TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/2/16
בוקר יום שני 15.2.2016

אין היום מסחר בוול סטריט לרגל יום הנשיא

הערכות כלליות:

1. וול סטריט -
ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית ללא קשר לתנועות הטווח הקצרצר בוול סטריט
מה שקרה בסופ"ש זו התעקשות שוב על הנמוך השנתי ואי שבירה שלו
אלא שוב בלימה וניסיון לחזור מעלה
תמיד מחפשים את התירוץ התורן...במקרה הנוכחי זינוק מסויים במחיר הנפט אחרי הגעה
לשפל שנתי שוב - וגם זה אחרי שחיפשו את הטריגקר התורן לתיקון כזה ומצאו אותו
באיזו אמירה מעורפלת של איזה נציג באופאק
יש לשים לב - אין באמת שינוי במצב !!
יש מציאה של תירוצים קטנים לטריגרים לטווחים קצרצרים
ככה עובד סנטימנט !!
ובשורה התחתונה - לא צריך להתרשם מהעליות בסוף השבוע בוול סטריט
תיקון - הוא רק תיקון - ומבחינתי המגמה נישארת מטה עדיין

2. הדאקס - נפל ביום חמישי כמעט 3%
ביום שישי הוא חזר את כל מה שהוא נפל ביום חמישי
האם מדובר על מגמה אמיתית מעלה? כמו שכתבתי בסעיף 1 אז גם כאן אני אומר -
מדובר על תיקון ותו לא - הדאקס יכול לייצר מהלך מתקן עד 9100 במקרה הכי נמוך
אולי 9200 ואולי אולי 9400 - אבל לא יותר מזה לדעתי כרגע
כלומר שוב נמצא אותו חוזר לנמוך השנתי לפני שיבצע באמת מהלך ראוי יותר


3. מדד המעו"ף - נתן תנועה חזקה למטה ביום חמישי עד לסיום וסגר ב 1383
אתמול כתבתי כך -
"צפויה תנועה מתקנת עולה אולי דו יומית כרגע
בכל מקרה בין אם היא תהיה דו חד או יותר יומית אני נישאר עם הערכה שלילית
המעו"ף יחזור לנמוך שנתי - ישבור אותו - ולדעתי ילך לפגוש גם את 1330/40"
בפועל המדד אכן ביצע תנועה עולה אתמול מעט הססנית אבל עדיין עולה
המדד יכול להמשיך אותה ל 1420 לפני שיפול חזרה
אין ביטחון בהמשכיות התנועה העולה ליום נוסף משמעותי



וול סטריט -
ה S&P ביקר בנמוך השנתי שלו ביום חמישי כמעט 1810 אבל קיבל שוב פוש למעלה מתוך אי רצון לרדת מהנמוך הזה והחשש ממנו הוא נתן פוש למעלה
כמו שאמרתי לעיל מחפשים במצבים כאלה תירוצים ולא שינוי מהות
התירוץ הגיע משני גורמים פופולריים במצבים כאלה - הצהרות ואמירות
1. הצהרה של נציג הפד - הכלכלה האמריקאית מספיק בסדר בשביל לעבור זעזועים
זוז הצהרה דו סיתרית מעט אבל הסנטימנט בחר לפרש אותה לצרכיו
והוא רוצה להתחלף מעט
2. הצהרה של נציג באופאק שהקפיצה את מחיר הנפט
ושוב זה אותו סיפור בדיוק כמו עם ה S&P ...גם כאן הגיע הנפט לנמוך שנתי וחיפש את
התירוץ להחליף סנטימנט ...עדיין אין שינוי במהות
שורה תחתונה -
עוד נראה את ה S&P חוזר מטה לדעתי לנמוך השנתי שוב ...ואף שובר אותו


מדד המעו"ף עלה אתמול בסיכום יום כאחוז כשהוא סוגר על 1397/8
מחזור המסחר היה נמוך כמו ימי ראשון אופיניים
את העלייה במדד הובילו המניות הדואליות כחלק מתיקון ליום חמישי
מדד הבנקים תמך במדד באופן הססני בלבד
סקטור הגז סיפק גם הוא תמיכה אבל לא כזו שמסמנת המשכיות

לסיכום:
ההערכה הכללית שלי מפורטת בהערכות הכלליות
המדד לא סימן תחתית והוא יחזור לרדת ויקבע תחתית חדשה שאני נוטה לראות אותה ב 1330/40
אבל לטווח הקצרצר הוא נימצא במיקום נייטראלי שלא ברור עדיין אם ימשיך מעלה עוד קצת להשיג את 1420 לפני שירד שוב
אתמול נתתי טווח תוך יומי של 1405 מלמעלה שלא נחצה אתמול
במידה ותהיה התבססות מעל 1405 אז סביר שהמדד ילך ל 1425 תחילה
כרגע על פי תנאי הפתיחה באירופה נקבל כנראה מהלך עולה תחילה


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
בוול סטריט לא יתקיים היום מסחר עקב יום הנשיא..אבל על פניו מחר אמור לההתנהל מסחר מעורב עד חיובי בוול סטריט עדיין כאשר ההערכה הכללית נותרת שלילית
הדאקס - יש לקרא את הערכה מספר 2 בהערכות הכלליות - זו הערכה מדוייקת
שנחאי - אני נותר שלילי לגבי שנחאי בהערכה הכללית
לאחר שבוע של חופש משנחאי המסחר בשנחאי חוזר
היום בבוקר פורסם המאזן המסחרי הסיני
בשורה התחתונה הנתונים מצביעים על האטה ואפילו חריפה
היצוא נפל בחדות והיבוא נפל בחדות ...היבוא נפל יותר מהיצוא וכך התקבל מאזן מסחרי חיובי שמחושב יצוא פחות יבוא
המאזן המסחרי הזה השפיע לחיוב על היואן
סה"כ הנתונים האלה רעים באופן כללי אבל יוצרים גם בלבול מסויים בפרשנות לגביהם
הנפט - אין שינוי משמעותי במחיר הנפט לאחר הזינוק אתמול והוא מתייצב סביב ה 29 דולר
יש לציין שכרגע אני חושב שהוא יחזור להידרדר שוב ...אבל בגדול מאוד סביר לי שעוד ניראה זינוקים משמעותיים במחיר הנפט...אולי על רקע אירוע גיאו פוליטי כלשהו
מבחינת המקרו -
היום בשעה 16:00 ידבר דארגי שוב ובטח יחלק הצהרות לגבי תמיכת ה ECB בבנקים באירופה או בכלל לגבי ההרחבה הכמותית ...לא ברור מה הוא יאמר ומה יסיקו מזה ...אני כן חושב שהדאקס ימצא סיבה להסתובב בחזרה מטה בערך לפי מה שכתבתי בסעיף 2 לעיל
אצלנו - יפורסם מדד המחירים לצרכן


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1488 עד 1425
זה טווח רחב מאוד אבל הוא מותנה ואני מצמצם אותו ל 1405 עד 1394
התבססות מעל 1405 שווה בסבירות טובה 1425
מתחת 1494 תוביל ל 1488 וכניראה ישירות ל1480
הסבירות לתרחיש השלילי כבר היום היא נמוכה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il