| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/2/16 בוקר יום חמישי 11.2.2016 יום פקיעה שבועיתהערכות כלליות: 1. וול סטריט - אני נותר עם ההערכה השלילית כרגיל ל 1600 ב S&P הבעיה נשארה הטווח הקצר קצרצר ביומיים שלושה האחרונים אני מדבר על יציאתו של מהלך מתקן מהלך כזה ניסה לצאת אתמול והתחיל אף שלשום...אבל כמו שאמרתי הוא מחפש טריגר לחילוף בסנטימנט ...טריגר כזה ציפו מילין לתת אתמול בפועל היא לא סיפקה את הסחורה והמדדים עשו מראית עיין של עלייה שורה תחתונה - למרות הסגירה אתמול עדיין יש מצב שימצא התירוץ למהלך מתקן עולה מינימלי כלומר האפשרות הזו עדיין קיימת עוד לפני שה S&P ישבוא את הנמוך השנתי שלו 2. כמו עם וול סטריט כך הדאקס מנסה להוציא מהלך מתקן גם עם הדאקס מדובר בניסיון שהוא חלש עדיין בכל מקרה 8500 תיצור עבורו מהלך מתקן אגרסיבי להערכתי אבל בגדול...יש לשים לב למה שקורה באירופה עם הבנקים שזו נקודה של חולשה שלדעתי לא ציפו לה ב ECB ...בכל אופן שמועות מדברות על רכישה של הבנקים על ידי ה ECB ...זה לא ניראה לי מבוסס אבל בכל מקרה דארגי יעשה פעולה כלשהי מעריך שהיום ספציפית הדאקס ייסחר מעוטרב 3. מדד המעו"ף - אני עם שתי הערכות כרגע - גם תיקון במדד לאזור 1450 גם נפילה של המדד ל 1380 +- אני עדיין לא בטוח מה יקרה לפני מה אבל אני נותן קרדיט לתנועה חיובית קודם עד שיוכח אחרת וול סטריט - סיומת חלשה מאוד ב S&P לאחר האופטימיות שפוזרה במהלך היום ה S&P מחק את כל העלייה שלו ואף סיין בנטייה שלילית קלה כנ"ל גם מדד הנסדאק אבל יש לציין - כרגע מדובר עדיין על מצב הפיך לטווח הקצרצר והלי קשר להערכה השלילית הכללית שלי מדד המעו"ף ניסחר מעורב כאשר מה שמנחה אותו זה כניסה למהלך מתקן סה"כ המדד סגר על 1422.5 שזו סגירה סבירה עדיין אופטימית לכיוון מהלך מתקן מחזור המסחר יש לציין היה נמוך ביחס לממוצע המדד נתמך על ידי מניות הבנקים בעיקר לסיכום: עד לדקות הסיום המדד נאבק על הסנטימנט שלו ועל נקודת הסגירה בפועל הוא סגר אתמול סביר אופטימי קל עם ניצני המשכיות למהלך המתקן מעלה סביר להניח שהמסחר היום יפתח ויתנהל שלילי לפחות בחלק מהיום אבל כמו שאמרתי לגבי וול סטריט - האפשרות שהמדד יתהפך לירוק לאחר מכן היא דיי סבירה השאלה היא עד לסיום איך המדד יסגור והאם הוא קודם יתקן מעלה ל 1450 או קודם ירד ל 1380...מלמטה זו 1402 כרמת תמיכה מלמעלה זו 1424 כרמת פריצה בשלב הזה פתיחה אדומה היום לא אומרת שהמדד לא יבצע מעבר הדרגתי לחיובי בהמשך הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.64% חוזה S&P נסחר שלילי בין 0.4% ל 0.5% ההערכה הכללית שלי ל S&P נותרת שלילית אבל לטווח הקצרצר הוא עדיין עשוי להתהפך בסנטימנט שלו לתוך תיקן שוב ...וגם תיקן כזה לא אמור להיות מהותי או דרמטי הדאקס - מפורט לגביו בהערכות הכלליות ורק אוסיף שגם פתיחה שלילית היום בדאקס לא מחייבת שהסנטימנט לא יתהפך בהמשך היום שנחאי - ההערכה הכללית נותרת שלילית הנפט - יורד חזרה לאט לנמוך השנתי שלו ומתקרב ל 26 $ כמובן שזה לא תורם לחילוף בסנטימנט במדדים לתוך מהלך מתקן אין היום נתוני מקרו משמעותיים אבל העדות של ילין בקונגרס תימשך היום ואני לא רואה אותה מחדשת משהו מיוחד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1402 עד 1424 זה טווח ראשוני כי עדיין לא ברור לי אם תישבר היום 1402 ואז המדד עלול להיכנס לשליליות שתוביל אותו עד 1397 עם סיכוי ל 1380 בשלב זה כל עוד 1402 לא נישברת אני מחפש לראות את המדד מנסה לחזור חזרה מעל 1420 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |