TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/2/16
בוקר יום רביעי 3.2.2016

הערכות כלליות:

1. אין שום שינוי בהערכה הכללית שלי לגבי וול סטריט
ההערכה נותרת שלילית ב S&P עד 1600 לפחות כולל זינוק ב VIX
השינויים הם בטווחים הקצרצרים
אתמול בסקירה הערכתי שהמדדים בוול סטריט יסחרו מעורב עד ירוק וייצרו יום ירוק אחד
נוסף לפחות
בפועל כבר מהצהריים הבנתי שזה לא הולך לקרות ...אלא תנועה שלילית שוב לכיוון
הנמוך השנתי ב S&P
מבלי להתעסק כרגע בסיבות לכל תזוזה...האפשרויות הן כרגע כאלה
היעד הכללי נותר אותו יעד שלילי...אלא שבסופ"ש יש סבירות לא נמוכה ששוב נקבל סיבוב
כלפי מעלה במדדים מאזור הנמוך השנתי 1800 עד 1850 או בין 1850 ל 1900
ושוב אולי נסיון חתירה לכיוון ה 2000 ב S&P
כלומר יקח זמן לשבור כלפי מטה את הנמוך השנתי ובדבר הזה יכול להיות שאני טועה
בכל מקרה דו"ח התעסוקה האמריקאי מחכה בסוף השבוע
זה אומנם דו"ח חשוב לגבי מועד העלאת הריבית ...אבל הריבית כאן זה לא העניין
להיפך...חשוב שהדוח הזה יהיה טוב ואין שום בעיה בהעלאת ריבית בקצב מתון לעניות
דעתי בין אם האמריקאים יאהבו את זה בתנועה קצרה או לא
אם הדו"ח הזה ונתונים נוספים בחודשים הקרובים ייהו לא מספיק טובים זה הבעיה
בסיטואציה הנוכחית כאשר זה נוגד את התהליך של הפד...ויצור חוסר אמון לא פשוט
בקברניטים עם כלים מועטים לבצע שינוי ...לכן חשוב שהדוח הזה ונתונים אחרים יהיה טוב
ולא אחרת (זו דעתי )

2. הדאקס - גם אם הוא מייצר תנועה שלילית בטווח הקצר - אני מאמין שיגיע בו גל חיובי
סה"כ הוא נע בין 9000 ל 10000
הוא בעיקר מגיב לסנטימנט בעולם כרגע שהוא שלילי נכון להיום
אתמול הוא איבד גובה בדומה לשאר המדדים ...כלומר ההערכה שישג 10200 בטווח
הקצרצר מבוטלת...אבל ישנו פתח שוב לסיבוב פרסה בסוף השבוע ומחר עד לסיום יום נוכל
להעריך את זה טוב יותר

3. מדד המעו"ף - שוב אציין שני דברים:
1. ההערכה הכללית לגביו עדיין שלילית לנמוך שנתי מינימום ...ל 1410 ו 1380
2. יגיע גל עולה מתקן שיקח את המדד לכיוון 1540 עד 1560
3. גם במעו"ף יש סבירות שבסוף השבוע יווצר סיבוב וזה דבר שרק מחר צריך להעריך


וול סטריט -
ה S&P איבד אתמול כ 1.87% כאשר ברקע עומד דו"ח התעסוקה בסוף השבוע
מה שהשפיע על המדדים אתמול זו תנועת מחיר הנפט השלילית
כאשר אפשר לשמוע על חברות אנרגיה שנכנסות למצוקה אמיתית וזה מעבר למדינות כמו ניגריה ספקית נפט שפנו כבר לסיוע וחילוץ
ובכל זאת על רקע דוח התעסוקה בסופ"ש ואולי בתמיכת מחיר הנפט יתבצע סיבוב פרסה נקודתי כבר בסופ"ש במדדים - זו אפשרות שאינני יכול להיות בטוח בה אבל היא קיימת בהחלט


מדד המעו"ף איבד אתמול עד לסיום יום כ 0.9% וסגר על 1457
מחזור המסחר היה קצת גבוה
כמעט כל מניות המדד רשמו יום אדום והכבידו אבל בלטה לרעה בזה בזק שלבדה ריכזה השפעה שלילית משמעותית
לטובה נציין את אלביט מערכות ופרוטרום

לסיכום:
המדד כשל בנסיון לחצוחת מעלה את 1476 ומצא עצמו בקצב איטי חזרה ב 1457
ההערכה שלי כרגע היא שהמדד בדרכו ל 1446
משם צריך לראות כיצד הוא מתנהג אבל אני להיום לפחות לא אופטימי ...אולי יום חמישי נקבל סימן חיובי לטווח הקצרצר


הבוקר הארביטראז הוא שלילי כחצי אחוז
חוזה S&P נסחר דיי סולידי על קו האפס ולא משמעותי בשלב זה
בעקרון סקרתי את ה S&P בהערכות הכלליות ...יש לצפות ליום מסחר מעורב עד שלילי עם אפשרות להיפוך בסופ"ש נקודתית לטווח קצר
שנחאי - ממשיכה לנזול מטה וההערכה שלי נותרת שלילית גם בהנחה שיתבצע תיקון עולה
הנפט - שוב מתקרב ל 29 דולר
כבר כתבתי אתמול שלא יפתיע אותי לראות אותו חזרה ב 25/6 דולר
לראות את הנפט ב 20 דולר זה כבר סיטואציה מסוכנת מכל בחינה ...גם כלכלית וגם גאו פוליטית לדעתי
הזהב - ממשיך להיראות טוב וסקרתי אותו בהרחבה לפני שבוע
הדולר - עדיין מועמד לחציית ה 4 שקלים
מבחינת המקרו -
שני דיווחים במוקד היום
1. סקר ה ADP המקדים לדוח התעסוקה ב 15:30
2. מלאי הנפט הגולמי בארה"ב שצפוי להשפיע על תנועת מחיר הנפט לטווח הקצרצר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1464 עד 1446
המדד צפוי לפתוח יחסית סולידי
יכול להיות שהוא ינסה לייצר תנועה עולה תוך יומית...אבל זה לא משנה...רוב הסיכויים כרגע שהוא הולך ל 1446 ישירות


 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il