| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 20/1/16 בוקר יום רביעי 20.1.2016הערכות כלליות: 1. אין כניסה למהלך מתקן במדדים בינתיים הניסיון אתמול היה ניסיון עקר שלא הצליח להבשיל למהלך אפילו לא ליום אחד ההערכה שלי לוול סטריט ול S&P נותרת כמו שהיא הערכה שלילית כללית עדיין ה S&P עומד מעל לנמוך השנתי של 2015 עדיין לא ברור אם יצא מהנמוך הזה מהלך מתקן לפני שבירה שלו אני מזכיר שההערכה שלי ל S&P היא שלילי לרמות 1600/700 2. הדאקס - אין שינוי משמעותי גם בו ...הסגירה בו אתמול השאירה את התמונה פתוחה גם בו היציאה למהלך מתקן כשלה אני עדיין מצפה למהלך מתקן אני מצפה שהדאקס יוציא מהלך מתקן ביחד עם שאר השווקים מהלך מתקן כזה אני מצפה שיצא או מ 9500 ומעל כלומר מכל נקודה בין 9800 ל 9500 או מאזור 9000 עד 9500 בכלל באופן כללי לדאקס יש את התמיכות המשמעותיות הבאות ויש להזכיר שה ECB עדיין מזרים כסף לשווקים והריבית היא שלילית באירופה תמיכות לדאקס - 9500 --> 9000 --> 8500 --> 7500 3. גם במדד המעו"ף נכשל מהלך מתקן הרמה מלמטה שאני מגדיר כרמת יעד קרובה היא באופן כללי 1380 ישנן רמות תיאורטיות נוספות שאין טעם לדבר עליהן כרגע אני מחפש גם במעו"ף שיצא מהלך מתקן ראוי ביחד עם שאר השווקים וול סטריט - ביחס לסיום של יום שישי...אז ה S&P בעצם לא עשה כלום אתמול בלילה הוא ניסה להתרומם אבל כשל וחזר לנקודת האפס גוברת האפשרות שתישבר הנקודה הנמוכה של 2015 ב S&P באופן ישיר ועוד לפני תיקון אבל נכון לעכשיו ועד שזה לא קורה בפועל התמונה פתוחה עדיין בטווח הקצרצר גם למהלך מתקן עולה מדד המעו"ף פתח את הבוקר אתמול בחגיגיות כמעט על 1472 הוא לא הצליח להתרומם מעל 1475 עד לסיום הוא הוא סגר על 1464 אומנם הוא עדיין עלה מעל לחצי אחוז אבל זה היה סיומת בנימה שלילית לסיכום: תנאי הפתיחה הבוקר מכתיבים פתיחה שלילית ככל הניראה לנמוך השנתי שנקבע לפני יומיים אזור ה 1442 שוב מאחר והניסיון של התיקון אתמול כשל אז מבחינתי גוברת האפשרות שהמדד הולך ל 1434 הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.55% חוזה S&P נסחר שלילי בשיעור של כאחוז וחצי כרגע הדאקס צפוי לפתוח גם הוא שלילי הבוקר על רקע התנאים אבל סקירה כללית לגביו נימצאת לעיל בהערכות הכללית שנחאי - אתמול מדד שנחאי סיים סביר בעליות של מעל 3% היום הוא כבר מוחק את רובן על רקע המשך ירידה במחיר הנפט התנועה שהוא מבצע היום לא אומרת הרבה על הטווח הקצר...אתמול מדד שנחאי נכנס לתיקון ויכול להיות שהוא יתאושש חזרה וימשיך אותו בינתיים יש לקרא את הסקירה לגביו ששלחתי לפני יומיים כולל הגרף המצורף שם לשנחאי הוצאתי הערכה כללי נפרדת ודעתי לגביה ידועה אבל יש לשים לב לרמת האמינות הנמוכה של פרסום הנתונים של הממשל הסיני לגבי הצמיחה ובכלל...הנתון הזה שפורסם אתמול התקבל באופן פושר בכל מקרה יש לציין שהממשל הזרים גם 90 מיליארד דולר לבנקים ליצור נזילות שתענה על הביקוש בגלל חג סיני כלשהו...זה רחוק מאוד ממה שבאמת צריך הנפט - מאבד גובה כ 3% ויורד מ 29 $ יש יותר רגישות כרגע לתנועות של הנפט בגלל הרמה בה הוא מצוי ממילא ...לא נראה לי בכל מקרה שהוא ירד מ 25 או 20 דולר ואלה רמות סופר מסוכנות לא רק למצב הכלכלי העולמי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1442 עד 1456 או 1434 עד 1452 כפי שאפשר לראות לא בטוח שתשבר 1440 או 1442 לכיוון 1434 אבל הסיכוי לזה גובר הבוקר זה תלוי בכניסה לרגיעה בחוזים בסין ובנפט ברמה התוך יומית יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |