סקירת בוקר
יראה, 26/1/16
בוקר יום שלישי 26.1.2016 יומיים לפקיעה
הערכות כלליות:
1. סה"כ אין שינוי ביחס להערכה הכללית שלי לגבי וול סטריט
הדגש הוא על הערכה כללית כי יש תיקונים באמצע
אני עדיין בדיעה ליעד של 1600 לפחות ב S&P
ועדיין בדיעה לזינוק ב VIX לפחות לשיא של 2015
בכל אופן חשוב גם לציין - גל עולה חזרה או גל מתקן גם הוא יגיע
בשלב הזה כל עניין הגל העולה המתקן הוא מעורפל לחלוטין ולא ברור כיצד או מהיכן הוא
יצא האם פחות או יותר מ 1800 ב S&P או שהוא קודם ימצה את הגל היורד
התמונה תתחדד לגבי זה בהמשך מן הסתם
2. אין שינוי משמעותי לגבי ההערכה שנתתי לדאקס
גם בדאקס יגיע גל מתקן ואפילו אגרסיבי
הדאקס התחיל ביום חמישי מהלך מתקן שלא נותרה לו המשכיות כרגע
מלמעלה יש לןו כחסם את 10000 עד 10100
מלמטה יש לו את 9300 וסביר שהוא ידעך ביחס לזינוק של יום חמישי
אבל כמו שכתבתי לעיל הוא עוד יוציא לדעתי מהלך מתקן אגרסיבי
3. מדד המעו"ף לא הצליח לתת יותר מ 1468 מאז יום ראשון
מאז הוא דלף בהדרגה ועומד כיום על 1453 והוא צפוי לזלוג גם ל 1444/5
אבל ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית שהוא ירד גם מ 1430 לנמוך השנתי
וסה"כ מלמטה יש את 1410 ו 1380
אבל גם כאן אני חוזר ומדגיש - יגיע גל מתקן אגרסיבי שיקח אותו גם קרוב ל 1600
וול סטריט -
ה S&P איבד אתמול בחזרה כ 1.5%
כלומר המהלך העולה המתקן בו החזיק מעמד בקושי יום מסחר
ברקע הירידה במחיר הנפט חזרה מטה לאחר תיקון חד מעלה
אני נותר עם ההערכה השלילית לגבי ה S&P
אבל מציין שיש להתייחס גם להערה שלי לעיל לגבי מהלך מתקן
מדד המעו"ף איבד אתמול 0.75% וסגר על 1453
מחזור המסחר היה ממוצע בקושי
המדד כבר שלשום עוד בשעות הפתיחה כבר סימן שאין בכוונתו להמשיך מעלה ישירות
מדד הבנקים ממשיך בסה"כ להוביל את המגמה השלילית
לסיכום:
כבר אמרתי גם ביום ראשון כשהמדד זינק
הערתי אתמול שעוד צלפני הפקיעה תגיע תנועה יורדת בסבירות גבוהה
בכל אופן המדד צפוי לבקר בנמוך השנתי
הדברים מפורטים בהערכות הכלליות לעיל
הבוקר הארביטראז הוא לא כל כך משמעותי למרות הירידה בוול סטריט
חוזה S&P ממשיך ישירות את הירידה של הלילה כשהוא יורד 0.6% כרגע
המסחר בוול סטריט צפוי להיות שלילי רוב הלילה כאשר אני לא יכול לומר שהוא לא יעשה ניסיון לחזור ...אוכל להעריך טוב יותר עוד כמה שעות
שנחאי - מאבדת גובה עוד כ 6% היום בבוקר ומדד שנחאי הכללי יורד מ 2800
הערכה כללית לגביו כבר נתתי בסקירה נפרדת שבוע שעבר ואני נותר עם ההערכה השלילית
בסופו של דבר עוד נקבל שימוש בכלים כבדים מצד הממשל הסיני
הנפט - כפי שהערכתי גם בזינוק של יום ראשון הוא ירד חזרה אבל אלו בהחלט אזורי רמות שיקשו עליו להידרדר
אין שינוי משמעותי ביחס להערכה לגבי הדולר
מבחינת המקרו -
הנתון המרכזי להיום הוא מדד אמון הצרכנים בארה"ב בשעה 17:00
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1428 עד 1444
לכאורה היתי מצפה שהמדד ירד היום עד 1444
אבל ככל שניראה הירידה בפתיחה היא חריפה יותר
אני לא מופתע כלל מהירידה - כתבתי לכם החל מיום ראשון - עד לפקיעה תגיע כנראה ירידה חזרה מטה
ציינתי גם שקיים פוטנציאל גדול בפוט 1440 ו 1450
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה