TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/2/16
בוקר יום רביעי 10.2.2016

הערכות כלליות:

1. ה S&P סיים בלילה על האפס לא משמעותי אבל סיומת מעט אופטימית ביחס להתנהלות שלו בפתיחה ואפשר לסכם את זה כך -
המסחר מחכה לטריגרים וקיים בלבול ניכר בהתנהלות של המדדים...בלבול של חוסר וודאות
וחוסר וודאות מטיבעו ברירת המחדל שלו היא ירידה כל עוד אין לו טריגרים
נכון לאתמול המדדים נכנסו ליום של המתנה כאשר היום תדבר ילין וסביר שתספק להם טריגר כלשהו
אתמול כתבתי כך -
ניכר שמתקיימת מלחמה על רמות התחתית של 2015
למעשה זה נותר בתוקף גם אתמול והמסחר הסתיים ללא תזוזה ביחס ליום קודם
בכל אופן אני נותר עם הערכה כללית ליעד 1600 ב S&P כולל זינוק של ה VIX לשיאו השנתי
זה לא אומר שלא יתבצע מהלך מתקן לפני כן
מהלך כזה יצא לדרך בנסיבות כאלה או אחרות וגם הוא יהיה אגרסיבי אבל קצר
הסנטימנט יודע יפה מאוד להתחלף כשצריך והוא תמיד מוצא את הסיבות לכך
יכול להיות ואין בזה ביטחון כלל שילין תספק טריגר כזה בלילה
ויכול להיות שהיא תחריף את המגמה השלילית לטווח הקצרצר וקצת קשה לי לראות אותה לא מנסה לעודד את המדדים לתקן
השורה התחתונה היא - שהלילה הקרוב איננו חד משמעי כלל והוא יכול מאוד להתנהל בצורה סוערת ולדעתי הוא יהיה בכל מקרה יום מסחר מעורב שרק הסיומת בו תקבע את הטווח הקצרצר...אגב הסיבה העיקרית למסחר השלילי כאשר זה שבוע בו סין לא נסחרת כלל זה בעיקר חששות מפני מצב הבנקים באירופה

הערה קטנה (ניכתב אתמול):
לאורך כל החודשים האחרונים יש כמעט קונצנזוס בין הכלכלים למיניהם לגבי מצב הכלכלה האמריקאית והעולם בכלל...לדעתם אין סיבה לרדת והם טוענים את זה חודשים
לאורך התקופה הזו למעשה הערכתי הערכה שלילית כנגד הקונצזוס הזה
גם כשהמדד עלה לשיאו בוול סטריט טענתי שהוא יפול חזרה לתחתית השנתית
סביר להניח שגם המשך ההערכה יתקיים וניראה את ה S&P ממשיך לרדת
סה"כ הכלכלנים צודקים ...המצב לכאורה מעבר לנפט וסין וכו נראה בסדר אצל האמריקאים...
אלא שלשוק יש חוקים משלו וחוק מספר אחד אצלו הוא חוק הסנטימנט
זה לא תמיד נמדד במצב הכלכלי העכשוי ובמה שניראה לעין
בכל אופן דעתי האישית היא שגם במה שנוגע למצב הכלכלה האמריקאית מרכיב אי הוודאות גבוה ממרכיב הוודאות באופן דיי משמעותי כרגע וכבר הרחבתי על זה בלא מעט סקירות
מרכיב אי וודאות הוא אוייב גדול של השווקים


2. הדאקס - אין שינוי מהותי בהערכה לגבי הוא נמצא כיום על 8879
אני מאמין שהוא יוציא מהלך מתקן אגרסיבי עוד מעל 8500

3. מדד המעו"ף ירד אתמול ל 1410 שזו ההערכה שנתתי לו עוד כשנסחר ב 1470
אתמול הוא גם ירד לפרק זמן קצר עד 1404
ובסיום ממש הוא נתן פוש למעלה ...כאילו עם ניחוח של יציאה של מהלך מתקן שעליו דיברתי לפני יומיים
נכון לרגע זה אני נוטה להעריך שגם אם הוא יוציא מהלך מתקן ברמות הנוכחיות כבר הוא יחזור לרדת לביקור מתחת 1400 בואכה 1380



וול סטריט -
אין שינוי משמעותי ביחס ליום אתמול
המצב ב S&P מפורט בסעיף 1 של ההערכות הכלליות כולל הערכה קדימה


מדד המעו"ף אומנם איבד בסיכום יום רק 0.2% וסגר על 1418 כמעט
אבל יש לציין שהוא כבר ביקר ב 1404 ותוך דקות בחלק המסחר האחרון הוא הטיס את עתמו חזרה מעלה באופן סתמי היתי אומר כתגובה לתנודתיות בוול סטריט
סה"כ זה מדד מוטה ביומד אבל אתמול הוא תיקן בהשראת הבנקים

לסיכום:
בנקודת הזמן הזוט צפוי לנו יום מסחר מעורב
אפשר להריח כניסה של מהלך מתקן שעליו דיברתי אבל עדיין אני לא יכול לומר באופן ברור שלא תבא זליגה נוספת כבר היום אולי אל מתחת 1400 לפני שיכנס מהלך מתקן
הסיומת אתמול עם כל הכבוד לה לא הית מספיק טובה עדיין


הבוקר הארביטראז מאופס וחסר השפעה ומשמעות
חוזה S&P נסחר בנטייה חיובית של 0.2%
אני מניח שהמסחר בוול סטריט יתנהל בנטייה סוערת מעורבת בפרט משעה 17:00 ואליך עם הנאום של ילין
הדאקס - מפורט לעיל בהערכות הכלליות כשרק אוסיף שלמרות נקודת החולשה המהותית של הבנקים באירופה שזה אכן מסוכן ...צריך לזכור שעדיין דארגי מזרים כסף והוא עדיין יכול לתת פעמה שניה אגרסיבית של הרחבה כמותית ורוב הסיכויים שיעשה את זה לנוכח מצב הבנקים שם
הנפט - למרות שהוא עולה לכאורה כרגע מצבו לא מזהיר והוא נסחר מתחת ל 30 דולר
הדולר - נימצא שוב בנסיגה אבל אני נותר אופטימי לגביו לטווח הבינוני
שני אירועי מקרו משמעותיים היום:
1. עדות של ילין ב 17:00 בקונגרס שבו היא תדבר על מצב הכלכלה ועל הצפי לריבית
2. בשעה 17:30 מלאי הנפט הגולמי בארה"ב שישפיע על מחיר הנפט כנראה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1404 עד 1424
לשים לב - עד לשעה 17:00 המדד לא יחליט כנראה איך הוא מסיים את היום הזה
למעשה גם אני לא בטוח איך יסתיים היום
מצד אחד ירידה מ 1400 לפני תיקון קורצת לי מצד שני צריך להיות קשוב למהלך מתקן אפילו מהרמות הנוכחיות כי הוא יצא החודש בכל מקרה לדעתי והדילמה היא רק אם מ 1410 +-
או לאחר ירידה ל 1380/90...בכל מקרה מהלך מתקן כזה יוביל בסבירות גבוהה ל 1450 לערך




יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il