TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 31/1/16
בוקר יום ראשון 31.1.2016

הערכות כלליות:

1. במהלך השבוע שעבר ציינתי שני דברים:
ההערכה הכללית היא שהמדדים בוול סטריט לא ראו תחתית
ועדיין אני עם הערכה ליעד 1600 ב S&P
מצד שני ציינתי שבנקודת הזמן הנוכחית ובמיקום הנוכחי של המדדים יש מצב ליציאתו של
מהלך מתקן
אכן נמצא התירוץ למהלך מתקן ובמקרה הטוב כפי שצליינתי בשבוע שעבר אני רואה את ה S&P ב 2000 (גם זה בספק)

2. הדאקס כשל שבוע שעבר בהגעה ל 10000 ונסוג ביום חמישי עד 9600
יחד עם זאת בהשפעת הסנטימנט מוול סטריט הוא חזר חזרה ל 9800
שבוע שעבר ציינתי שהוא ככל הנראה ישיג במקרה הטוב בטווח הקצר את 10200
נכון להיום זו הערכה בתוקף...כלומר השגת 10000 עד 10200 ואז שוב נסיגה


3. מדד המעו"ף לא הצליח להגיע ולחצות את 1466 במהלך שבוע שעבר
הוא גם סגר שבוע על 1452
אני מציין שני דברים נכון להיום:
1. לא משנה שהוא יפתח היום חיובי ולא משנה שהוא יתרומם גם ל 1480 או אפילו מעל
הוא יחזור לסגת ויבקר בנמוך השנתי שלו שוב כאשר גם 1410 ו 1380 על הפרק
2. המדד צריך להתקרב ל 1560 במסגרת מהלך עולה
אני כרגע לא בטוח מה יקרה קודם הנסיגה מסעיף 1 או העלייה קודם...אני מאמין שקודם
הנסיגה תתרחש ולא חושב שהמדד יתבסס מעל 1480 או 1500 לפני שיסוג



וול סטריט -

במהלך סופ"ש אירעו שני דברים
נתון התמ"ג הציג קריאה חלשה כאשר הצפי היה להתרחבות של 0.8% והוא פוספס
מצד שני יפן הודיעה על הורדת הריבית מ 0.1 למינוס 0.1 ובעצם ריבית שלילית
כתבתי כאן שבוע שעבר שנתון מקרו כמו נתון התמ"ג צריך לתת קריאה טובה בלבד
קריאה לא טובה לא תומכת בתהליך העלאות ריבית ...כתבתי גם שהשוק יקבל קריאה לא טובה בצורה חיובית במדדים בטווח הקצר אבל החשבון יטווח בטווח קצת פחות קצר
לעניות דעתי - אם הכלכלה לא תומכת בתהליך שהפד מתחיל זה לא טוב
בכל אופן ההודעה מיפן כיסתה על הנתון הזה ושמה אותו מתחת לשטיח לזמן קצר
סה"כ עלה ה S&P כ 2.5% ל 1940
יכול להיות שהוא ישיג את 2000 במסגרת העלייה הזו לפני שיסוג חזרה
סה"כ אני נותר עם ההערכה בסעיף 1 של ההערכות הכלליות


מדד המעו"ף נע בצורה הססנית ביום הפקיעה ביום חמישי
סה"כ הוא סגר בנקודה בה פקע פחות או יותר על 1451/2
סקטור הגז תמך את המדד בעוצמה הכי חזק שהוא יכול על רקע הסכם יוון קפריסין ישראל
סביר שהסקטור עוד יחווה טלטלות והזינוק של יום חמישי לא נראה כמו דרך חדשה
מדד הבנקים תמך לעת עתה גם הוא במדד

לסיכום:
הסגירה של יום חמישי היא סגירה בנטייה אופטימית קלה בלבד
סגירה הססנית מאוד - אבל משאירה פתח להמשך תיקון מעלה
תיקון שנראה כרגע לתחנות 1466 ו 1474/5
ובכל זאת המדד יחזור לסגת מטה וימחק את העלייה שהוא יצבור היום או בהמשך


הבוקר הארביטראז הוא חיובי חזק כ 1.1% בהשראת הסנטימנט מוול סטריט והדואליות
אין היום מסחר בוול סטריט ובדאקס
ההערכה שלי לוול סטריט רשומה לעיל...אני מצפה אומנם לנסיות חותירה מעלה לפחות ליום אחד נוסף בוול סטריט...אבל זה מוגבל מבחינתי ואני מניח שימצא התירוץ לסגת חזרה למטה כאילו לא עלו
שנחאי - אין שום שינוי בהערכה שלי והיא נותרת שלילית כרגיל
תיקונים הם חלק ממגמה וגם לגבי שנחאי ציינתי אשפרות לתיקון מהרמות הנוכחיות ...סה"כ שנחאי מתקנת כ 3% ואני נותר עם הערכה כללית שלילית לגביה
הנפט - עדיין נע בתוך תיקון כשהוא מתקשה מול ה 34 דולר
כבר כתבתי שבוע שעבר שכרגע קצת קשה לי לראות אותו מטפס מעבר ל 36 דולר ואני בספק גדול אם הוא יגיע לשם בכלל
מבחינת המקרו -
ביום שני בבוקר יש לנו נתונים מסין
אבל ככל הנראה במוקד המקרו השבוע יעמוד שוב דו"ח התעסוקה האמרקאי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1475 עד 1462
ההנחה שלי שתהיה פתיחה חיובית באזור 1475 אולי נושקת ל 1480
משם יש שני תרחישים תוך יומיים:
או שבהדרגה נראה התבססות מעל 1480 ואז המדד יכול להתקרב ל 1500 וקצמת מעל
או שהמדד יסוג בחזרה בהדרגה ולא יחצה 1480
בכל מקרה המדד יסוג - השאלה היא רק אם מ 1475 עד 1480 או שמ 1500 +
כלומר יש להתייחס לכל עלייה כאל הרמה להנחתה מבחינתי עד להודעה חדשה



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il