TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/2/16
בוקר יום ראשון 14.2.2016

הערכות כלליות:

1. וול סטריט -
ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית ללא קשר לתנועות הטווח הקצרצר בוול סטריט
מה שקרה בסופ"ש זו התעקשות שוב על הנמוך השנתי ואי שבירה שלו
אלא שוב בלימה וניסיון לחזור מעלה
תמיד מחפשים את התירוץ התורן...במקרה הנוכחי זינוק מסויים במחיר הנפט אחרי הגעה
לשפל שנתי שוב - וגם זה אחרי שחיפשו את הטריגקר התורן לתיקון כזה ומצאו אותו
באיזו אמירה מעורפלת של איזה נציג באופאק
יש לשים לב - אין באמת שינוי במצב !!
יש מציאה של תירוצים קטנים לטריגרים לטווחים קצרצרים
ככה עובד סנטימנט !!
ובשורה התחתונה - לא צריך להתרשם מהעליות בסוף השבוע בוול סטריט
תיקון - הוא רק תיקון - ומבחינתי המגמה נישארת מטה עדיין

2. הדאקס - נפל ביום חמישי כמעט 3%
ביום שישי הוא חזר את כל מה שהוא נפל ביום חמישי
האם מדובר על מגמה אמ יתית מעלה? כמו שכתבתי בסעיף 1 אז גם כאן אני אומר -
מדובר על תיקון ותו לא - הדאקס יכול לייצר מהלך מתקן עד 9100 במקרה הכי נמוך
אולי 9200 ואולי אולי 9400 - אבל לא יותר מזה לדעתי כרגע
כלומר שוב נמצא אותו חוזר לנמוך השנתי לפני שיבצע באמת מהלך ראוי יותר


3. מדד המעו"ף - נתן תנועה חזקה למטה ביום חמישי עד לסיום וסגר ב 1383
גם כאן צפויה תנועה מתקנת עולה אולי דו יומית כרגע
בכל מקרה בין אם היא תהיה דו חד או יותר יומית אני נישאר עם הערכה שלילית
המעו"ף יחזור לנמוך שנתי - ישבור אותו - ולדעתי ילך לפגוש גם את 1330/40



וול סטריט -
ה S&P ביקר בנמוך השנתי שלו ביום חמישי כמעט 1810 אבל קיבל שוב פוש למעלה מתוך אי רצון לרדת מהנמוך הזה והחשש ממנו הוא נתן פוש למעלה
כמו שאמרתי לעיל מחפשים במצבים כאלה תירוצים ולא שינוי מהות
התירוץ הגיע משני גורמים פופולריים במצבים כאלה - הצהרות ואמירות
1. הצהרה של נציג הפד - הכלכלה האמריקאית מספיק בסדר בשביל לעבור זעזועים
זוז הצהרה דו סיתרית מעט אבל הסנטימנט בחר לפרש אותה לצרכיו
והוא רוצה להתחלף מעט
2. הצהרה של נציג באופאק שהקפיצה את מחיר הנפט
ושוב זה אותו סיפור בדיוק כמו עם ה S&P ...גם כאן הגיע הנפט לנמוך שנתי וחיפש את
התירוץ להחליף סנטימנט ...עדיין אין שינוי במהות
שורה תחתונה -
עוד נראה את ה S&P חוזר מטה לדעתי לנמוך השנתי שוב ...ואף שובר אותו



מדד המעו"ף איבד ביום חמישי כ 2.75% וסגר על 1383
כולם תרמו שליליות אבל טבע עלח רקע דוחותיה הית קיצונית יותר בשליליות שלה
נייס היחידה שהשפיעה לטובה במידה מוגבלת כפי כוחה

לסיכום:
המדד יפתח היום בירוק
אבל חד משמעית אני מעריך שהוא יחזור לנמוך של יום חמישי
רצוי לראות מה עוצמת הפתיחה הירוקה במדד כי הוא עשוי לבצע תיקון מהיר ל 1420 לפני שירד חזרה מטה


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור סביר של כ 0.6%
חוזה S&P לא רלונטי היום אבל סביר שמחר עוד ימשך הסנטימנט המתקן בוול סטריט
אבל יש לקרא את ההערכה הכללית גם לגבי ה S&P והיא נותרת שלילית
הדאקס - גם ההערכה לגביו נותרת עדיין שלילית ומפורט לגביו בהערכות הכלליות לעיל
שנחאי - לא היה מסחר בו שבוע שעבר והוא יחזור מחר כאשר גם אצלו ההערכה הכללית נותרת שלילית
יש לשים לב -
מעבר לכל מה שהצבעתי לגביו כגורם בעייתי במדדים
אפשר להוסיף גורם שכלל לא לקחתי בחשבון והוא נושא הריביות הנמוכות בעולם
מה שהכביד מאוד על המדדים שבוע שעבר כאשר אין כלל מסחר בשנחאי היה חד משמעית מצב הבנקים באירופה - הריבית השלילית פוגעת בהם לאורך זמן
מבחינת המקרו -
ישנם נתונים חשובים מסין בתחילת השבוע
מחר כבר יפורסם המאזן המסחרי הסיני - זה כמובן עד כמה שאפשר לסמוך על אמינות פרסום הנתונים שלהם


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1393 עד 1405
המדד יפתח חיובי זה ברור - והשאלה היא עד כמה ומה הוא יעשה לאחר הפתיחה
לא סביר בעיניי שהמדד יחזור כבר היום לנמוך השנתי שלו וירד מ 1380
יותר סביר בעיניי שהוא ישנור על החיוביות שלו להיום
ואם מחר מצב הענינים יהיה עדיין בסדר הוא ילך לבקר ב 1420
אבל אני נותר שלילי - הוא יחזור לבקר בנמוך השנתי שלו מסיבה כזו או אחרת
זה כמובן הערכה שלילית סולידית...מבחינתי תחתית יש ב 1330/40



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה





- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il