TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/2/16
בוקר יום חמישי 4.2.2016

הערכות כלליות:

1. אין שום שינוי מבחינתי להערכות הכלליות לגבי וול סטריט ואני נותר עדיין שלילי
יחד עם זאת בסקירה אתמול חזרתי לכל אורך הסקירה על האפשרות של היפוך נקודתי
זה אכן קרה בפועל
אתמול כתבתי כך וזה כרגע בתוקף:
"היעד הכללי נותר אותו יעד שלילי...
אלא שבסופ"ש יש סבירות לא נמוכה ששוב נקבל סיבוב
כלפי מעלה במדדים מאזור הנמוך השנתי 1800 עד 1850 או בין 1850 ל 1900
ושוב אולי נסיון חתירה לכיוון ה 2000 ב S&P
כלומר יקח מעט זמן לשבור כלפי מטה"
בכל מקרה דו"ח התעסוקה האמריקאי מחכה בסוף השבוע
זה אומנם דו"ח חשוב לגבי מועד העלאת הריבית ...אבל הריבית כאן זה לא העניין
להיפך...חשוב שהדוח הזה יהיה טוב ואין שום בעיה בהעלאת ריבית בקצב מתון לעניות
דעתי בין אם האמריקאים יאהבו את זה בתנועה קצרה או לא
אם הדו"ח הזה ונתונים נוספים בחודשים הקרובים ייהו לא מספיק טובים זה הבעיה
בסיטואציה הנוכחית כאשר זה נוגד את התהליך של הפד...ויצור חוסר אמון לא פשוט
בקברניטים עם כלים מועטים לבצע שינוי ...לכן חשוב שהדוח הזה ונתונים אחרים יהיה טוב
ולא אחרת (זו דעתי )

2. הדאקס - גם אם הוא מייצר תנועה שלילית בטווח הקצר - אני מאמין שיגיע בו גל חיובי
סה"כ הוא נע בין 9000 ל 10000
הוא בעיקר מגיב לסנטימנט בעולם כרגע שהוא שלילי נכון להיום
אתמול הוא איבד גובה בדומה לשאר המדדים ...כלומר ההערכה שישיג 10200 בטווח
הקצרצר מבוטלת...
אבל ישנו פתח שוב לסיבוב פרסה בסוף השבוע
במידה ואכן נקבל סיבוב נקוטדתי בדאקס אז אפשר לראות אותו ב 10000

3. מדד המעו"ף השיג אתמול את 1446
סביר שהיום יפתח חיובי
אבל אני חוזר על שתי הנקודות שלי: (אלה דברים שכתבתי אתמול)
1. ההערכה הכללית לגביו עדיין שלילית לנמוך שנתי מינימום ...ל 1410 ו 1380
2 . יגיע גל עולה מתקן שיקח את המדד לכיוון 1540 עד 1560
3. גם במעו"ף יש סבירות שבסוף השבוע יווצר סיבוב נקודתי



וול סטריט -
יום משוגע ותנודתי שנפתח ירוק...הלך לאדום חזק ונסגר בירוק
ברקע נתוני מקרו לא טובים באופן כללי למעט סקר ה ADP הלא משמעותי
אבל מה ששינה את המגמה היה הזינוק במחיר הנפט בהמשך שחזר למעל 32 דולר
סה"כ מדובר על שנויי מגמה קצרים שהיתי מגדיר את הסיבות שלהם כתירוצים למהלכים שאפשר לקרא אותם מראש ולא שינוי מגמה
סביר שה S&P יחזור בסופ"ש ל 1950 עד 1970


מדד המעו"ף נפל אתמול ל 1446 בהשפעת המניות הדואליות מסקטור הביומד
לסקטור הזה יש השפעה חריפה על המדד
זו אחת הסיבות שמנסים לשנות את המשקלים של המניות במדד
בכל אופן המדד סגר אתמול על 1448 במחזור לא גבוה
סה"כ רשם ירידה של 0.63%

לסיכום:
המדד נסחר היום תחת השפעת הפקיעה השבועית
אבל בנוסף לפחות בפתיחה הוא ייסחר תחת השפעת הסגירה בוול סטריט ושינוי המומנטום
מה זה אומר מבחינת המגמה ? התשובה מבחינתי היא ששוב המדד עולה כדי לפול חזרה וכל עלייה שהוא יעלה מהיום הוא ימחק אותה בהמשך (לא בתוך יומי היום)


הבוקר הארביטראז הוא חיובי כ 0.87% בעיקבות הסיבוב בוול סטריט
חוזה S&P נסחר חיובי כרגע סביב ה 0.6%
סביר להניח שנקבל לפחות היום בלילה יום מסחר חיובי מתון בהמתנה לדו"ח התעסוקה מחר
כלומר בינתיים אני מצפה ל 1950 עד 1970/80 ב S&P
כאשר ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית
הדאקס - יתקן מעלה ביחד עם וול סטריט סביר להניח עד 9800 או 10000 וזה במקרה הטוב בשלב הזה
שנחאי - אני נותר עם הערכה שלילית כללית
הנפט - תיקן חזרה ל 32 דולר בחדות על רקע ירידה בשער הדולר שירד מטה בעיקבות דבריו של נשיא הפד של ניו יורק...
מה הוא אמר ? לא משהו חדשני במיוחד אבל כן דבר שחששתי ממנו
הוא בעצם רמז שלא תהיה העלאת ריבית נוספת בקרוב בוול סטריט כי נתוני המקרו פשוט על הפרצוף...היתי מעדיף נתוני מקרו טובים והעלאות ריבית בריאות בקצב מתון
למצב הנוכחי יהיה מחיר בהמשך...
ממתינים לדוח התעסוקה מחר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1462 עד 1454
מדובר על טווח לא הכי בטוח מאחר וזה יום פקיעה שבו אני מעדיף לא להעריך טווח בתחילת המסחר
המדד השיג אתמול את 1446 שזו נקודה שאני מדבר עליה יומיים כולל אתמול בבוקר...אלא שהוא ביצע אותה בצורה הכי מכוערת שאפשר והיה קשה ללכת עם זה
גם כל עלייה שהוא מיעלה החל מהיום הוא ירד חזרה לדעתי...אבל רוב הסיכויים שהיום הוא ישמור על הירוק שלו

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il