TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/1/16

בוקר יום שני 25.1.2016 שבוע הפקיעה

הערכות כלליות :

1. בכל מה שנוגע לוול סטריט - אין שום שינוי בהערכה הכללית
סה"כ המדדים שם ניכנסו למהלך מתקן של הגל היורד האחרון וזו הערכה שברמות האלה
כבר כתבתי עליה כאן במהלך שבוע שעבר מבלי להתייחס לטריגר לזה
מה שחשוב בעניי שמדובר במהלך מתקן בלבד ולא מגמה מרכזית
אני נותר עם הערכה שלילית מינימלית ל S&P ל 1600

2. הדאקס מיישר קו וניכנס גם הוא למהלך מתקן עולה
כאשר הדאקס מציין קו בלימה לעת עתה ב 9300 שגם זו רמה שציינתי במהלך השבוע
שעבר כרמה של יציאת מהלך מתקן לערך
אבל גם כאן אני מעריך שהדאקס לא סימן תחתית...כלומר מדובר על מהלך מתקן
למגמה יורדת כללית עדיין ...קצת קשה להעריך את הדאקס כאשר ברקע יש את דארגי
וההצהרות שלו אבל לראות את הדאקס בין 9000 ל 8000 זה לא הזוי ...כרגע הוא בתוך
תיקון שבתחילת השבוע הנוכחי עוד ישלוט בסנטימנט
הדאקס עומד כרגע על 9764 ואני מתייחס לרמות ה 10000 עד 10100 כרמה של בלימה
למהלך המתקן בשלב זה...כלומר ביחס למיקום הנוכחי שלו מדובר על עוד כ 2.5%
במקרה הטוב ...תיתכן חריגה כלפי מעלה ...ויתכן שאף להגיע לאזור הבלימה הזה הוא
יתקשה בשלב זה

3. מדד המעו"ף יישר אתמול קו עם הסנטימנט מחו"ל
תיאורטית הוא חסום מלמעלה כרגע עד 1490
אני מניח שזו לא נקודה שהוא יחצה אותה ואני מניח שספק גדול אם הוא יגיע אליה
אבל בשורה התחתונה - זה מהלך מתקן בלבד
המעו"ף לדעתי לא סימן תחתית - הוא יחזור מטה ויקבע תחתית חדשה בנסיבות כאלה
או אחרות
ואני אסכם את זה כך -
1. המעו"ף יחזור לרדת ויסמן תחתית חדשה ואני מניח שיבקר ב 1410 ו 1380 לפחות
2. מצד שני יגיע סייקל עולה חדש שיסחף אותו קרוב ל 1600 לפחות אבל זה לא אמור לקרות לפני מיצוי הסייקל היורד מבחינת סדר הדברים
שתי ההערכות הנ"ל הן הערכות בטווח זמן של חודשים והן הערכות בלבד


וול סטריט -

ה S&P תיקן במהלך סופ"ש כ 2.5% במצטבר ועומד כרגע מעל 1900
לדעתי הוא לא אמר מילה אחרונה כלפי מטה ...כלומר הוא בתוך תיקון בלבד אולי ל 1960 בשלב זה ובכל מקרה אני רואה אותו חוזר להידרדר מטה
על האפשרות הזו של מהלך מתקן מהרמות האלו ב S&OP כבר כתבתי שבוע שעבר
הטריגר לזה הוא מחיר הנפט שמבצע גם הוא תיקון אגרסיבי וחזר ל 32 דולר
ביום חמישי לאחר דבריו של דארגי כבר כתבתי במייל מיוחד שההשפעה שלו חלשה ומחיר הנפט והבעיות הרגילות יחזרו להכתיב את הסנטימנט


מדד המעו"ף זינק אתמול בפתיחה עד 1467/8
אבל סגר עד לסיום רק ב 1464 כאשר הוא מוסיף בסיכום יום כ 1.66%
מחזור המסחר היה נמוך אופיני לימי ראשון
המדד קיבל תמיכה הססנית מהבנקים
תמיכה מסקטור הגז...ותמיכה מהותית יותר מהדואליות

לסיכום:
עלייה הססנית ...זו ההגדרה המתאימה ליום אתמול
סה"כ המדד לא עבר את הגבוה היומי שציינתי בסקירת הבוקר של אתמול ולמעשה גם ציינתי שאינני רואה אותו עובר אותה
בכל אופן ההערכה הכללית שלי בשלב זה נותרת שלילית כפי שמפורט בהערכות הכלליות


הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P נוטה לשלילה בשיעור של כ 0.2%
לגבי וול סטריט ...למרות מצב החוזים השלילי כרגע
אני מעריך שהמסחר היום יתנהל חיובי בחלקו לפחות
הדגש הוא על חיובי בחלקו כי הסיומת איננה מונחת בכיס..ויש מצב לנסיגה עד לסיום
הדאקס - צפוי היום להתנהל חיובי לפחות בחלקו
והערכה כללית לגביו מפורטת בהערכות הכלליות
שנחאי - מתנהלת דיי בסולידיות ...כלומר לא ראינו בה התנהלות אגרסיבית מעלה בימים האחרונים...אני מזכיר ששלחתי סקירה כללית לגבי שנחאי ...ציינתי שקרוב ל 2800 הוא בעל סבירות טובה למהלך מתקן ואפילו אגרסיבי מסויים אבל הדגש הוא על מהלך מתקן עדיין וההערכה הכללית נותרת שלילית לגביו ובכל אופן תיקון כזה עדיין לא קורה בינתיים למרות הסנטימנט החיובי מצד וול סטריט
הדולר - מהסס בקירבת ה 4 שקלים ...התבססות מעל 4.05 שקלים תכניס אותו למומנטום חיובי בעל שיא חדש של שנתיים לפחות
הנפט - תיקן ביום שישי בצורה אגרסיבית וזה לא דבר שהוא חריג בו...הוא כבר ביצע תיקונים דומים וברמות האלו זה מהלך טבעי...כרגע הוא סביב ה 32 דולר והוא יכול לתקן עד ה 34 $
אין באמת סיבה לזינוק בנפט ביום שישי למעט סיבות טכניות וספקולנטיות
סביר להניח שהוא יסוג שוב
מבחינת המקרו -
ב 11:00 - סקר ה IFO מגרמניה
ואם מדברים אירופה אז היתי מוסיף שני גורמים שמסכנים את היציבות האירופאית
1. אולי יציאת בריטניה מהגוש
2. עזיבת מרקל את כס השילטון לאחר 10 שנים
בשעה 16:00 - החלטת הריבית אצלנו + מסיבת עיתונאים של בנק ישראל
צריך להקשיב למה שאומרת הנגידה כי בתנאים מסוימים בנק ישראל מסוגל לנקוט צעדים חריגים מעבר למשחק עם הריבית


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1456 עד 1477
הפתץיחה צפויה להיות פתיחה של דשדוש ודחייה של קבלת החלטת כיוון
המדד בהחלט עשוי להיסחר מעורב כולל חיובי בהמשך היום בהסתברות טובה
לגבי הסיומת אני כלל לא בטוח שהיא תהיה חיובית או אופטימית
יש לציין מדובר על שבוע פקיעה - היתי אומר בהערכה מאוד כללית שעד לסוף השבוע המדד יסוג בחזרה למטה ...ובשבוע פקיעה לקחת את זה מאוד בעירבון מוגבל


אבל אני מדגיש - ספציפית להיום למרות הפתיחה ההסננית עם נטייה שלילית יש סיכווי גבוה שהמדד יעבור לירוק בהמשך


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il