TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/2/16

בוקר יום ראשון  7.2.2016


הערכות כלליות:


1.      וול סטריט איבדה גבוה בסיכום מוצ"ש אבל עדיין מעל לנמוך השנתי שלה כאשר גוברים הסיכויים לשבירה מטה גוברים ליעדים שלי קרי 1600 לערך ב S&p


יש לקרא את דעתי לגבי דו"ח התעסוקה האמריקאי משבוע שעבר


בפועל את דו"ח התעסוקה שפורסם ביום שישי היתי מגדיר כברדק אחד גדול


תוספת המשרות בפועל – נתון גרוע (מן הסתם יאשימו גורמים זמניים)


אבל האבטלה ירדה וגם השכר לשעה עלה


בשורה התחתונה – הדו"ח הזה נתון לפרשנויות משני צדדים ואני לא בטוח אם הוא דו"ח טוב או רע


בפועל הפרשנות השלטת היא ששני הנתונים האחרונים מאפילים על תוספת המשרות


לכן הסבירות להעלאת ריבית גדלה השנה.


מבחינתי העלאת ריבית זה תהליך בריא...אם זו הסיבה שבאמת המדדים יורדים דיינו


אני לא בטוח שזו הסיבה ושהמצב וורוד וזה דבר שחד משמעית ימים יגידו (חודשים)


כבר כתבתי באינסוף סקירות שהסיטואציה של הריבית בארה"ב מול המצב בסין ומול המצב האמיתי של הכלכלה האמריקאית ומול מחיר הנפט זה חתיכת מצב מסובך שאין לו תקדים


2.      למעשה אין שינוי מהותי במצבו של הדאקס


הוא משייט מעל לרמת ה 9000 כאשר ההערכה שלי היא ליציאתו של מהלך מתקן ואפילו אגרסיבי בין 9000 ל 8500


3.      מדד המעו"ף לאורך השבוע האחרון התנהל מאוד קשה


הוא ניסה לפרוץ קדימה ולתקן כמה פעמים אבל כשל


סה"כ למרות שביום חמישי בסגירה הוא סגר4 בפוש למעלה


בהסתכלות רחבה יותר הוא נותר שלילי...אני כמובן נותר עם ההערכה השלילית כרגיל לנמוך שנתי ול 1410 ו 1380 בקירוב


וול סטריט –


יום חמישי התנהל בהמתנה לדו"ח התעסוקה


לגבי דו"ח התעסוקה כבר פירטתי לעיל בהערכות הכלליות


סה"כ המדדים עומדים עדיין מעל לנמוך השנתי שלהם אבל עם נטייה ברורה לשבירה מטה אפילו ישירות לכיוון ה 1600 ב S&P


למרות זאת  - מהלך עולה חזרה יגיע   - אני לא בטוח בשלב זה אם עוד לפני שבירה או רק אחריה


 


מדד המעו"ף  במהלך השבוע החולף בסיכום שבוע כמעט ולא זז


בתוך השבוע עצמו ההתנהלות שלו הייתה לא עקבית וכמעט יום והיפוכו


יום חמישי נסגר על 1454/5 כשהוא מוסיף 0.45% כשהסיומת היא בנימה אופטימית קלה נקודתית  אבל בנימה פסימית כללית אם מסתכלים רחב


 


לסיכום:


ההערכה הכללית נותרת שלילית כרגיל


פירוט נמצא בהערכות הכלליות


ובכל זאת אני עדיין סבור שגל עולה יגיע והוא יהיה מספיק אגרסיבי כדי להביא את המדד קרוב ל 1560 אולי בואכה 1600


 


 


הבוקר הארביטראז’ שלילי כמעט אחוז שלם בהשפעה ישירה של הירידה החריפה במדד הנסדאק


הדאקס – אין היום מסחר בדאקס אבל ביום שישי הוא אומנם התנהל שלילי אבל יחסית סולידי כשהבוא נמצא מעל 9200 ...סביר להניח שבתחילת השבוע הוא יתחיל שלילי מסויים ממחר...פירוט לגביו נמצא בהערכות הכלליות


שנחאי  -  ההערכה הכללית נותרת שלילית כרגיל כאשר סביר להניח שמחר שנחאי תפתח שלילי


הנפט – ללא תזוזה משמעותית נסוג ביומיים האחרונים חזרה ל 31 דולר


את ההשפעה השלילית של הנפט אפשר היה לראות שבוע שעבר על מדינה כמו ניגריה שהגישה בקשה לסיוע...ועל חברות אמריקאיות... ואלה השפעות שעוד יתרחבו אני מניח


הדולר – יש נסיגה בשער הדולר...אני מניח שהוא ייבלם ב 3.85 או 3.83 ויחזור חזרה מעלה...ההערכה הכללית לגביו נותרת חיובית עדיין


את המקרו לשבוע הנוכחי אסקור מחר


 


 


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:


1434 עד 1444


הפתיחה בוודאות תהיה שלילית כאשר סבירות גבוהה לפתיחה מתחת 1440


גם אם המדד יסגור היום בנימה אופטימית לא צריך לתת לזה משקל גבוהה כי זה יהיה בלי הרבה אמינות...המטרה כרגע היא שלילית עדיין כלפי מטה אולי לשבירה ישירה של הנמוך השנתי


 


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה


יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il