סקירת בוקר
יראה, 2/2/16
בוקר יום שלישי 2.2.2016
הערכות כלליות:
1. בוול סטריט סיים בלילה ה S&P על האפס למרות פתיחה שלילית
אני משאיר את ההערכה לוול סטריט כמות שהיא ללא שינוי ממה שנכתב ביום ראשון
במהלך השבוע שעבר ציינתי שני דברים:
ההערכה הכללית היא שהמדדים בוול סטריט לא ראו תחתית
ועדיין אני עם הערכה ליעד 1600 ב S&P
מצד שני ציינתי שבנקודת הזמן הנוכחית ובמיקום הנוכחי של המדדים יש מצב ליציאתו של
מהלך מתקן
אכן נמצא התירוץ למהלך מתקן ובמקרה הטוב כפי שצליינתי בשבוע שעבר אני רואה את
ה S&P ב 2000 (גם זה בספק)
2. גם בדאקס לא היה שינוי משמעותי אתמול
הדאקס כשל שבוע שעבר בהגעה ל 10000 ונסוג ביום חמישי עד 9600
יחד עם זאת בהשפעת הסנטימנט מוול סטריט הוא חזר חזרה ל 9800
אתמול הוא נסוג מינורית אבל משאיר את התמונה פתוחה לטווח הקצרצר
שבוע שעבר ציינתי שהוא ככל הנראה ישיג במקרה הטוב בטווח הקצר את 10200
נכון להיום זו הערכה בתוקף...כלומר השגת 10000 עד 10200 ואז שוב נסיגה
3. ההערכה למדד המעו"ף נותרת שלילית
בטווח הקצר הוא עדיין מועמד לתת פוש לחציית 1500...זה עדיין לא בטוח כלל מאחר
ואתמול הוא כשל בסגירה אפילו מעל 1473
ההכרעה עוברת להיום
ובכל זאת הוא צפוי לרדת חזרה מטה לנמוך השנתי שלו שוב לפחות
וול סטריט -
כאשר ברקע פשיטת הרגל של ניגריה
עוד ברקע הנסיגה הנקודתית במחיר הנפט שוב
ועוד ברקע דוחות גוגל שפורסמו לאחר סגירת המסחר ...
התנהל המסחר בוול סטריט מרבית הלילה באדום בינוני כפי שהיה צפוי שיהיה לאורך יום אתמול בחוזים...אלא שבפועל המדדים סגרו את הירידה התוך יומית עד לסיום וסיימו בנימה אופטימית קלה
זו הית ההערכה המוקדמת שלי - המשך חתירה לכיוון 2000 במקרה הטוב ב S&P לפני נסיגה
אני משאיר את ההערכה הזו כך וזה למרות שגם היום החוזים אדומים
כלומר ה S&P ימשיך לנסות לחתור מעלה בטווח הקצרצר לפני שייסוג חזרה
מדד המעו"ף נותר ללא הכרעה אתמול לטווח הקצר
הוא סגר שלילי מינוס 0.35% על 1470 לאחר שכבר ביקר ב 1466
מחזור המסחר היה לא חריג
למעט בזק לא קיבלנו תמיכה משמעותית משום סקטור
לסיכום:
ההכרעה במדד לטווח הקצר עוברת להיום
אתמול ציינתי את 1473 כנקודה חשובה בסגירה המסחר
נקודה שמעליה תוביל לתנועה עולה קצרת טווח עד מעל 1500 בואכה 1520
אני אעדכן בהמשך את המצב להיום מהבחינה הזו
הטווח הקצר פתוח אבל ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית כרגיל
הבוקר הארביטראז חיובי בשיעור של כ 0.46%
חוזה S&P נסחר שלילי כרגע בשיעור של כ 0.3%
למעשה החוזים השליליים היום בדומה למה שאמרתי אתךמול אינם אמינים כלומר לא משקפים את המסחר בפועל...אני מצפה למסחר בלילה מעורב עד ירוק ...אולי רובו ירוק מינורי
את הדאקס סקרתי בהערכות הכלליות וגם בו אני מצפה היום למסחר מעורב
שנחאי - ההערכה הכללית נותרת שלילית ללא שינוי
הנפט - נסוג חזרה ל 31 $...מלמעלה הוא נתקל ב 34$ כחסם
סה"כ הוא נע כפי שציפיתי בסקירות קודמות ואין כרגע צפי מיוחד לגביו...אבל בגדול יש סבירות לא נמוכה כללי שהוא יחזור להיסחר ב 25/6 $
מבחינת המקרו -
אין שינוי משמעותי בדולר ...הוא נמצא לכאורה בעמדת המתנה
אני נותר אופטימי לגביו באופן כללי לעניין חציית ה 4 שקלים
יש לציין - שקיימת בעולם כרגע מלחמת מטבעות במינון מאוד נמוך ...אפשר היה לראות את זה בהורדת הריבית ביפן בתחילת השבוע
מבחינת המקרו -
דו"ח התעסוקה הגרמני ב 12:00 לערך
אין היום נתוני מקרו מיוחדים אבל בעיקרון מחכים לדו"ח התעסוקה האמריקאי ביום שישי
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1466 עד 1476
הפתיחה עצמה צפויה להיות אפסית חסרת משמעות
המסחר צפוי להתנהל מעורב בתוך הטווח המצויין ...כלומר התנהלות מינורית לקראת הכרעה על הטווח הקצר
ככל הנראה למרות שמוקדם עדיין לומר...כל סגירה מעל 1472 תיחשב חיובית לטווח הקצר עם סבירות גבוהה לפוש מעל 1500
ועדיין זה יהיה לטווח הקצר לקראת נסיגה חזרה
אתמול ציינתי לפני שיצאתי - שעד שיוכח אחרת הולכים על שורט
נטל ההוכחה עובר להיום - כאשר אני שוב מצפה למסחר לא תנודתי במיוחד אבל כזה לקראת הכרעה
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה