר דיברתי לגביו בהערכות הכלליות - לא צפוי לעשות השבוע משהו מיוחד אלא
להתנהל בחוסר יציבות מוחלט אבל זה אזור המתנה הרמות הנוכחיות שלו
לאחר פרסום תוצאות משאל העם סביר לי שהוא ילך קרוב ל 10400 במידה ובריטניה
תשאר באיחוד...במידה ולא סביר לי שהוא ילך לנמוך שנתי
3. מדד המעו"ף -
אני מצפה שהוא יבקר השבוע ב 1420 עד 1428
משם אני כלל לא בטוח איך יסתיים השבוע בטח שמדובר בשבוע פקיעה
ההערכה לנמוך שנתי תשאר כמובן בתוקף
לא ברור לי מתי מתקיימת ההצבעה על בריטניה ביום חמישי והאם המעו"ף יגיב לזה רק
ביום ראשון או כבר ביום חמישי נדע את התוצאות במהלך היום
מדד הבנקים - סביר להניח שהוא יבקר ב 1380 במסגרת הפוש שקיבל ביום חמישי
הבוקר הארביטראז חסר משמעות לחלוטין
אין היום מסחר בדאקס ובוול סטריט ופתיחת השבוע במדדים האלה צפויה להיות חסרת החלטיות ומעורבת
שנחאי - אני נותר שלילי בהערכה הכללית כאשר התנועות של שנחאי בטווח הקצר חסרות יציבות
הנפט - רושם התאוששות מוסיימת מ 46 דולר ל 48 דולר
עדיין הנטייה שלי שלילית לגביו עד 42 דולר אבל מאוד קשה עד בלתי אפשרי לצפות את התנועות שלו מהיום למחר
הזהב - ההערכה הכללית נשארת חיובית ל 1400 $
הדולר - ללא שינוי משמעותי אבל סה"כ הנטייה היא אופטימית ל 3.9 שקלים
המקרו -
עד יום שלישי לא צפויים נתונים משמעותיים
החל מיום שלישי ועד שישי נקבל רצף של נתונים מגרמניה
ביום שישי יפורסם נתון משמעותי בארה"ב הזמנות מוצרים ברי קיימא
סה"כ זה שבוע שתושמת הלב היא לבריטניה
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1414 עד 1407/8
סה"כ אני מצפה שזה יום שיפתח בירוק ויסתיים בירוק אבל לא מהותי
המעו"ף ימשיך להמתין לקריאת כיוון מהמדדים בעולם בראשוךת הדאקס החל ממחר
אני כן מצפה שהוא ישיג השבוע את 1420 לפחות
קול 1420 - במידה והמדד ישאף לאזור 1420 עד 1428 עד ליום חמישי אז סביר שנראה את הקול הזה במחיר 800 ו 1200
אין לזה טריגר כרגע ואנחנו גם בשבוע הפקיעה
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה