TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 24/1/16
בוקר יום ראשון 24.1.2016 שבוע הפקיעה

הערכות כלליות :

1. בכל מה שנוגע לוול סטריט - אין שום שינוי בהערכה הכללית
סה"כ המדדים שם ניכנסו למהלך מתקן של הגל היורד האחרון וזו הערכה שברמות האלה
כבר כתבתי עליה כאן במהלך שבוע שעבר מבלי להתייחס לטריגר לזה
מה שחשוב בעניי שמדובר במהלך מתקן בלבד ולא מגמה מרכזית
אני נותר עם הערכה שלילית מינימלית ל S&P ל 1600

2. הדאקס מיישר קו וניכנס גם הוא למהלך מתקן עולה
כאשר הדאקס מציין קו בלימה לעת עתה ב 9300 שגם זו רמה שציינתי במהלך השבוע
שעבר כרמה של יציאת מהלך מתקן לערך
אבל גם כאן אני מעריך שהדאקס לא סימן תחתית...כלומר מדובר על מהלך מתקן
למגמה יורדת כללית עדיין ...קצת קשה להעריך את הדאקס כאשר ברקע יש את דארגי
וההצהרות שלו אבל לראות את הדאקס בין 9000 ל 8000 זה לא הזוי ...כרגע הוא בתוך
תיקון שבתחילת השבוע הנוכחי עוד ישלוט בסנטימנט
הדאקס עומד כרגע על 9764 ואני מתייחס לרמות ה 10000 עד 10100 כרמה של בלימה
למהלך המתקן בשלב זה...כלומר ביחס למיקום הנוכחי שלו מדובר על עוד כ 2.5%
במקרה הטוב ...תיתכן חריגה כלפי מעלה ...ויתכן שאף להגיע לאזור הבלימה הזה הוא
יתקשה בשלב זה

3. מדד המעו"ף מן הסתם יישר הבוקר קו עם הסינטימנט שנןצר בוול סטריט ובדאקס בסופ"ש
בשורה התחתונה - זה מהלך מתקן בלבד
המעו"ף לדעתי לא סיטמן תחתית - הוא יחזור מטה ויקבע תחתית חדשה בנסיבות כאלה
או אחרות



וול סטריט -

ה S&P תיקן במהלך סופ"ש כ 2.5% במצטבר ועומד כרגע מעל 1900
לדעתי הוא לא אמר מילה אחרונה כלפי מטה ...כלומר הוא בתוך תיקון בלבד אולי ל 1960 בשלב זה ובכל מקרה אני רואה אותו חוזר להידרדר מטה
על האפשרות הזו של מהלך מתקן מהרמות האלו ב S&OP כבר כתבתי שבוע שעבר
הטריגר לזה הוא מחיר הנפט שמבצע גם הוא תיקון אגרסיבי וחזר ל 32 דולר
ביום חמישי לאחר דבריו של דארגי כבר כתבתי במייל מיוחד שההשפעה שלו חלשה ומחיר הנפט והבעיות הרגילות יחזרו להכתיב את הסנטימנט


מדד המעו"ף סיים את יום חמישי בצורה אופטימית אומנם אבל אופטימית הססנית
סה"כ פתח המדד על 1427/8 אבל סגר בעלייה של 0.45% על 1440
ברקע לדבריו של דארגי שהשפעתו גרמה לבלבול במדדים הראשיים
יש לציין שמדד הבנקים אומנם לא תמך בעלךייה ואף סיים שלילי אבל הוא השתפר באופן יחסי במהלך היום וזה תרם לתמיכה במעו"ף

לסיכום:
הדברים העיקריים כתובים בסעיף 3 של ההערכות הכלליות
הפתיחה הבוקר תהיה חיובית בהשפעת מניות הארביטראז בעיקר
המדד במהלך המתקן הזה אמור להיסחר מינימום בין 1460 ל 1470
ובכל מקרה ההערכה שלי היא ברורה הוא יחזור מטה ולא קבע תחתית עדיין
יעדים למטה 1410 ו 1380 הכי קרובים וזה הערכה בתוקף עד להודעה חדשה



הבוקר הארביטראז חיובי בשיעור של כ 0.9% בהשפעת טבע ואופקו בעיקר
אין היום מסחר בדאקס ובוול סטריט והערכות לגבי שניהם נימצאות בהערכות הכלליות לעיל
שנחאי - לא בדיוק יישרה קו עם וול סטריט או מחיר הנפט
סה"כ שנחאי בקושי תקנה ואני נותר עם ההערכה שלילית כללית עדיין לגביה
הנפט - תיקן ביום שישי בצורה אגרסיבית וזה לא דבר שהוא חריג בו...הוא כבר ביצע תיקונים דומים וברמות האלו זה מהלך טבעי...כרגע הוא סביב ה 32 דולר והוא יכול לתקן עד ה 34 דולר ...אבל לא מדובר עדיין על התפתחות של מגמה עולה אמיתית
הדולר - כבר ממש נוגע ב 4 שקלים (הערכה לגביו כבר נתתי מספר פעמים)
מבחינת המקרו -
מחר החלטת הריבית בישראל שלא תשתנה כנראה
ביום שלישי מדד אמון הצרכנים בארה"ב
ביום רביעי - מכירות בתים + מלאי הנפט הגולמי בארה"ב
ביום חמישי - הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב
כל נתון מאלה הוא נתון משפיע בפרט תחת תהליך העלאת הריבית בארה"ב...והם צריכים להיות נתונים טובים ולא להפך כדי לתמוך בשוק האמריקאי
ברקע - עונת הדוחות האמריקאית ממשיכה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1467/8 עד 1456
המדד יפתח חיובי ללא ספק וכנראה בטווח הזה שציינתי סמוך מאוד לחלקו העליון
לא כל כך נראה לי שהוא יעבור אותו משמעותית היום
אני בכל מקרה מזכיר שני דברים
1. זה שבוע פקיעה
2. המדד לא סימן תחתית והוא יחזור ליפול מטה (לדעתי כמובן)

האם זה יקרה עוד בשבוע הפקיעה  - לא ניתן לומר בוודאות אלא רק להעריך בסבירות טובה בהמשך ולא בשעה הזו

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il