TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/1/16

בוקר יום חמישי 14.1.2016 יום פקיעה שבועית

הערכות כלליות:

1. לגבי וול סטריט אין שינוי בהערכות הכלליות שלי ואני כרגיל שלילי בהתאם לדברים שאני
כותב מיזה חודשים ובתוספת החידוש שהוספתי מתחילת השבוע
אני מצטט אותם שוב -
"ההערכה שלי היא שה S&P לא יסתפק בנמוך השנתי שלו אלא יגיע גם לאזור 1700/600
זו הערכה ללא תלות בתיקונים בדרך כלומר היא לא מתבטלת ולא קשורה למהלכי תיקון
שהם תמיד יבואו והם גם אגרסיביים
במידה וההערכה הזו תתבטל אני אודיע אבל הסיכוי שאבטל אותה נמוך מאוד"
סוף ציטוט
ביומיים האחרונים היו לי ציפיות שה S&P ימצא תירוץ להוציא מהלך מתקן
למעשה הוא ניסה יום אחד לתת מהלך פושר
ניסה להמשיך אותו ביום הבא אבל כשל
סה"כ הוא עדיין עומד על קו הנמוך השנתי של 2015 ועדיין לא קבע תחתית חדשה
כלומר הוא עדיין יכול להוציא מהלך מתקן ...אבל חייבים להדגיש ...עיקר ההערכה היא
שלילית ומהלך מתקן הוא כשמו כן -
הוא מתקן את המגמה העיקרית והוא נקודתי ..זמני... וקצר
וגם יציאה של מהלך מתקן כזה מהאזור הנוכחי מוטלת בספק

2. הדאקס מגשש את דרכו בדיוק כמו שעושה המעו"ף
הכינור הראשי נימצא בוול סטריט והוא זה שמכתיב את שינויי המגמה התכופים לטווחים
קצרים...הדאקס התנהל אתמול חיובי אבל סגר שלילי מינורי ובעצם קטע לעת עתה ניסיון
להמשיך את המהלך המתקן ל 10400
וכמו ב S&P גם כאן עדיין ניתן לחזור למתווה המהלך המתקן
אני חוזר על עיקרי הדברים מתחילת השבוע -
אני מצפה שהדאקס יוציא מהלך מתקן ביחד עם שאר השווקים
מהלך מתקן כזה אני מצפה שיצא או מ 9500 ומעל כלומר מכל נקודה בין 9800 ל 9500
או מאזור 9000 עד 9500
בכלל באופן כללי לדאקס יש את התמיכות המשמעותיות הבאות ויש להזכיר שה ECB
עדיין מזרים כסף לשווקים והריבית היא שלילית באירופה
תמיכות לדאקס - 9500 --> 9000 --> 8500 --> 7500


3. מדד המעו"ף בדיוק כמו הדאקס קטע מהלך מתקן עולה וניכנס למעין השהיה עד
שתתבהר התמונה בוול סטריט
כמו שניתן לראות בוול סטריט עדיין בודקים את התחתית של 2015
מנסים להישען עליה ולמצא תירוץ לתיקון ...בינתיים זה לא קורה
באופן כללי - גם במעו"ף אני מצפה למהלך מתקן
התנועה של אתמול מכניסה אותו לספק אבל הוא עדיין יכול לחזור
מהלך מתקן עליו דיברתי הוא עד 1525 בשלב זה
ובכל מקרה המדד ירד מטה לנמוך שנתי מינימום

4. התנועות במדדים הראשיים מאוד דינמיות הן ברמה התוך יומית והן באופן כללי
אומנם המגמה המרכזית היא שלילית אבל המהלכים המתקנים אינם יציבים
כמות גורמי חוסר הבהירות בעולם היא אדירה וחסרת תקדים לדעתי
הן ברמה המקרו כלכלית והן ברמה הגיאו פוליטית
אלה דברים שכתבתי עליהם ביתר פירוט בסקירות קודמות


וול סטריט -
ה S&P למרות שכל היום הצביע על כוונתו להמשיך את המהלך המתקן משלשום
במסחר בפועל לאחר שפתח חיובי איבד בסיום כ 2.5% וכבר נוגע למעשה בתחתית של 2015
הסיבה המרכזית לשינוי המומנטום היא דו"ח המלאים בארה"ב של הנפט
התוצאה של הדו"ח הזה מבלי להיכנס לפרטיו היא לחץ חוזר על מחיר הנפט
זה גרר גם לחץ במדדים
נכון לעכשיו שוב הבוקר רואים חוזים ירקרקים...בשלב זה ההערכה שלי היא שהם חסרי אמינות בפועל...הסבירות שתימשך השליליות ב S&P היא גדולה יותר למרות שגם מהפך סמוך לסיום היום היא אפשרית
בגדול כבר כתבתי בסעיף 1 את דעתי הכללית על וול סטריט


מדד המעו"ף פתח אתמול יחסית חזק כמעט 1512
עד לסיום הוא דעך בהדרגה וסגר על 1498 לאחר שניסה להתייצב סמוך ל 1502 עד 1500
מחזור המסחר לא היה חריג
סקטור הגז היה שלילי מאוד
מניות הבנקים לא תמכו את המדד
הדואליות יכבידו כל עוד המגמה בוול סטריט לא תיכנס למהלך מתקן

לסיכום:
לאור תנאי הפתיחה היום הסבירות שהמדד יחזור לנמוך החודשי שלו היא גדולה
זה גם יום פקיעה שבועית
במידה והמדד לא ישפר עד לסיום את מיקומו ביחס לפתיחה
אזי הסבירות שהוא ילך ל 1440 גדלה משמעותית
קודם צריך לראות איך הוא יתנהל בתוך יומי ביחס לפקיעה ולפתיחה עצמה ועד לסיום היום



הבוקר הארביטראז הוא שלילי חריף כ 1.25% עקב השפעה שלילית חריפה של כל הדואליות
חוזה S&P נסחר חיובי דוקא מעל 0.6%
כפי שכתבתי לעיל האמינות של החוזים האלה היא ברמה נמוכה מאוד
סביר בעיניי שהמדדים בוול סטריט יתנהלו מעורב עד שלילי גם בלילה הקרוב
אני אשמח לראות כניסה למהלך מתקן קודם אבל כרגע זה לא נראה ככה
לגבי הדאקס - פירטתי בהערכות הכלליות
שנחאי - אני נותר שלילי כרגיל
הנפט - איבד את המומנטום של הניסיון שלו לתקן מעלה אתמול
בשלב זה אני חושב שרמת ה 28 דולר כן תתמוך אותו והוא כן ינסה לחזור לתקן
יש לזכור שהוא נסחר ברמות נמוכות מאוד
ויש לזכור שברקע המזרח התיכון עומד על חבית חומר נפץ וכמות המתיחויות הגיאו פוליטיות
היא גדולה מאוד
הדולר - אני נותר חיובי בשלב זה לכיוון ה 4 שקלים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1478 עד 1492
זה יום פקיעה שבועית ודיי קשה לתת טווח מסחר אבל זה כרגע הטווח שנראה לי ריאלי
אני חושב שלאחר הפקיעה המדד יתאמץ לצמצם את הפתיחה השלילית שלו כלפי מעלה
האם הוא יחזור למתווה מתקן או ילך ל 1440 ?
זו שאלה שאוכל לענות עליה רק בהמשך היום


נכון לעכשיו אני חושד בהמשכיות שלילית אבל כל סגירה מתחת 1477 תחזק את זה



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il