TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/2/16
בוקר יום שני 1.2.2016

הערכות כלליות:

1. במהלך השבוע שעבר ציינתי שני דברים:
ההערכה הכללית היא שהמדדים בוול סטריט לא ראו תחתית
ועדיין אני עם הערכה ליעד 1600 ב S&P
מצד שני ציינתי שבנקודת הזמן הנוכחית ובמיקום הנוכחי של המדדים יש מצב ליציאתו של
מהלך מתקן
אכן נמצא התירוץ למהלך מתקן ובמקרה הטוב כפי שצליינתי בשבוע שעבר אני רואה את ה S&P ב 2000 (גם זה בספק)

2. הדאקס כשל שבוע שעבר בהגעה ל 10000 ונסוג ביום חמישי עד 9600
יחד עם זאת בהשפעת הסנטימנט מוול סטריט הוא חזר חזרה ל 9800
שבוע שעבר ציינתי שהוא ככל הנראה ישיג במקרה הטוב בטווח הקצר את 10200
נכון להיום זו הערכה בתוקף...כלומר השגת 10000 עד 10200 ואז שוב נסיגה


3. מדד המעו"ף רשם עלייה צפויה בבוקר אתמול
אבל לא רשם חריגה משמעותית ביחס לנקודת הפתיחה
אני מציין שני דברים נכון להיום:
1. לא משנה שהמדד יתרומם גם ל 1480 או אפילו מעל עד לאינטרוואל 1510/20
הוא יחזור לסגת ויבקר בנמוך השנתי שלו שוב כאשר גם 1410 ו 1380 על הפרק
2. המדד צריך להתקרב ל 1560 במסגרת מהלך עולה
אני כרגע לא בטוח מה יקרה קודם הנסיגה מסעיף 1 או העלייה קודם.
אתמול רשמתי שאני מאמין שלפני התבססות מעל 1480 הוא יסוג
אני מוריד את ההערה הזו ומסייג שיש מצב שהמדד יעשה פוש נוסף אפילו עד 1510/20 לפני שיסוג...נכון לעכשיו המבחן נמצא ב 1480 ואתמול המדד לא צלח אותו



וול סטריט -

במהלך סופ"ש אירעו שני דברים
נתון התמ"ג הציג קריאה חלשה כאשר הצפי היה להתרחבות של 0.8% והוא פוספס
מצד שני יפן הודיעה על הורדת הריבית מ 0.1 למינוס 0.1 ובעצם ריבית שלילית
כתבתי כאן שבוע שעבר שנתון מקרו כמו נתון התמ"ג צריך לתת קריאה טובה בלבד
קריאה לא טובה לא תומכת בתהליך העלאות ריבית ...כתבתי גם שהשוק יקבל קריאה לא טובה בצורה חיובית במדדים בטווח הקצר אבל החשבון יטווח בטווח קצת פחות קצר
לעניות דעתי - אם הכלכלה לא תומכת בתהליך שהפד מתחיל זה לא טוב
בכל אופן ההודעה מיפן כיסתה על הנתון הזה ושמה אותו מתחת לשטיח לזמן קצר
סה"כ עלה ה S&P כ 2.5% ל 1940
יכול להיות שהוא ישיג את 2000 במסגרת העלייה הזו לפני שיסוג חזרה
סה"כ אני נותר עם ההערכה בסעיף 1 של ההערכות הכלליות



מדד המעו"ף עלה אתמול בפתיחה ל 1476 ולאחר תזוזה תוך יומית מינורית
הוא סגר על נקודת הפתיחה 1476
מחזור המסחר היה נמוך אופיני לימי ראשון
המדד קיטבל תמיכה משני סקטורים - סקטור הגז והדואליות
מניות הבנקים כמעט ולא תרמו בסיכום יום

לסיכום:
דעתי מתומצתת במדוייק בהערכות הכלליות סעיף 3
המדד נמצא מול מבחן 1480
התבססות מעל לנקודה הזו תשלח אותו גם עד אינטרוואל 1510/20...אבל הוא רק יגדיל את הפער שהוא צריך לרדת חזרה מטה
במידה ולא יתבסס מעל הוא ירד מהאזור הזה
נכון לעכשיו אני נוטה לומר שהוא כן יצליח להתבסס מעל 1480 וידחה את הירידה שלו


הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P נסחר שלילי כרגע סביב 0.2%
דעתי על וול סטריט נמצאת בהערכות הכלליות ורק אציין שסיבר בעיניי שהסנטימנט בוול סטריט יהיה חיובי יום נוסף לפחות כאשר ה S&P אמור לנסות להשיג את 2000
כמובן שמבחינתי ההערכה הכללית נשארת שלילית עדיין
הדאקס - צפוי להיסחר היום מעורב ולמעשה כמו במעו"ף גם הוא קרוב לנקודת מבחן לטווח הקצרצר שהתבססות מעליה תיתן לו עוד קצת פוש עד 10200 במקרה הטוב
שנחאי - אני נותר שלילי עדיין בהערכה שלי למדד שנחאי ...הבוקר אגב הנתונים על הייצור נותנים קריאה לא טובה
הנפט - לא מתבסס מעל ה 34 $ ומראה סימנים של נסיגה
כבר כתבתי שבוע שעבר שכרגע קצת קשה לי לראות אותו מטפס מעבר ל 36 דולר ואני בספק גדול אם הוא יגיע לשם בכלל
מבחינת המקרו -
היום ב 11:00 מדד מנהלי הרכש באירופה
ב 17:00 מדד ה ISM במגזר הייצור בארה"ב
בסופ"ש דו"ח התעסוקה האמרקאי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1470 עד 1485
במידה והמדד יפתח שלילי מינורי עד 1470 אני אצפה שהוא יעבור לחיובי
כל התבססות מעל 1480 תיתן איתות חיובי לטווח הקצר
לכן אפשר להתייחס ליום הזה כאל נקודת מבחן...האם הנסגיה עליה אני מדבר תידחה או לא


הערה:
מהצהריים לא אהיה נוכח עקב אירוע משפחתי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il