TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/1/16
בוקר יום רביעי 27.1.2016

הערכות כלליות:

1. למרות התנועה החיובית בוול סטריט בלילה שהיא תנועה הפוכה ללילה קודם
אני נותר עם אותה הערכה שלילית כמו קודם
אלא שיש מצב שבטווח הקצר ה S&P שעומד כרגע על 1900 בקירוב הוא יצור תנועה
חיובית אולי עד 2000 כחלק ממהלך מתקן
ובכל זאת אני מאמין עדיין בירידה חזרה ליעד קרוב 1600 בקירוב

2. אין שינוי ביחס להערכה הכללית שנתתי לדאקס אתמול
הוא ככל הניראה מוציא מהלך מתקן
אני מעריך אותו ב 10200 לפחות ועד 10400 במסגרת המהלך המתקן הזה כלפי מעלה
לפני שהוא יסוג חזרה

3. מדד המעו"ף ביחד עם העולם קצת פתח בהגזמה אתמול כלפי מטה
אבל מה שיותר הפתיע זה החזרה שלו מעלה עוד בתוך היום אתמול
למרות זאת אני נותר עם הערכה שלילית כללית עדיין
אני מצפה שהוא יחזור לנמוך שנתי ואף 1410 או 1380 הם רמות היעד שלו
אבל כמובן שגם כתבתי שהוא יוציא מהלך מתקן שכרגע ככל הניראה הוא יוצא לדרך
נכון לעכשיו מדובר על יעד קרוב של אולי 1480
מה שכתבתי שהמדד יחזסור קרוב ל 1600 לא נראה לי בסייקל המתקן הנוכחי עדייו



וול סטריט -

על רקע ההמתנה לדוחות אפל
ועל רקע התיקון שביצע אתמול מחיר הנפט שבא על רקע ההצהרה של אחת מאמירויות המפרץ על כך שתושג הסכמה באופאק בין הספקיות שתייצב את מחיר הנפט
אז ה S&P עלה כ 1.4% את מה שירד שלשום תוך שהוא מתעלם מהתנועה בשנחאי
וכך הוא בעצם מכשיר את הדרך ליציאה לתיקון עד 2000 אולי בשלב זה
הדוחות של אפל מצביעים על חולשה אגב במכירות ...ולסקטור הטכנולוגיה בין יתר ההסברים יש גם חשיפה לסין
זה שהחוזים הבוקר אדומים על רקע המשך ירידה בשנחאי ועל רקע החולשה בדוחות אפל
זה לא כל כך מחייב שתהיה תנועה שלילית המשכית החל מהלילה ...אלא כן היתי אומר שינסו להמשיך את התיקון מעלה בינתיים



מדד המעו"ף פתח אתמול אגרסיבי מטה עד 1432
העוצמה השלילית של הפתיחה הית מוגזמת לדעתי כאשר ציפיתי שהוא יפתח שלילי רק עד 1444...אבל זה היה החלק הפחות מפתיע
מה שיותר הפתיע היה החזרה התוך יומית שלו והסגירה על 1456
ציפיתי שהוא לא יעבור את 1444 בתוך יומי

לסיכום:
התנועה של אתמול במעו"ף וגם בדאקס רומזת על כניסה לתיקון
קשה לאמר בוודאות בימים כאלה שאכן המדד יתקן אבל זה מה שנראה
יעד לתיקון נכון לעכשיו נראה סביר ל 1480
וגם זה רק תיקון כאשר הוא יחזור מטה כפי שמפורט בהעראכות הכלליות



הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.55%
חוזה S&P נסחר שלילי כרגע כחצי אחוז ..ברקע לדוחות אפל והירידה בשנחאי גם הבוקר
בכל אופן אני מעריך שהחוזים האדומים האלה לא משקפים את המסחר בפועל
אני נוטה לומר בזהירוטת שינסו להמשיך את התיקון מעלה כפי שמפורט בהערכות הכלליות
הדאקס - פרטתי לגביו בהערכות הכלליות
שנחאי - אני נותר שלילי לגבי שנחאי...כאשר יש לציין שבסקירה הכללית לגבי שנחאי נקבתי יעד אגרסיבי יחסית מטה...אני רוצה למתן אותו ל 2400 בשלב זה
הנפט - נסחר שלילי סולידי סביב ה 30 $ ומן הסתם עוד נראה אותו יורד לכיוון 28 $
הדולר - עוד לא חצה את ה 4 שקלים אלא נסוג חזרה ואני מניח שחולשה כללית בשווקים תחזק אותו
מבחינת המקרו -
היום במרכז - החלטת הריבית בארה"ב לאחר שבחודש שעברה היא עלתה לראשונה
אני לא מצפה שהיא תעלה גם החודש וגם לא בקרוב
אבל יקשיבו לדברים של הפד על הצפי וקצב ההעלאה...למעשה לא היתי מצפה להשפעה שלילית מזה היום
עונת הדוחות האמריקאית תמשיך ברקע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1444 עד 1467
אני מניח שהפתיחה תהיה באדום קל לא משמעותי עם סבירות גבוהה למעבר לירוק בהמשך
היום הוא יום לפקיעה וזה יום של הספקולנטים


הערה חשובה:

הרוח הנושבת מהדברים בסקירה היא כניסה לתיקון מסויים במדדים המובילים
הן אצלנו הן בדאקס והן בוול סטריט כפי שהדברים מפורטים לעיל
יחד עם זאת יש לקחת ולהתייחס להערכה הזו מאוד בעירבון מוגבל
כי במצב הנוכחי מנסים לגרד מתחת לאדמה סיבה לתיקון
וכבר ראינו בימים האחרונים איך המדדים לא מצליחים לשמר מגמה עד כדי יום והיפוכו
מה שחשוב במצב כזה אלו ההערכות הכלליות


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il