TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 16/6/16
בוקר יום חמישי 16.6.2016 יום פקיעה שבועית

נקודות חשובות להיום:

1. הריבית בארה"ב ללא הפתעות נשארה כמות שהיא
הנאום שלך ילין לא שינה מאומה גם הוא והיא כרגיל משאירה את הכל בערפל מתוך
לדעתי האישית חוסר ידיעה ברורה על המצב גם בתוך הפד עצמו אפילו בטווח הקצר
קדימה

2 . ביפן יש ירידה של כ 3% בבורסה המקומית על רקע אי שינוי במדיניות ההרחבות הכמותיות שם ואחרי החלטת הריבית היום ...ירידה בסדר גודל כזה בניקיי היא לא דבר חריג שם אבל זו הכלכלה השלילית בגודלה והיא סוחבת כבר ירידה מתמשכת


הערכות כלליות:

1. ההערכה הכללית ל S&P היא שלילית כרגיל....החידוש הוא שביחס לאתמול רף הסיכון עלה גם לטווח הקצר ...אני מאוד מסופק אם לאחר התנועה אתמול ולאחר נאום ילין יש למדד הזה כוח בכלל לחזור שוב ל 2100 2120 ...אבל לא ניתן לשלול את לחלוטין
ברקע לטווח הקצר זה בעיקר ההצבעה על הישארות בריטניה באיחוד

2. הדאקס סגר אתמול בעלייה של כ 0.9% לאחר שלכאורה נתמך על 9500
מה שכרגע נראה זה המשך הלחץ וחוסר היציבות בו עד להתבררות הסוגיה הבריטית
שבוע הבא ובנוסף גם לחץ מצד הירידה בבורסה היפנית
וכרגע כמו שנראית הפתיחה בדאקס אם 9500 לא מחזיקה מעמד אז ההערכה שלי לנמוך
שנתי מקבלת תאוצה כבר בטווח הקצר אפילו
בעולם נסחרים בחוסר וודאות מוחלט בכל טווח זמן כרגע הן בקצר והן בבינוני
וכך מקבלים תנועות לא יציבות מהיום למחר


3. מדד המעו"ף בדומה לדאקס סגר גם הוא בעלייה אם כי רחוקה מהגבוה היומי שהושג 1424
סה"כ סגר המדד על 1420 במחזור גבוהה בעלייה של כ 0.7%
עיקר המחזור בא מהסערה במניית פריגו
למעשה היא ירדה בוול סטריט את כל מה שעלתה ביום קודם לאחר השגת ה 110 דולר
ההערכה הכללית למעו"ף היא שלילית לנמוך שנתי וזה במונחי מינימום לחלוטין כי אני
חושד ללא בסיס מוצק עדיין שהמדד ירד גם מ 1300


ה
ערכות לטווח קצר:

אני מצפה שה S&P ירד בסופ"ש לאזור 2040/50
העניין הוא שבמידה ויסגור מחר מתחת 2030 אני נכנס לפסימיות גם לטווח הקצר
ומתחיל לחשוב במונחים של נמוך שנתי כבר בטווח הקצר
אלא שאין אינדיקציה שבסופ"ש הנוכחי הוא אכן יסגור בצורה כזו למעט עצם ההתקרבות שלו לרמות 2040/50



הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של כ 0.94%
חוזה S&P נסחר שלילי גם הוא בין 0.5% ל 0.6% וכבר כתבתי לעיל את התרחיש לגבי ה S&P בסופ"ש
הדאקס צפוי לפתוח שלילי משמעותי הבוקר על רקע הלחץ מצד הניקיי היפני אבל גם מצד ההצבעה על ה BREXIT (מונח שהמציאו לגבי ההצבעה הבריטית)
שנחאי - ההערכה היא שלילית כרגיל
הנפט - ממשיך במגמת ההיחלשות שלו לכיוון 42 דולר
הזהב - ההערכה נשארת חיובית ל 1400 $
הדולר - הוא אכן נחלש לאחר ההודעה של ילין אבל לא מהותית...יש לקחת בחשבון שהדולר משמש גם סוג של מפלט בעיתות משבר כך שיש מקום לאופטימיות לגביו
מבחינת המקרו -
ב 12:00 - מדד המחירים לצרכן באירופה
אצלנו - נתון התמ"ג יפורסם
בארה"ב ב 15:30 - מדד המחירים לצרכן + מדד הייצור של פילדלפיה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1497/8 עד 1408
הפתיחה במעו"ף בפקיעה השבועית שנרשמה היא צורמת על רקע המצב הכללי
קשה מאוד לראות את המדד חיובי מסיים בנימה אופטימית לקראת סופ"ש
אלא 1380 הופכת למוחשית כרגע יותר


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il