סקירת בוקר
יראה, 5/5/16
בוקר יום חמישי 5.5.2016 יום פקיעה שבועית
הערכות כלליות:
1. עדיין טווח התנועה ב S&P הוא בין 2040 ל 2100 כאשר בלילה נרשמה ירידה של כ 0.6%
והוא עומד כרגע על 2050
עדיין אני מעריך שני דברים -
גם בטווח הקצר צריכה להגיע תנועה עולה חזרה לאזור 2080 עד 2100
מצד שני ההערכה הכללית נשארת שלילית לנמוך שנתי
2. הדאקס -
איבד אתמול עוד אחוז וסגר על 9828
סה"כ מלמטה הוא תחום כרגע על 9600 אם בכלל יגיע אליה בטווח הקצרצר
למעשה אני עדיין מצפה גם בו לסייקל עולה חזרה מעלה לכיוון 10400
כשהוא שומר על ה 9600
ובכל זאת גם בו ההערכה הכללית היא שלילית לנמוך שנתי
למרות הצפי שלי שיחזור מעלה לתנועה עולה קצרה
3. מדד המעו"ף -
ההערכה הכללית נשארת שלילית למינימום נמוך שנתי
מצד שני המדד צמוד בשלב זה למה שיעשה הסנטימנט בדאקס בטווח הקצר
לכן בהתבסס על ההערכה שנתתי לדאקס צריך לקחת בחשבון כניסה של מהלך עולה
מתקן ומוגבל גם במעו"ף
אבל זה לא אמור לקרות כבר מהפתיחה היום למרות שיתכן והיא תהיה ירוקה אני מצפה
שהמדד יחליף צבע לאדום בכל מקרה היום ואולי הסיומת תהיה ירוקה וגם זה בספק גדול
מדד 75 -
כבר כתבתי שאני מצפה ממנו לחזור ל 800
יחד עם זאת הוא סימן אתמול שבירה של הניסיון שלו לחזור מעלה במיידי ולכן עולה הסבירות שלפני שהוא יתקן מעלה הוא ירד תחילה ל 760 770
הבוקר הארביטראז שלילי כ 0.3%
חוזה S&P ניצבע בירוק כ 0.4% וצריך לקחת את זה בעירבון מוגבל
אני אומנם יודע שה S&P אמור לעלות תנועה עולה ל 2080 עד 2100 חזרה וגם דיי סביר שבמהלך הסופ"ש הוא ינסה אבל לא בטוח שהחוזים של עכשיו משקפים את מסחר האמת שיכול להיות מעורב כלומר שלילי בחלקו
הדאקס - אני לא בטוח שתנועה עולה שלו הבוקר היא אמינה אבל כבר אמרתי שהוא אמור לחזור מעלה באופן מוגבל עד 10200 וקרוב ל 10400
שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית והיא נותרת שלילית
הנפט - ממשיך בזרימה לכיוון 48 דולר לאחר מהלך מתקן יורד
הדולר - בנק ישראל כן סיפק את התמיכה (זו היתה למעשה ההערכה בסקירות)
הזהב - ניסחר ביציבות סביר להניח בין 1260 ל 1280 לאונקיה
מקרו -
סה"כ ממתינים לדו"ח התעסוקה מחר
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1404 עד 1420
אני כלל לא בטוח שפתיחה ירוקה היום היא ערובה לסיומת ירוקה
יש לי אינדיקטורים שאומרים לי שכל ניסיון לעלות יסתיים בירידות ...זה אומר שאפילו אם יעלו היום...יפתחו ירוק ויסיימו ירוק הם ירדו בחזרה אולי כבר שבוע הבא
יכול להיות שהמדד יקח פסק זמן מירידות היום...אבל אני אשאר עם הערכה חיובית לגבי צד הפוטים על בסיס מה שכתבתי אתמול ואני מקווה שזה מובן...אבל גם מדגיש שאין טריגר שלילי כרגע וחוברים רק בטריגר
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה